0
EN
szkolenia otwarte

Google Ads (AdWords)

Ocena szkolenia (153)

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

Google Ads (AdWords)
09 - 10.01 5 wolnych miejsc

Informacje o szkoleniu Google Ads (AdWords)

Na szkoleniu dowiesz się, w jaki sposób dotrzeć do swoich klientów w sieci. Nauczysz się odpowiednio konfigurować kampanie reklamowe w modelu PPC.
Dzięki poznaniu tajników optymalizacji kampanii Google AdWords zwiększysz swój ROAS! Poznasz nowe możliwości systemu AdWords związane z nowym wyglądem panelu reklamowego. Nauczysz się analizować efektywność działań prowadzonych przez firmy zewnętrzne. Przekonasz się, że Twoje działania reklamowe w sieci, a szczególnie kampanie SEM, mogą być o wiele skuteczniejsze niż do tej pory!

Nie ma tutaj żadnej gotowej prezentacji, pracujemy na żywych narzędziach. Omawiamy problemy każdego uczestnika szkolenia, nie będziesz biernym słuchaczem! Każde omawiane Case Study na szkoleniu będą dopasowane do Twoich potrzeb. Dostaniesz tylko praktyczną wiedzę na przykładach!
Uzupełnieniem tego kursu jest szkolenie z Google Analytics.

Program szkolenia

10:00

Powitanie

  • Przywitanie, przedstawienie agendy szkolenia
  • Rekonesans wiedzy uczestników oraz omówienie projektów uczestników
10:15

Możliwości reklamowe Google Ads (warsztaty)

  • Przedstawienie możliwości Google Ads
  • Dobór odpowiednich typów kampanii pod kątem projektu
  • Analiza potencjalnych zwrotów z inwestycji
11:30

Przerwa na kawę

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy smaczną kawę lub herbatę oraz wypieki z okolicznej cukierni

11:45

Tworzenie kampanii (warsztaty)

  • Planowanie kampanii tekstowych
  • Konfiguracja kampanii tekstowych
13:00

Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch

14:00

Optymalizacja kampanii (warsztaty)

  • Techniki optymalizacji kampanii
  • Podstawowa optymalizacja kampanii przy wsparciu Google Analytics
15:00

Tworzenie strategii (warsztaty)

  • Tworzenie strategii kampanii graficznych zasięgowych
16:00

Konfiguracja kampanii graficznych (warsztaty)

  • Odpowiednia konfiguracja reklam remarketingowych
17:00

Zakończenie pierwszego dnia szkolenia

  • Sesja pytań i odpowiedzi
10:00

Powitanie

  • Przywitanie, przedstawienie agendy szkolenia
  • Rekonesans wiedzy uczestników oraz omówienie projektów uczestników
10:20

Dobór grup docelowych

11:00

Sieć reklamowa Google w praktyce (GDN)

11:40

Przerwa kawowa

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy smaczną kawę lub herbatę oraz wypieki z okolicznej cukierni.

12:00

Gmail Sponsored Promotions i Display Select Keyword

13:00

Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch.

14:00

Techniki optymalizacji kampanii displayowych

14:30

Zaawansowane mierzenie konwersji (skuteczności) kampanii

15:20

Modele atrybucji w praktyce

16:05

Przerwa kawowa

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy smaczną kawę lub herbatę oraz wypieki z okolicznej cukierni.

16:20

Wizualizacja danych z wykorzystaniem Google Data Studio

17:00

Zakończenie szkolenia

  • Sesja pytań i odpowiedzi.
indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Dla kogo jest to szkolenie?

Marketing managerów

 Sprawujących nadzór nad kampaniami i odpowiadających za ich optymalizację i efekty (konwersję z działań).

E-commerce

Dla wszystkich osób, dla których strona internetowa jest głównym kanałem sprzedaży produktów/usług.

Specjalistów SEM

Freelancerów lub pracowników etatowych, odpowiedzialnych za ten obszar w firmach.

Właścicieli MŚP

Chcących poznać możliwości zwiększenia sprzedaży w kanałach online z wykorzystaniem PPC.

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?