0
EN
szkolenia otwarte
27 - 28.06

Google Analytics

(191)
27 - 28.06 Google Analytics

Podstawowy

2 dni

Warszawa

Pozostało 7 miejsc
1 320,00 zł +23% VAT
Miejsca 7/7

Program szkolenia

10:00

Powitanie

  • Przywitanie, przedstawienie agendy szkolenia
  • Rekonesans wiedzy uczestników oraz omówienie projektów uczestników
10:15

Wprowadzenie do Google Analytics (warsztaty)

  • Sposoby instalacji Google Analytics oraz sprawdzenia jej poprawności
  • Poprawna konfiguracja Google Analytics
  • Interpretacja podstawowych danych oraz wskaźników pod kątem dalszego trafnego wyciągania wniosków
11:30

Przerwa na kawę

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy smaczną kawę lub herbatę oraz wypieki z okolicznej cukierni

11:45

Analiza pozyskiwanego ruchu (warsztaty)

  • Odpowiednia konfiguracja źródeł ruchu pod kątem analiz
  • Odfiltrowanie spamowego ruchu ze statystyk
13:00

Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch

14:00

Konfiguracja celów

  • Konfiguracja mikro i makro celów na stronie
  • Konfiguracja modułu e-commerce
15:00

Analiza zachowań użytkowników na stronie (warsztaty)

  • Segmentacja użytkowników na stronie ze względu na stadium zakupowe lub/i charakterystykę ich zachowań na stronie
  • Tworzenie list remarketingowych w oparciu o utworzone segmentacje
  • Analiza przepływu użytkowników przez stronę
16:00

Raportowanie (warsztaty)

  • Tworzenie niestandardowych raportów
17:00

Zakończenie pierwszego dnia szkolenia

  • Sesja pytań i odpowiedzi
10:00

Powitanie

  • Wspólna kawa / herbata
  • Powtórka wiadomości z dnia poprzedniego
10:15

Google Tag Manager (warsztaty)

  • Wprowadzenie do narzędzia
  • Korzystanie z GTM
11:30

Przerwa kawowa

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy smaczną kawę lub herbatę oraz wypieki z okolicznej cukierni

11:45

Narzędzia pomocnicze do Google Analytics (warsztaty)

  • Przedstawienie narzędzi wspomagających GA
  • Integracja narzędzi z Google Analytics
  • Implementacja narzędzi poprzez GTM
  • Import danych do GA
13:00

Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch

14:00

Zaawansowane analizy (warsztaty)

  • Konwersje wspomagane
  • Ścieżki wielokanałowe
  • Modele atrybucyjne
  • Funkcja user-ID
  • Śledzenie użytkowników pomiędzy urządzeniami
  • Integracja Google Analytics poprzez funkcję user-ID z CRM
  • Tworzenie raportów za pomocą Google Data Studio
  • Testy A/B z wykorzystaniem Google Optimize
17:00

Podsumowanie szkolenia

  • Pytania i odpowiedzi
  • Rozdanie certyfikatów
indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Zobacz jak wyglądają konsultacje online

Dla kogo jest to szkolenie?

Marketing managerów

 Sprawujących nadzór nad kampaniami i odpowiadających za ich optymalizację i efekty (konwersję z działań).

E-commerce

Dla wszystkich osób, dla których strona internetowa jest głównym kanałem sprzedaży produktów/usług.

Specjalistów SEO/SEM

Freelancerów lub etatowych, odpowiedzialnych za ten obszar w firmach.

Właścicieli MŚP

Chcących poznać możliwości zwiększenia sprzedaży w kanałach online z wykorzystaniem analityki webowej.

Co nas wyróżnia?

bulb

Duża dawka
praktycznej wiedzy

atmosphere

Unikalna
atmosfera

group

Małe grupy
max. 7 osób

contact

Bezpośredni kontakt
z prowadzącym

calendar

Elastyczny
kalendarz

tools

Zajęcia prowadzone
na narzędziach

Sprawdź naszą wiedzę!

Potrzebujesz przekonać pracodawcę?

Twój dar przekonywania tym razem nie zadziałał? Twój szef ma wątpliwości, czy aby na pewno szkolenie u nas to dobrze zainwestowane pieniądze? Spieszymy z pomocą! Pobierz PDF, w którym wymieniliśmy największe zalety szkoleń u nas. Teraz musi się udać! :)

Pobierz PDF

hand

Opinie naszych uczestników

Szkolenia w pakiecie

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Co potrzebuję mieć ze sobą na szkoleniu otwartym?
Nie zapomnij komputera, ponieważ szkolenia prowadzimy w formie warsztatowej wykorzystując często narzędzia internetowe.
Czy to szkolenie jest dla mnie?
Na to pytanie chętnie odpowiedzą nasi Concierge, do których numer telefonu i adres mailowy znajdziesz w zakładce Kontakt :)
Kiedy mogę skorzystać z konsultacji po szkoleniu?
Konsultacje mogą się odbyć w naszym biurze w Krakowie, Warszawie lub online za pomocą wideokonferencji. Zalecamy by konsultacje odbywać w momencie, kiedy zaczynasz stosować wiedzę w praktyce. W ten sposób trener może się przygotować do konsultacji by odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania i dostarczyć praktycznych porad.
Czy mogę zapisać na szkolenie więcej niż jedną osobę?
Tak. Zapisując kolejną osobę zapisujesz ją z 10% zniżką (5% w przypadku szkoleń DMI).

Podobne szkolenia

Google Analytics

+ 1 h konsultacji GRATIS 1 320,00 zł + 23% VAT

Inne terminy tego szkolenia w Warszawie w Krakowie Online

Google Analytics
12 - 13.03 4 wolne miejsca 28 - 29.05 7 wolnych miejsc 27 - 28.06 7 wolnych miejsc

Na jakim etapie jesteś?