0
EN
szkolenia otwarte

Ocena szkolenia ()

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

Już wkrótce podamy kolejne terminy!

Jeśli zależy Ci na szkoleniu w bliższym czasie skontaktuj się z nami

Informacje o szkoleniu Google Analytics

Na szkoleniu przede wszystkim nauczysz się analizować efektywność prowadzonych działań reklamowych za pomocą narzędzia jakim jest Google Analytics. Dodatkowo dowiesz się, które kanały reklamowe przynoszą Ci największy zwrot z inwestycji. Poznasz zasady działania Google Analytics oraz możliwości jego wykorzystania pod kątem Twojego projektu. Zrozumiesz także jak użytkownicy wchodzą w interakcję z Twoją stroną i czego na niej szukają. Nauczysz się analizować efektywność działań prowadzonych przez firmy zewnętrzne. Poznasz także możliwości takich narzędzi jak: Google Tag Manager, Google Data Studio czy Google Optimize. Przekonasz się, że Twoje działania reklamowe w sieci bez odpowiedniego wsparcia analitycznego nie miały prawa być efektywne!

Ze względu na warsztatowy charakter tego dwudniowego kursu, nie ma tutaj żadnej gotowej prezentacji, pracujemy na żywych narzędziach. Omawiamy problemy każdego uczestnika szkolenia, nie będziesz biernym słuchaczem! Dostaniesz tylko praktyczną wiedzę na przykładach! Uzupełnieniem kursu jest szkolenie z Google AdWords.

Program szkolenia

indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Opinie naszych uczestników

Dla kogo jest to szkolenie?

Marketing managerów

 Sprawujących nadzór nad kampaniami i odpowiadających za ich optymalizację i efekty (konwersję z działań).

E-commerce

Dla wszystkich osób, dla których strona internetowa jest głównym kanałem sprzedaży produktów/usług.

Specjalistów SEO/SEM

Freelancerów lub etatowych, odpowiedzialnych za ten obszar w firmach.

Właścicieli MŚP

Chcących poznać możliwości zwiększenia sprzedaży w kanałach online z wykorzystaniem analityki webowej.

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?