0
EN
szkolenia otwarte

Google Adwords

Ocena szkolenia (153)

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

Google Adwords
09 - 10.05 4 wolne miejsca

Informacje o szkoleniu Google AdWords

Na szkoleniu dowiesz się, w jaki sposób dotrzeć do swoich klientów w sieci. Nauczysz się odpowiednio konfigurować kampanie reklamowe w modelu PPC.
Dzięki poznaniu tajników optymalizacji kampanii Google AdWords zwiększysz swój ROAS! Poznasz nowe możliwości systemu AdWords związane z nowym wyglądem panelu reklamowego. Nauczysz się analizować efektywność działań prowadzonych przez firmy zewnętrzne. Przekonasz się, że Twoje działania reklamowe w sieci, a szczególnie kampanie SEM, mogą być o wiele skuteczniejsze niż do tej pory!

Nie ma tutaj żadnej gotowej prezentacji, pracujemy na żywych narzędziach. Omawiamy problemy każdego uczestnika szkolenia, nie będziesz biernym słuchaczem! Każde omawiane Case Study na szkoleniu będą dopasowane do Twoich potrzeb. Dostaniesz tylko praktyczną wiedzę na przykładach!
Uzupełnieniem tego kursu jest szkolenie z Google Analytics.

Program szkolenia

10:00

Powitanie

  • Przywitanie, przedstawienie agendy szkolenia
  • Rekonesans wiedzy uczestników oraz omówienie projektów uczestników
10:15

Możliwości reklamowe Google AdWords (warsztaty)

  • Przedstawienie możliwości Google AdWords
  • Dobór odpowiednich typów kampanii pod kątem projektu
  • Analiza potencjalnych zwrotów z inwestycji
11:30

Przerwa na kawę

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy smaczną kawę lub herbatę oraz wypieki z okolicznej cukierni

11:45

Tworzenie kampanii (warsztaty)

  • Planowanie kampanii tekstowych
  • Konfiguracja kampanii tekstowych
13:00

Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch

14:00

Optymalizacja kampanii (warsztaty)

  • Techniki optymalizacji kampanii
  • Podstawowa optymalizacja kampanii przy wsparciu Google Analytics
15:00

Tworzenie strategii (warsztaty)

  • Tworzenie strategii kampanii graficznych zasięgowych
16:00

Konfiguracja kampanii graficznych (warsztaty)

  • Odpowiednia konfiguracja reklam remarketingowych
17:00

Zakończenie pierwszego dnia szkolenia

  • Sesja pytań i odpowiedzi
10:00

Powitanie

  • Wspólna kawa / herbata
  • Społecznościowa rozgrzewka
10:15

Konfiguracja kampanii graficznych (warsztaty)

  • Graficzne kampanie zasięgowe
  • Kampanie na gmail
  • Kampanie produktowe
  • Kampanie remarketingowe
12:00

Optymalizacja kampanii (warsztaty)

  • Zaawansowane metody optymalizacji kampanii
  • Przykłady efektów zastosowanych metod optymalizacji
13:00

Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch

14:00

Konfiguracja dodatkowych typów kampanii AdWords (warsztaty)

  • Kampanie mobile
  • Kampanie video
  • Kampanie RLSA
15:30

Zaawansowana analiza efektywności prowadzonych kampanii (warsztaty)

  • Analiza efektywności kampanii na podstawie modeli atrybucyjnych
  • Analiza CPA oraz ROAS kampanii
17:00

Podsumowanie szkolenia

  • Sesja pytań i odpowiedzi
  • Rozdanie certyfikatów
indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Opinie naszych uczestników

Dla kogo jest to szkolenie?

Marketing managerów

 Sprawujących nadzór nad kampaniami i odpowiadających za ich optymalizację i efekty (konwersję z działań).

E-commerce

Dla wszystkich osób, dla których strona internetowa jest głównym kanałem sprzedaży produktów/usług.

Specjalistów SEM

Freelancerów lub pracowników etatowych, odpowiedzialnych za ten obszar w firmach.

Właścicieli MŚP

Chcących poznać możliwości zwiększenia sprzedaży w kanałach online z wykorzystaniem PPC.

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?