0
EN
szkolenia otwarte
Online

Google Analytics

(191)
Online Google Analytics

Podstawowy

7h

Kurs Online

Pozostało 12 miejsc
699,00 zł +23% VAT
Miejsca 12/20

Informacje o kursie wideo online
Google Analytics

 

Na kursie Socjomanii "Google Analytics" poznasz to najbardziej popularne na świecie narzędzie do prowadzenia analityki webowej. Dowiesz się, jak je poprawnie skonfigurować, jak zbierać, agregować i analizować dane o Twoich użytkownikach oraz klientach, ich działaniach na Twojej stronie, popularności artykułów, które oferujesz, skuteczności źródeł pozyskiwania ruchu i o wielu, wielu innych rzeczy, które pozwolą Ci podejmować trafne decyzje biznesowe.

Poznasz strukturę platformy analitycznej, jej możliwości oraz dostępne raporty. Zobaczysz, w jaki sposób dostarcza informacje o Twoich potencjalnych klientach oraz o tym, co robią na Twojej stronie. Dowiesz się jak zmierzyć, które publikowane przez Ciebie treści są najskuteczniejsze.

Jeśli na Twojej stronie prowadzisz sprzedaż, dokładnie poznasz możliwości analityczne w zakresie E-commerce. Poznasz nie tylko jak i gdzie poznać informacje o obrocie oraz skuteczności sprzedażowej poszczególnych produktów, ale także nauczysz się analizować lejek sprzedażowy oraz ścieżki konwersji Twoich użytkowników. To wiedza, która da Ci znaczną przewagę nad konkurencją w zakresie planowania swoich działań marketingowych: kampanii oraz komunikacji.

 

Kurs dostępny na platformie online.socjomania.pl
- możesz uczyć się w dowolnej chwili, kiedy zechcesz :)

 

8 bogatych w wiedzę praktyczną modułów podzielonych na lekcje tematyczne.


Sam dopasuj czas i tempo nauki:
ucz się na smartfonie, laptopie - przy biurku lub w pociągu!

 

 

Poznaj naszą platformę online.socjomania.pl

 

Kurs online Google Analytics  - po polsku, na platformie e-learning Socjomanii

Na naszej platformie online uczysz się w swoim tempie, dzięki nagraniom wideo, prezentacjom i innym materiałom - kiedy chcesz, gdzie tylko chcesz, na komputerze, tablecie, czy smartfonie, w domu, czy w podróży: Ty wybierasz.

Masz do dysozycji kilkanaście nagrań wideo, z których uzyskasz wiedzę z zakresu wykorzystania tego najpowszechniej używanego na świecie oprogramowania analitycznego. Google Analytics to cała rozbudowana platforma analityczna, a w naszym kursie wideo dowiesz się nie tylko jak ja prawidłowo skonfigurować tak, aby otrzymywać rzetelne dane, ale także poznasz praktyczne przykłady jej używania przy podejmowaniu decyzji biznesowych opartych o dane (Data-Driven Decision Making). Zobaczysz, że analityka webowa jest łatwa i przyjemna - jesli tylko wiesz, jakie daje możliwości.  

 

Co wyróżnia ten kurs online?

Kurs online Instagram dla biznesu - uczysz się w swoim tempie - Socjomania

Uczysz się w swoim tempie
i w dowolnym czasie

Kurs ma formę krótkich lekcji wideo, które krok po kroku przeprowadzą Cię przez zagadnienia związane z wykorzystaniem analityki webowej. Dostęp do materiałów obejmuje okres 1 roku. 

Kurs online Instagram dla biznesu - nauka na platformie online - Socjomania

Dostęp do specjalnie przygotowanych materiałów

Wraz z naszym kursem otrzymujesz dostęp do specjalnej lekcji bonusowej o Google Tag Asistant oraz szeregu praktycznych przykładów z wykorzystania możliwości analityki.

 

Kurs online Instagram dla biznesu - praktyczna wiedza - Socjomania

Tylko aktualna wiedza
i praktyczne porady

Uzyskasz dostęp do wszystkich nowych lekcji i aktualizacji, które pojawią się w czasie Twojego dostępu do tego kursu. Twoja wiedza będzie zawsze aktualna.

 

Co zyskasz dzięki temu kursowi?

 

 

Zapraszam Cię do kursu, w którym zebraliśmy całe nasze kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii efektywnościowych, oparych na analizie skuteczności wykorzystywanych kanałów komunikacyjnych oraz treści.  Dowiesz się, czym jest Data-driven Marketing oraz Data-driven Decision Making, które są obecnie najistotniejszym kierunkiem rozwoju działań w firmie, nastawionym na jak najbardziej optymalne wykorzystanie zasobów i budżetu do osiągania celów biznesowych. Przekonasz się zarazem, że Google Analytics, pomimo, że jest narzędziem bezpłatnym, oferuje Ci potężne możliwości wsparcia w codziennych działaniach Twojej firmy w internecie. Czekamy na Ciebie i Twój zespół!

