Jak odbywają się nasze szkolenia w obliczu COVID-19?
Przygotowaliśmy dla Was wiele nowych tematów kursów wideo online, a nasze szkolenia prowadzimy głównie w formie webinarów live w planowanych terminach. Na jesień zaplanowaliśmy szereg szkoleń stacjonarnych w zupełnie nowej formule masterclasses w naszym oddziale w Warszawie. Szkolenia organizujemy z zachowaniem odpowiednich środków bezpieczeństwa (dystans, liczebność grupy, środki dezynfekujące, odpowiednie procedury, testy na przeciwciała przed szkoleniem) w naszym biurze w Warszawie. Więcej informacji znajdziesz w naszym regulaminie uslug szkoleniowych.
Informacje o szkoleniu Google Marketing PRO
Google to nie tylko najpopularniejsza wyszukiwarka na świecie, ale również szereg rozwiązań reklamowych przygotowanych specjalnie dla firm i ciągle rozwijanych przez giganta internetowego. W efekcie wiele podmiotów, zarówno małych, jak i branżowych liderów, stworzyło swój własny ekosystem digitalowy w oparciu o bezpłatne narzędzia reklamowe od Google.
To pozwala im na budowanie przewagi konkurencyjnej na rynku, ale przede wszystkim prowadzenie wielokanałowych działań marketingowych, często nastawionych na wysoką skuteczność i efektywność. W zasadzie narzędzia udostępnione przez Google wielu marketerów uważa za najlepsze rozwiązanie, jakie aktualnie dostępne jest na rynku reklamowym. Ich potencjał biznesowy jest ogromny. Podczas szkolenia Google Marketing PRO uczymy jak je połączyć i wykorzystać w codziennej pracy.
Dzięki naszemu szkoleniu poznasz wszystkie kluczowe narzędzia (Google Ads, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Data Studio i inne), które pozwolą Ci na zbudowanie własnego ekosystemu już następnego dnia po szkoleniu. Co więcej, szkolenie ma formę warsztatową, dlatego poznasz te narzędzia w praktyce. Demonstracja wielu dobrych praktyk w zakresie planowania i realizacji skutecznej reklamy, analizy danych, planowania testów, odpowiedniego raportowania i wielu innych aspektów, przygotują Cię do prowadzenia kampanii marketingowych na nowym, wysokim poziomie. Wszystko oparte o sprawdzoną, praktyczną wiedzę, która podana będzie w sposób zrozumiały i która z pewnością zainspiruje Cię do dalszego działania i rozwoju.
Jeśli chcesz poszerzyć swoją wiedzę o narzędziach ekosystemu Google, możesz także skorzystać z dedykowanego szkolenia Google Ads (AdWords) oraz szkolenia Google Analytics.