0
EN
szkolenia otwarte

Google Analytics

Ocena szkolenia (191)

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

Google Analytics

Już wkrótce podamy kolejne terminy!

Jeśli zależy Ci na szkoleniu w bliższym czasie skontaktuj się z nami

Informacje o szkoleniu Google Analytics

Na szkoleniu przede wszystkim nauczysz się analizować efektywność prowadzonych działań reklamowych za pomocą narzędzia jakim jest Google Analytics. Dodatkowo dowiesz się, które kanały reklamowe przynoszą Ci największy zwrot z inwestycji. Poznasz zasady działania Google Analytics oraz możliwości jego wykorzystania pod kątem Twojego projektu. Zrozumiesz także jak użytkownicy wchodzą w interakcję z Twoją stroną i czego na niej szukają. Nauczysz się analizować efektywność działań prowadzonych przez firmy zewnętrzne. Poznasz także możliwości takich narzędzi jak: Google Tag Manager, Google Data Studio czy Google Optimize. Przekonasz się, że Twoje działania reklamowe w sieci bez odpowiedniego wsparcia analitycznego nie miały prawa być efektywne!

Ze względu na warsztatowy charakter tego dwudniowego kursu, nie ma tutaj żadnej gotowej prezentacji, pracujemy na żywych narzędziach. Omawiamy problemy każdego uczestnika szkolenia, nie będziesz biernym słuchaczem! Dostaniesz tylko praktyczną wiedzę na przykładach! Uzupełnieniem kursu jest szkolenie z Google AdWords.

Program szkolenia

10:00

Powitanie

  • Przywitanie, przedstawienie agendy szkolenia
  • Rekonesans wiedzy uczestników oraz omówienie projektów uczestników
10:15

Wprowadzenie do Google Analytics (warsztaty)

  • Sposoby instalacji Google Analytics oraz sprawdzenia jej poprawności
  • Poprawna konfiguracja Google Analytics
  • Interpretacja podstawowych danych oraz wskaźników pod kątem dalszego trafnego wyciągania wniosków
11:30

Przerwa na kawę

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy smaczną kawę lub herbatę oraz wypieki z okolicznej cukierni

11:45

Analiza pozyskiwanego ruchu (warsztaty)

  • Odpowiednia konfiguracja źródeł ruchu pod kątem analiz
  • Odfiltrowanie spamowego ruchu ze statystyk
13:00

Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch

14:00

Konfiguracja celów

  • Konfiguracja mikro i makro celów na stronie
  • Konfiguracja modułu e-commerce
15:00

Analiza zachowań użytkowników na stronie (warsztaty)

  • Segmentacja użytkowników na stronie ze względu na stadium zakupowe lub/i charakterystykę ich zachowań na stronie
  • Tworzenie list remarketingowych w oparciu o utworzone segmentacje
  • Analiza przepływu użytkowników przez stronę
16:00

Raportowanie (warsztaty)

  • Tworzenie niestandardowych raportów
17:00

Zakończenie pierwszego dnia szkolenia

  • Sesja pytań i odpowiedzi
10:00

Powitanie

  • Wspólna kawa / herbata
  • Powtórka wiadomości z dnia poprzedniego
10:15

Google Tag Manager (warsztaty)

  • Wprowadzenie do narzędzia
  • Korzystanie z GTM
11:30

Przerwa kawowa

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy smaczną kawę lub herbatę oraz wypieki z okolicznej cukierni

11:45

Narzędzia pomocnicze do Google Analytics (warsztaty)

  • Przedstawienie narzędzi wspomagających GA
  • Integracja narzędzi z Google Analytics
  • Implementacja narzędzi poprzez GTM
  • Import danych do GA
13:00

Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch

14:00

Zaawansowane analizy (warsztaty)

  • Konwersje wspomagane
  • Ścieżki wielokanałowe
  • Modele atrybucyjne
  • Funkcja user-ID
  • Śledzenie użytkowników pomiędzy urządzeniami
  • Integracja Google Analytics poprzez funkcję user-ID z CRM
  • Tworzenie raportów za pomocą Google Data Studio
  • Testy A/B z wykorzystaniem Google Optimize
17:00

Podsumowanie szkolenia

  • Pytania i odpowiedzi
  • Rozdanie certyfikatów
indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Opinie naszych uczestników

Dla kogo jest to szkolenie?

Marketing managerów

 Sprawujących nadzór nad kampaniami i odpowiadających za ich optymalizację i efekty (konwersję z działań).

E-commerce

Dla wszystkich osób, dla których strona internetowa jest głównym kanałem sprzedaży produktów/usług.

Specjalistów SEO/SEM

Freelancerów lub etatowych, odpowiedzialnych za ten obszar w firmach.

Właścicieli MŚP

Chcących poznać możliwości zwiększenia sprzedaży w kanałach online z wykorzystaniem analityki webowej.

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?