0
EN
szkolenia otwarte

Facebook dla biznesu

Ocena szkolenia (597)

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

Facebook dla biznesu
23.01 8 wolnych miejsc 17.03 8 wolnych miejsc

Informacje o szkoleniu Facebook dla biznesu

Facebook to obok YouTube, największy serwis społecznościowy na świecie i w Polsce. Z jednej strony oferuje ogromny potencjał marketingowy. Z drugiej - liczba jego funkcji, opcji, narzędzi i zmian jest tak duża, że łatwo jest się w nim pogubić nawet wprawnym marketerom.

To szkolenie koncentruje się na działaniach organicznych (niepłatnych) na Facebooku. Dzięki naszemu szkoleniu dowiesz się jak w praktyce wykorzystać marketingowy potencjał Facebooka, jak skonfigurować swoją stronę firmową, jakie treści tworzyć na tę platformę, jak zaplanować swoje działania i jak je analizować. Poznasz również inspirujące case studies z różnych branż.

Jeśli szukasz szkolenia, które koncentruje się na działaniach płatnych na Facebooku i chcesz nauczyć się obsługi Menedżera Reklam, sprawdź nasze szkolenia z Reklamy na Facebooku na poziomie podstawowym i zaawansowanym.

Program szkolenia

10:00

Powitanie

  • Przywitanie, przedstawienie agendy szkolenia
  • Rekonesans wiedzy uczestników oraz omówienie projektów uczestników
10:15

Social media i Facebook w 2019 roku

  • Polski użytkownik mediów społecznościowych i Facebooka.
  • Podstawowe różnice między serwisami społecznościowymi - Facebook na tle innych platform.
  • Jak wygląda Facebook w 2019 roku (wpływ rozwoju mobile, algorytm Facebooka, zasięgi na Facebooku).
  • Jakie cele marki mogą realizować na Facebooku oraz zastosowania Facebooka i danych, którymi dysponuje.
10:45

Strona na Facebooku, czyli fanpage Twojej marki - konfiguracja

  • Elementy budowy strony na Facebooku.
  • Klucz analizy strony na Facebooku - 26 elementów, dzięki którym Twoja strona będzie działała skutecznie - warsztat.
11:30

Przerwa na kawę

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy smaczną kawę lub herbatę oraz wypieki z okolicznej cukierni

11:40

Planowanie komunikacji na Facebooku - część 1

  • Audyt i analiza celów i działań na Facebooku - wprowadzenie.
  • Analiza grupy docelowej i monitoring wzmianek na temat marki (sposoby oraz narzędzia: m.in. Facebook Audience Insights, SentiOne, Brand24) - warsztat .
  • Co publikować i o czym mówić - zasady skutecznej komunikacji na Facebooku.
  • Jak mówić na Facebooku - określanie stylu komunikacji marki.
  • Jakie formaty i typy postów stosować do realizacji naszych celów - efektywne wykorzystanie formatów treści i natywnych funkcji Facebooka.
  • Komunikacja wizualna: grafiki, infografiki, GIFy, zdjęcia 360, zdjęcia 3D, pokazy slajdów.
13:00

Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch

14:00

Planowanie komunikacji na Facebooku - część 2

  • Video na Facebooku - jak efektywnie wykorzystać ten format.
  • Facebook Live - kiedy i jak tworzyć transmisje na żywo.
  • Wybrane narzędzia wspomagające tworzenie treści (m.in. Canva, Adobe Spark, Facebook Creative Hub).
14:30

Dystrybucja treści na Facebooku

  • Kanały dystrybucji: strona - grupa - wydarzenie.
  • Kiedy i jak często publikować na Facebooku - dobre praktyki .
  • Tworzenie kalendarza publikacji treści - warsztat.
  • Reklama na Facebooku - podstawy (czym są reklamy na Facebooku, co pozwalają osiągnąć, typy reklam, targetowanie).
15:30

Obsługa klienta na Facebooku

  • Zasady obsługi klienta w mediach społecznościowych - dobre praktyki.
  • Messenger jako kanał obsługi klienta.
  • Sytuacje kryzysowe - jak sobie z nimi radzić.
  • Boty na Facebooku - czym są i jak je wykorzystać.
16:00

Analityka na Facebooku

  • Analiza efektywności działań - jakie dane udostępnia nam Facebook, gdzie je znaleźć i które z nich są dla nas istotne.
  • Jak zewnętrzne narzędzia mogą nam pomóc w analizie naszych działań + przykładowe narzędzia.
  • Jak testować i optymalizować działania na Facebooku?
17:00

Podsumowanie szkolenia

  • Czy Facebook umiera - przyszłość serwisu, zmiany i trendy.
  • Źródła wiedzy - skąd czerpać wiedzę i jak być na bieżąco.
  • Sesja pytań i odpowiedzi.
  • Rozdanie certyfikatów.
indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Opinie naszych uczestników

Dla kogo jest to szkolenie?

Osób początkujących

Rozpoczynających działania w social mediach i na Facebooku lub chcących ustrukturyzować swoją dotychczasową wiedzę.

Właścicieli i pracowników MŚP

Którzy sami prowadzą lub bezpośrednio nadzorują działania na Facebooku i chcą nauczyć się podstaw lub uzupełnić swoją wiedzę.

Brand managerów

Osób planujących działania marki w serwisie, chcących poznać możliwości Facebooka oraz najciekawsze przykłady jego wykorzystania w komunikacji.

Specjalistów ds. marketingu i PRu

Chcących zrozumieć działanie serwisu i wykorzystać w pełni jego możliwości.

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?