Socjomania

Program szkolenia

Moduł 1

Wprowadzenie do analityki webowej

  • Czym jest analityka webowa?
  • Dlaczego wybrać Google Analytics?
Moduł 2

Google Analytics - wprowadzenie

  • Opcje Google Analytics
  • Jak działa Google Analytics?
  • Jak uzyskać dostęp do Google Analytics?
  • Wersja demonstracyjna Google Analytics
Moduł 3

Struktura Google Analytics

  • Struktura konta analitycznego
Moduł 4

Konfiguracja konta analitycznego

  • Kluczowe zakresy konfiguracji
  • Odfiltrowanie niepożądanych danych
  • Odfiltrowanie danych wewnętrznych
  • Odfiltrowanie ruchu automatycznego i sztucznego
  • Odfiltrowanie bramek płatności
  • Monitorowanie wewnętrznej wyszukiwarki serwisu
  • Opcje zaawansowane konfiguracji
  • Włączanie modułu sprzedażowego
  • Połączenie systemu analitycznego z innymi usługami Google
  • Widoki danych
  • Przechowywanie danych
  • Etapy konfiguracji kluczowych celów
  • Konfiguracja lejka konwersji - sprzedaży
  • Grupowanie kanałów
  • Lista sprawdzająca dla poprawnej konfiguracji
Moduł 5

Wprowadzenie do głównego panelu Google Analytics

  • Jak pracować z danymi?
  • Zrozumienie podstawowych danych
  • Kategorie danych: Odbiorcy
  • Kategorie danych: Zachowanie
  • Kategorie danych: Pozyskiwanie
  • Kategorie danych: Konwersja
  • Kategorie danych: Czas rzeczywisty
Moduł 6

Praca z danymi

  • Praktyczne wykorzystanie danych analitycznych
  • Podstawowe pojęcia analityczne
  • Kluczowe zasady pracy z danymi
  • Segmentacja danych
  • Weryfikacja zmian i trendów
  • Filtrowanie raportów
  • Tworzenie własnych raportów
  • Tworzenie automatycznych powiadomień
  • Porządkowanie danych marketingowych
Moduł 7

Zaawansowana analityka webowa

  • Wprowadzenie do zaawansowanych możliwości Google Analytics
  • Efektywne podejście analityczne
  • Jak mierzyć efektywność działań marketingowych?
  • Możliwości systemu analitycznego: Pomiar niestandardowy
Moduł 8

Google Analytics w codziennej pracy

  • Analiza danych w codziennej pracy
  • Przykłady praktyczne - ćwiczenia
Moduł 9

Lekcja bonusowa

  • Google Tag Assistant

Dla kogo jest to szkolenie?

Marketing managerów

 Sprawujących nadzór nad kampaniami i odpowiadających za ich optymalizację i efekty (konwersję z działań).

E-commerce

Dla wszystkich osób, dla których strona internetowa jest głównym kanałem sprzedaży produktów/usług.

Specjalistów SEO/SEM

Freelancerów lub etatowych, odpowiedzialnych za ten obszar w firmach.

Właścicieli MŚP

Chcących poznać możliwości zwiększenia sprzedaży w kanałach online z wykorzystaniem analityki webowej.

Potrzebujesz przekonać pracodawcę?

Twój dar przekonywania tym razem nie zadziałał? Twój szef ma wątpliwości, czy aby na pewno szkolenie u nas to dobrze zainwestowane pieniądze? Spieszymy z pomocą! Pobierz PDF, w którym wymieniliśmy największe zalety szkoleń u nas. Teraz musi się udać! :)

Pobierz PDF

hand

Opinie naszych uczestników

Pracujesz w modelu hybrydowym? Mamy dla Ciebie dedykowane rozwiązanie!


Nasze doświadczenia pokazują, że każdy przypadek bywa inny. Przy kursach online również mamy tę świadomość. Dlatego oferujemy dodatkowy pakiet 3h konsultacji z wybranym trenerem Socjomanii. 

Co dzięki temu zyskasz?

Poza kompleksowym kursem, do którego możesz wracać przez 12 miesięcy oraz dostępem do grupy wsparcia z wybranych tematów, da Ci to możliwość zderzenia myśli z ekspertem z danego obszaru. 

Konsultacje możesz wykorzystać w dowolny sposób! Prześlij interesujący Cię zakres tematyczny naszemu konsultantowi, a on umówi Cię z trenerem najlepszym w temacie. 

Pakiet PLUS (dostępny przy każdym szkoleniu) dodaj do swojego koszyka w cenie kursu +  jedynie 1205 zł za 3h indywidualnej pracy z dowolnym trenerem Socjomanii. 
 

Szkolenia w pakiecie

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Co potrzebuję mieć ze sobą na szkoleniu otwartym?
Nie zapomnij komputera, ponieważ szkolenia prowadzimy w formie warsztatowej wykorzystując często narzędzia internetowe.
Czy to szkolenie jest dla mnie?
Na to pytanie chętnie odpowiedzą nasi Concierge, do których numer telefonu i adres mailowy znajdziesz w zakładce Kontakt :)
Kiedy mogę skorzystać z konsultacji po szkoleniu?
Konsultacje mogą się odbyć w naszym biurze w Krakowie, Warszawie lub online za pomocą wideokonferencji. Zalecamy by konsultacje odbywać w momencie, kiedy zaczynasz stosować wiedzę w praktyce. W ten sposób trener może się przygotować do konsultacji by odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania i dostarczyć praktycznych porad.
Czy mogę zapisać na szkolenie więcej niż jedną osobę?
Tak. Zapisując kolejną osobę zapisujesz ją z 10% zniżką (5% w przypadku szkoleń DMI).

Podobne szkolenia

Google Analytics

699,00 zł + 23% VAT

Inne terminy tego szkolenia w Warszawie w Krakowie Online

Google Analytics

Już wkrótce podamy kolejne terminy!

Jeśli zależy Ci na szkoleniu w bliższym czasie skontaktuj się z nami

Na jakim etapie jesteś?