Informacje o kursie wideo online
Google Analytics
Na kursie Socjomanii "Google Analytics" poznasz to najbardziej popularne na świecie narzędzie do prowadzenia analityki webowej. Dowiesz się, jak je poprawnie skonfigurować, jak zbierać, agregować i analizować dane o Twoich użytkownikach oraz klientach, ich działaniach na Twojej stronie, popularności artykułów, które oferujesz, skuteczności źródeł pozyskiwania ruchu i o wielu, wielu innych rzeczy, które pozwolą Ci podejmować trafne decyzje biznesowe.
Poznasz strukturę platformy analitycznej, jej możliwości oraz dostępne raporty. Zobaczysz, w jaki sposób dostarcza informacje o Twoich potencjalnych klientach oraz o tym, co robią na Twojej stronie. Dowiesz się jak zmierzyć, które publikowane przez Ciebie treści są najskuteczniejsze.
Jeśli na Twojej stronie prowadzisz sprzedaż, dokładnie poznasz możliwości analityczne w zakresie E-commerce. Poznasz nie tylko jak i gdzie poznać informacje o obrocie oraz skuteczności sprzedażowej poszczególnych produktów, ale także nauczysz się analizować lejek sprzedażowy oraz ścieżki konwersji Twoich użytkowników. To wiedza, która da Ci znaczną przewagę nad konkurencją w zakresie planowania swoich działań marketingowych: kampanii oraz komunikacji.
Kurs dostępny na platformie online.socjomania.pl
- możesz uczyć się w dowolnej chwili, kiedy zechcesz :)
8 bogatych w wiedzę praktyczną modułów podzielonych na lekcje tematyczne.
Sam dopasuj czas i tempo nauki:
ucz się na smartfonie, laptopie - przy biurku lub w pociągu!

Na naszej platformie online uczysz się w swoim tempie, dzięki nagraniom wideo, prezentacjom i innym materiałom - kiedy chcesz, gdzie tylko chcesz, na komputerze, tablecie, czy smartfonie, w domu, czy w podróży: Ty wybierasz.
Masz do dysozycji kilkanaście nagrań wideo, z których uzyskasz wiedzę z zakresu wykorzystania tego najpowszechniej używanego na świecie oprogramowania analitycznego. Google Analytics to cała rozbudowana platforma analityczna, a w naszym kursie wideo dowiesz się nie tylko jak ja prawidłowo skonfigurować tak, aby otrzymywać rzetelne dane, ale także poznasz praktyczne przykłady jej używania przy podejmowaniu decyzji biznesowych opartych o dane (Data-Driven Decision Making). Zobaczysz, że analityka webowa jest łatwa i przyjemna - jesli tylko wiesz, jakie daje możliwości.
Co zyskasz dzięki temu kursowi?
- Dowiesz się, dlaczego analityka webowa jest jednym z najwazniejszych narzędzi współczesnego marketera.
- Uzyskasz wiedzę, co zrobić, aby Twoje konto skonfigurować w pełni poprawnie. 9 na 10 kont Google Analytics jest błednie skonfigurowana i nie pokazuje rzetelnych danych.
- Poznasz kluczowe metryki dostępne w platformach analitycznych na przykładzie Google Analytics - oraz dowiesz się, jak z nich korzystać, aby stanowiły podstawę do podejmowania właściwych decyzji biznesowych.
- Nauczysz się w pełni wykorzystywać rozbudowane narzędzie, jakim jest Google Analytics. Poznasz dostępne w nim gotowe raporty oraz dowiesz się, w jaki sposób możesz tworzyć własne zestawienia, alerty i analizy.
- Poznasz strukturę grupy użytkowników, którzy wchodzą w interakcję z Twoją stroną.
- Wyodrębnisz najskuteczniejsze i najlepiej prowadzące do realizacji celów biznesowych Twojej firmy treści zamieszczone na Twojej stronie internetowe.
- Nauczysz się analizowania źródeł pozyskiwania ruchu na Twojej stronie oraz dowiesz się, pod jakim kątem możesz porównywać te źródła.
- Uzyskasz dostęp do wiedzy opartej na kilkunastu latach codziennej pracy z narzędziem Google Analytics, wykorzystując w pełni jego potencjał. Na praktycznych przykładach zobaczysz, jak wiele istotnych z biznesowego punktu widzenia informacji można pozyskać z poprawnie skonfigurowanej analityki webowej i jak może ona wpływać na budowanie Twojej przewagi na rynku.
Zapraszam Cię do kursu, w którym zebraliśmy całe nasze kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii efektywnościowych, oparych na analizie skuteczności wykorzystywanych kanałów komunikacyjnych oraz treści. Dowiesz się, czym jest Data-driven Marketing oraz Data-driven Decision Making, które są obecnie najistotniejszym kierunkiem rozwoju działań w firmie, nastawionym na jak najbardziej optymalne wykorzystanie zasobów i budżetu do osiągania celów biznesowych. Przekonasz się zarazem, że Google Analytics, pomimo, że jest narzędziem bezpłatnym, oferuje Ci potężne możliwości wsparcia w codziennych działaniach Twojej firmy w internecie. Czekamy na Ciebie i Twój zespół!
Socjomania
Pracujesz w modelu hybrydowym? Mamy dla Ciebie dedykowane rozwiązanie!
Nasze doświadczenia pokazują, że każdy przypadek bywa inny. Przy kursach online również mamy tę świadomość. Dlatego oferujemy dodatkowy pakiet 3h konsultacji z wybranym trenerem Socjomanii.
Co dzięki temu zyskasz?
Poza kompleksowym kursem, do którego możesz wracać przez 12 miesięcy oraz dostępem do grupy wsparcia z wybranych tematów, da Ci to możliwość zderzenia myśli z ekspertem z danego obszaru.
Konsultacje możesz wykorzystać w dowolny sposób! Prześlij interesujący Cię zakres tematyczny naszemu konsultantowi, a on umówi Cię z trenerem najlepszym w temacie.
Pakiet PLUS (dostępny przy każdym szkoleniu) dodaj do swojego koszyka w cenie kursu + jedynie 1205 zł za 3h indywidualnej pracy z dowolnym trenerem Socjomanii.