0
EN
szkolenia otwarte

Facebook dla biznesu

Ocena szkolenia (597)

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

Facebook dla biznesu
14.02 7 wolnych miejsc

Poznaj trenera i dowiedz się więcej o szkoleniu

Zapowiedź szkolenia „Facebook dla biznesu" — Szymon Lisowski

00:59min

Informacje o szkoleniu Facebook dla biznesu

Facebook to obecnie największy serwis społecznościowy w Polsce i na świecie, a dzięki niemu można dotrzeć do przedstawicieli niemalże każdej grupy docelowej. „Ekosystem” Facebooka ciągle się rozszerza, przez co od ponad 5 lat leży w obszarze zainteresowania marketerów. Ze względu na szereg zmian i nowości oraz rosnącą konkurencję, coraz trudniej być na bieżąco ze wszystkimi funkcjami i z powodzeniem realizować cele marketingowe. Nasze szkolenie z Facebooka pozwoli Ci poznać najnowsze rozwiązania dostępne w serwisie oraz pokaże sposoby i strategie jego wykorzystania w promocji swojej działalności.


Jeśli chcesz poznać jak w praktyce prowadzić kampanie reklamowe za pomocą Facebook Ads, zapraszamy na dedykowane szkolenie Reklama na Facebooku.

Program szkolenia

10:00

Powitanie

  • Przywitanie, przedstawienie agendy szkolenia
  • Rekonesans wiedzy uczestników oraz omówienie projektów uczestników
10:15

Social media i Facebook w 2019 roku

  • Polski użytkownik mediów społecznościowych i Facebooka.
  • Podstawowe różnice między serwisami społecznościowymi - Facebook na tle innych platform.
  • Jak wygląda Facebook w 2019 roku (wpływ rozwoju mobile, algorytm Facebooka, zasięgi na Facebooku).
  • Jakie cele marki mogą realizować na Facebooku oraz zastosowania Facebooka i danych, którymi dysponuje.
10:45

Strona na Facebooku, czyli fanpage Twojej marki - konfiguracja

  • Podstawowe pojęcia: strona, fanpage, profil, news feed.
  • Elementy budowy strony na Facebooku.
  • Klucz analizy strony na Facebooku - 26 elementów, dzięki którym Twoja strona będzie działała skutecznie.
11:30

Przerwa na kawę

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy smaczną kawę lub herbatę oraz wypieki z okolicznej cukierni

11:40

Planowanie komunikacji na Facebooku - część 1

  • Audyt i analiza celów i działań na Facebooku.
  • Analiza grupy docelowej (sposoby oraz narzędzia).
  • Monitoring działań konkurencji i monitoring wzmianek na temat marki (SentiOne, Brand24).
  • Co publikować i o czym mówić - zasady skutecznej komunikacji na Facebooku.
  • Jak mówić na Facebooku - określanie stylu komunikacji marki.
  • Jakie formaty i typy postów stosować do realizacji naszych celów - efektywne wykorzystanie formatów treści i natywnych funkcji Facebooka.
  • Komunikacja wizualna: grafiki, infografiki, GIFy, zdjęcia 360, zdjęcia 3D, pokazy slajdów.
13:00

Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch

14:00

Planowanie komunikacji na Facebooku - część 2

  • Video na Facebooku - jak efektywnie wykorzystać ten format.
  • Facebook Live - kiedy i jak tworzyć transmisje na żywo.
  • Tworzenie kalendarza publikacji treści.
  • Wybrane narzędzia wspomagające tworzenie treści.
15:00

Dystrybucja treści na Facebooku

  • Kanały dystrybucji: strona - grupa - wydarzenie.
  • Kiedy i jak często publikować na Facebooku - dobre praktyki.
  • Reklama na Facebooku - wprowadzenie (czym są reklamy na Facebooku, co pozwalają osiągnąć, typy reklam i ich umiejscowienia, targetowanie, remarketing).
  • Wybrane narzędzia ułatwiające zarządzanie treściami na Facebooku.
15:30

Obsługa klienta na Facebooku

  • Zasady obsługi klienta w mediach społecznościowych - dobre praktyki.
  • Messenger jako kanał obsługi klienta.
  • Sytuacje kryzysowe - jak sobie z nimi radzić.
  • Boty na Facebooku - czym są i jak je wykorzystać.
16:00

Analityka na Facebooku

  • Analiza efektywności działań - jakie dane udostępnia nam Facebook, gdzie je znaleźć i które z nich są dla nas istotne.
  • Jak zewnętrzne narzędzia mogą nam pomóc w analizie naszych działań + przykładowe narzędzia.
  • Jak testować i optymalizować działania na Facebooku?
17:00

Podsumowanie szkolenia

  • Czy Facebook umiera - przyszłość serwisu, zmiany i trendy.
  • Źródła wiedzy - skąd czerpać wiedzę i jak być na bieżąco.
  • Sesja pytań i odpowiedzi.
  • Rozdanie certyfikatów.
indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Opinie naszych uczestników

Dla kogo jest to szkolenie?

Specjalistów ds. marketingu i PRu

Chcących zrozumieć działanie serwisu i wykorzystać w pełni jego możliwości.

Brand managerów

Osób planujacych działania marki w serwisie, chcących poznać możliwości Facebooka oraz najciekawsze przykłady jego wykorzystania do komunikacji z całego świata.

Właścicieli MŚP

Chcących chcących lepiej poznać i zrozumieć zasady działania serwisu Facebook

Managerów ds. komunikacji

Chcących uzupełnić swoją wiedzę o serwisie, poznać najnowsze trendy oraz narzędzia związane z Facebokiem.

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?