0
EN
szkolenia otwarte
09 - 10.05

Google Adwords

(153)
09 - 10.05 Google Adwords

Zaawansowany

2 dni

Kraków

Pozostało 7 miejsc
1 120,00 zł +23% VAT
Miejsca 7/7

Program szkolenia

10:00

Powitanie

  • Przywitanie, przedstawienie agendy szkolenia
  • Rekonesans wiedzy uczestników oraz omówienie projektów uczestników
10:15

Możliwości reklamowe Google AdWords (warsztaty)

  • Przedstawienie możliwości Google AdWords
  • Dobór odpowiednich typów kampanii pod kątem projektu
  • Analiza potencjalnych zwrotów z inwestycji
11:30

Przerwa na kawę

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy smaczną kawę lub herbatę oraz wypieki z okolicznej cukierni

11:45

Tworzenie kampanii (warsztaty)

  • Planowanie kampanii tekstowych
  • Konfiguracja kampanii tekstowych
13:00

Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch

14:00

Optymalizacja kampanii (warsztaty)

  • Techniki optymalizacji kampanii
  • Podstawowa optymalizacja kampanii przy wsparciu Google Analytics
15:00

Tworzenie strategii (warsztaty)

  • Tworzenie strategii kampanii graficznych zasięgowych
16:00

Konfiguracja kampanii graficznych (warsztaty)

  • Odpowiednia konfiguracja reklam remarketingowych
17:00

Zakończenie pierwszego dnia szkolenia

  • Sesja pytań i odpowiedzi
10:00

Powitanie

  • Wspólna kawa / herbata
  • Społecznościowa rozgrzewka
10:15

Konfiguracja kampanii graficznych (warsztaty)

  • Graficzne kampanie zasięgowe
  • Kampanie na gmail
  • Kampanie produktowe
  • Kampanie remarketingowe
12:00

Optymalizacja kampanii (warsztaty)

  • Zaawansowane metody optymalizacji kampanii
  • Przykłady efektów zastosowanych metod optymalizacji
13:00

Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch

14:00

Konfiguracja dodatkowych typów kampanii AdWords (warsztaty)

  • Kampanie mobile
  • Kampanie video
  • Kampanie RLSA
15:30

Zaawansowana analiza efektywności prowadzonych kampanii (warsztaty)

  • Analiza efektywności kampanii na podstawie modeli atrybucyjnych
  • Analiza CPA oraz ROAS kampanii
17:00

Podsumowanie szkolenia

  • Sesja pytań i odpowiedzi
  • Rozdanie certyfikatów
indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Zobacz jak wyglądają konsultacje online

Dla kogo jest to szkolenie?

Marketing managerów

 Sprawujących nadzór nad kampaniami i odpowiadających za ich optymalizację i efekty (konwersję z działań).

E-commerce

Dla wszystkich osób, dla których strona internetowa jest głównym kanałem sprzedaży produktów/usług.

Specjalistów SEM

Freelancerów lub pracowników etatowych, odpowiedzialnych za ten obszar w firmach.

Właścicieli MŚP

Chcących poznać możliwości zwiększenia sprzedaży w kanałach online z wykorzystaniem PPC.

Co nas wyróżnia?

bulb

Duża dawka
praktycznej wiedzy

atmosphere

Unikalna
atmosfera

group

Małe grupy
max. 7 osób

contact

Bezpośredni kontakt
z prowadzącym

calendar

Elastyczny
kalendarz

tools

Zajęcia prowadzone
na narzędziach

Potrzebujesz przekonać pracodawcę?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Przy każdym szkoleniu znajdziesz PDF z głównymi wartościami szkolenia

Pobierz PDF

hand

Opinie naszych uczestników

Szkolenia w pakiecie

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Co potrzebuję mieć ze sobą na szkoleniu otwartym?
Nie zapomnij komputera, ponieważ szkolenia prowadzimy w formie warsztatowej wykorzystując często narzędzia internetowe.
Czy to szkolenie jest dla mnie?
Na to pytanie chętnie odpowiedzą nasi Concierge, do których numer telefonu i adres mailowy znajdziesz w zakładce Kontakt :)
Kiedy mogę skorzystać z konsultacji po szkoleniu?
Konsultacje mogą się odbyć w naszym biurze w Krakowie, Warszawie lub online za pomocą wideokonferencji. Zalecamy by konsultacje odbywać w momencie, kiedy zaczynasz stosować wiedzę w praktyce. W ten sposób trener może się przygotować do konsultacji by odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania i dostarczyć praktycznych porad.
Czy mogę zapisać na szkolenie więcej niż jedną osobę?
Tak. Zapisując kolejną osobę zapisujesz ją z 10% zniżką (5% w przypadku szkoleń DMI).

Podobne szkolenia

Google Adwords

+ 1 h konsultacji GRATIS 1 120,00 zł + 23% VAT

Inne terminy tego szkolenia w Warszawie w Krakowie Online

Google Adwords

Na jakim etapie jesteś?