Informacje o szkoleniu Google Analytics
Na szkoleniu przede wszystkim nauczysz się analizować efektywność prowadzonych działań reklamowych za pomocą narzędzia, jakim jest Google Analytics. Dodatkowo dowiesz się, które kanały reklamowe przynoszą Ci największy zwrot z inwestycji. Poznasz zasady działania Google Analytics oraz możliwości jego wykorzystania pod kątem Twojego projektu. Zrozumiesz także, jak użytkownicy wchodzą w interakcję z Twoją stroną i czego na niej szukają. Nauczysz się analizować efektywność działań prowadzonych przez firmy zewnętrzne. Poznasz także możliwości takich narzędzi jak: Google Tag Manager, Google Data Studio czy Google Optimize. Przekonasz się, że Twoje działania reklamowe w sieci bez odpowiedniego wsparcia analitycznego nie miały prawa być efektywne!
Ze względu na warsztatowy charakter tego dwudniowego kursu, nie ma tutaj żadnej gotowej prezentacji, pracujemy na żywym organizmie - narzędziach. Omawiamy problemy każdego uczestnika szkolenia, nie będziesz biernym słuchaczem! Dostaniesz tylko praktyczną wiedzę na przykładach!
Uzupełnieniem kursu jest szkolenie z Google AdWords.