Informacje o kursie wideo online
Google Analytics
Na kursie online Socjomanii "Google Analytics" poznasz to najbardziej popularne na świecie narzędzie do prowadzenia analityki webowej. Dowiesz się, jak je poprawnie skonfigurować, jak zbierać, agregować i analizować dane o Twoich użytkownikach oraz klientach, ich działaniach na Twojej stronie, popularności artykułów, które oferujesz, skuteczności źródeł pozyskiwania ruchu i o wielu, wielu innych rzeczy, które pozwolą Ci podejmować trafne decyzje biznesowe.
Poznasz strukturę platformy analitycznej, jej możliwości oraz dostępne raporty. Zobaczysz, w jaki sposób dostarcza informacje o Twoich potencjalnych klientach oraz o tym, co robią na Twojej stronie. Dowiesz się jak zmierzyć, które publikowane przez Ciebie treści są najskuteczniejsze.
Jeśli na Twojej stronie prowadzisz sprzedaż, dokładnie poznasz możliwości analityczne w zakresie E-commerce. Poznasz nie tylko jak i gdzie poznać informacje o obrocie oraz skuteczności sprzedażowej poszczególnych produktów, ale także nauczysz się analizować lejek sprzedażowy oraz ścieżki konwersji Twoich użytkowników. To wiedza, która da Ci znaczną przewagę nad konkurencją w zakresie planowania swoich działań marketingowych: kampanii oraz komunikacji.
Kurs dostępny na platformie online.socjomania.pl
- możesz uczyć się w dowolnej chwili, kiedy zechcesz :)
8 bogatych w wiedzę praktyczną modułów podzielonych na lekcje tematyczne.
Sam dopasuj czas i tempo nauki:
ucz się na smartfonie, laptopie - przy biurku lub w pociągu!

Na naszej platformie online uczysz się w swoim tempie, dzięki nagraniom wideo, prezentacjom i innym materiałom - kiedy chcesz, gdzie tylko chcesz, na komputerze, tablecie, czy smartfonie, w domu, czy w podróży: Ty wybierasz.
Masz do dysozycji kilkanaście nagrań wideo, z których uzyskasz wiedzę z zakresu wykorzystania tego najpowszechniej używanego na świecie oprogramowania analitycznego. Google Analytics to cała rozbudowana platforma analityczna, a w naszym kursie wideo dowiesz się nie tylko jak ja prawidłowo skonfigurować tak, aby otrzymywać rzetelne dane, ale także poznasz praktyczne przykłady jej używania przy podejmowaniu decyzji biznesowych opartych o dane (Data-Driven Decision Making). Zobaczysz, że analityka webowa jest łatwa i przyjemna - jesli tylko wiesz, jakie daje możliwości.
Co zyskasz dzięki temu kursowi?
- Dowiesz się, dlaczego analityka webowa jest jednym z najwazniejszych narzędzi współczesnego marketera.
- Uzyskasz wiedzę, co zrobić, aby Twoje konto skonfigurować w pełni poprawnie. 9 na 10 kont Google Analytics jest błednie skonfigurowana i nie pokazuje rzetelnych danych.
- Poznasz kluczowe metryki dostępne w platformach analitycznych na przykładzie Google Analytics - oraz dowiesz się, jak z nich korzystać, aby stanowiły podstawę do podejmowania właściwych decyzji biznesowych.
- Nauczysz się w pełni wykorzystywać rozbudowane narzędzie, jakim jest Google Analytics. Poznasz dostępne w nim gotowe raporty oraz dowiesz się, w jaki sposób możesz tworzyć własne zestawienia, alerty i analizy.
- Poznasz strukturę grupy użytkowników, którzy wchodzą w interakcję z Twoją stroną.
- Wyodrębnisz najskuteczniejsze i najlepiej prowadzące do realizacji celów biznesowych Twojej firmy treści zamieszczone na Twojej stronie internetowe.
- Nauczysz się analizowania źródeł pozyskiwania ruchu na Twojej stronie oraz dowiesz się, pod jakim kątem możesz porównywać te źródła.
- Uzyskasz dostęp do wiedzy opartej na kilkunastu latach codziennej pracy z narzędziem Google Analytics, wykorzystując w pełni jego potencjał. Na praktycznych przykładach zobaczysz, jak wiele istotnych z biznesowego punktu widzenia informacji można pozyskać z poprawnie skonfigurowanej analityki webowej i jak może ona wpływać na budowanie Twojej przewagi na rynku.
Zapraszam Cię do kursu, w którym zebraliśmy całe nasze kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii efektywnościowych, oparych na analizie skuteczności wykorzystywanych kanałów komunikacyjnych oraz treści. Dowiesz się, czym jest Data-driven Marketing oraz Data-driven Decision Making, które są obecnie najistotniejszym kierunkiem rozwoju działań w firmie, nastawionym na jak najbardziej optymalne wykorzystanie zasobów i budżetu do osiągania celów biznesowych. Przekonasz się zarazem, że Google Analytics, pomimo, że jest narzędziem bezpłatnym, oferuje Ci potężne możliwości wsparcia w codziennych działaniach Twojej firmy w internecie. Czekamy na Ciebie i Twój zespół!
Socjomania
Pracujesz w modelu hybrydowym? Mamy dla Ciebie dedykowane rozwiązanie!
Nasze doświadczenia pokazują, że każdy przypadek bywa inny. Przy kursach online również mamy tę świadomość. Dlatego oferujemy dodatkowy pakiet 3h konsultacji z wybranym trenerem Socjomanii.
Co dzięki temu zyskasz?
Poza kompleksowym kursem, do którego możesz wracać przez 12 miesięcy oraz dostępem do grupy wsparcia z wybranych tematów, da Ci to możliwość zderzenia myśli z ekspertem z danego obszaru.
Konsultacje możesz wykorzystać w dowolny sposób! Prześlij interesujący Cię zakres tematyczny naszemu konsultantowi, a on umówi Cię z trenerem najlepszym w temacie.
Pakiet PLUS (dostępny przy każdym szkoleniu) dodaj do swojego koszyka w cenie kursu + jedynie 1205 zł za 3h indywidualnej pracy z dowolnym trenerem Socjomanii.