0
EN
szkolenia otwarte
27 - 28.11

Google Analytics

Ocena szkolenia (191)

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

Google Analytics

Program szkolenia

10:00

Powitanie

  • Przywitanie, przedstawienie agendy szkolenia
  • Rekonesans wiedzy uczestników oraz omówienie projektów uczestników
10:15

Wprowadzenie do Google Analytics (warsztaty)

  • Sposoby instalacji Google Analytics oraz sprawdzenia jej poprawności
  • Poprawna konfiguracja Google Analytics
  • Interpretacja podstawowych danych oraz wskaźników pod kątem dalszego trafnego wyciągania wniosków
11:30

Przerwa na kawę

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy smaczną kawę lub herbatę oraz wypieki z okolicznej cukierni

11:45

Analiza pozyskiwanego ruchu (warsztaty)

  • Odpowiednia konfiguracja źródeł ruchu pod kątem analiz
  • Odfiltrowanie spamowego ruchu ze statystyk
13:00

Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch

14:00

Konfiguracja celów

  • Konfiguracja mikro i makro celów na stronie
  • Konfiguracja modułu e-commerce
15:00

Analiza zachowań użytkowników na stronie (warsztaty)

  • Segmentacja użytkowników na stronie ze względu na stadium zakupowe lub/i charakterystykę ich zachowań na stronie
  • Tworzenie list remarketingowych w oparciu o utworzone segmentacje
  • Analiza przepływu użytkowników przez stronę
16:00

Raportowanie (warsztaty)

  • Tworzenie niestandardowych raportów
17:00

Zakończenie pierwszego dnia szkolenia

  • Sesja pytań i odpowiedzi
10:00

Powitanie

  • Wspólna kawa / herbata
  • Powtórka wiadomości z dnia poprzedniego
10:15

Google Tag Manager (warsztaty)

  • Wprowadzenie do narzędzia
  • Korzystanie z GTM
11:30

Przerwa kawowa

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy smaczną kawę lub herbatę oraz wypieki z okolicznej cukierni

11:45

Narzędzia pomocnicze do Google Analytics (warsztaty)

  • Przedstawienie narzędzi wspomagających GA
  • Integracja narzędzi z Google Analytics
  • Implementacja narzędzi poprzez GTM
  • Import danych do GA
13:00

Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch

14:00

Zaawansowane analizy (warsztaty)

  • Konwersje wspomagane
  • Ścieżki wielokanałowe
  • Modele atrybucyjne
  • Funkcja user-ID
  • Śledzenie użytkowników pomiędzy urządzeniami
  • Integracja Google Analytics poprzez funkcję user-ID z CRM
  • Tworzenie raportów za pomocą Google Data Studio
  • Testy A/B z wykorzystaniem Google Optimize
17:00

Podsumowanie szkolenia

  • Pytania i odpowiedzi
  • Rozdanie certyfikatów
indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Zobacz jak wyglądają konsultacje online

Opinie naszych uczestników

Dla kogo jest to szkolenie?

Marketing managerów

 Sprawujących nadzór nad kampaniami i odpowiadających za ich optymalizację i efekty (konwersję z działań).

E-commerce

Dla wszystkich osób, dla których strona internetowa jest głównym kanałem sprzedaży produktów/usług.

Specjalistów SEO/SEM

Freelancerów lub etatowych, odpowiedzialnych za ten obszar w firmach.

Właścicieli MŚP

Chcących poznać możliwości zwiększenia sprzedaży w kanałach online z wykorzystaniem analityki webowej.

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?