0
EN
szkolenia otwarte
24 - 25.03

Google Marketing PRO

(8)
24 - 25.03 Google Marketing PRO

Szkolenie przekrojowe

2 dni

Kraków

Pozostało 8 miejsc
1 460,00 zł +23% VAT
Miejsca 8/8

Program szkolenia

9:00

Powitanie

  • Przywitanie, przedstawienie agendy szkolenia
  • Rekonesans wiedzy uczestników oraz omówienie projektów uczestników
9:15

Wprowadzenie, czyli jak wykorzystywać narzędzia marketingowe Google

  • Przedstawienie celów strategicznych możliwych do osiągnięcia z ekosystemem Google.
  • Praktyczne wykorzystanie narzędzi Google w marketingu internetowym organizacji.
9:45

Google Ads - wprowadzenie

Dzięki temu modułowi zrozumiesz zasady i nabędziesz umiejętności samodzielnego planowania i realizacji różnorodnych kampanii reklamowych nastawionych na określone cele biznesowe.

Wspólnie omówimy funkcjonalności platformy reklamowej, w tym m.in. definiowanie kluczowych celów i konwersji, generowanie kodów śledzących/monitorujących aktywność użytkowników w serwisie firmowym (remarketing), tworzenie grup docelowych/segmentów potencjalnych klientów.

10:45

Marketing w wyszukiwarce Google

  • Zasady tworzenia kampanii, kluczowe funkcje i metody poprawnego ustawiania poszczególnych parametrów.
  • Sposoby doboru i zarządzania słowami kluczowymi w kampaniach, wskazanie zagrożeń wpływających na "spalanie" budżetu reklamowego.
  • Metody tworzenia skutecznych reklam.
  • Wprowadzanie rozszerzeń w reklamach - zasady rozbudowy reklam w sposób podnoszący ich atrakcyjność i jakość komunikacji marketingowej, a także efektywność kampanii. Wskazanie dobrych oraz sprawdzonych rozwiązań. 
  • Optymalizacja kampanii - omówienie sposobów osiągania wysokiej pozycji/skuteczności reklam bez podnoszenia ceny.
  • Monitorowanie kampanii - jak interpretować wyniki kampanii i na które parametry zwracać szczególną uwagę.
12:00

Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch

13:00

Reklama displayowa w sieci reklamowej Google

Podczas tego bloku skupimy się na wprowadzeniu i omówieniu strategii optymalizacji i dostępnych opcji płatności za reklamę. Wyjaśnienimy najważniejsze pojęcia związane z efektywnym prowadzeniem kampanii oraz poznamy możliwości platformy reklamowej.

  • Kampanie reklamowe w serwisach premium typu Onet - Interia - WP - Gazeta i innych.
  • Retargeting - omówienie różnych wariantów ponownego dotarcia do pozyskanych użytkowników.
  • GMail – uruchomienie kampanii reklamowej w poczcie Google.
  • Youtube - reklamy video i display - wprowadzenie do kampanii zasięgowych.
  • Tworzenie grup odbiorców - sposoby budowania grup i docierania do potencjalnych klientów (użytkowników z intencją zakupową).
  • Opcje kierowania reklam - zasady włączania lub wyłączania lokalizacji, urządzeń, czasu emisji kampanii.
  • Tworzenie kreacji reklamowych - samodzielne tworzenie reklam graficznych.
  • Raportowanie - przegląd kluczowych raportów kampanii, czytanie danych ze zrozumieniem tak by podejmować lepsze decyzje biznesowe.
     
14:30

Google Ads Editor

Podczas tej części szkolenia poznasz aplikację do szybkiego zarządzania kampaniami reklamowymi.

  • Poznanie struktury narzędzia.
  • Demonstracja jak szybko i/lub hurtowo zarządzać i dokonywać zmian w zakresie kampanii, grup reklamowych, reklam czy słów kluczowych.
15:00

Google Data Studio

Blok ten pozwoli Ci poznać narzędzie Google do budowania spersonalizowanych raportów marketingowych i biznesowych.

  • Demonstracja jak przygotować raport na bazie kampanii Google Ads.
  • Zainspirowanie do różnorodnego wykorzystania w codziennej pracy, a także do przygotowania raportów wywołujących efekt WOW (np. na potrzeby ważnych prezentacji czy podsumowań).
15:40

Sesja pytań i odpowiedzi

16:00

Zakończenie pierwszego dnia szkolenia

9:00

Powitanie

  • Podsumowanie wiedzy z pierwszego dnia szkolenia.
  • Wspólna kawa/herbata.
9:15

Google Analytics - część I

Podczas tej części spotkania omówimy wykorzystanie analityki internetowej w podejmowaniu decyzji marketingowych/biznesowych.

  • Zasady prawidłowej integracji i konfiguracji Google Analytics na stronach firmowych.
  • Definiowanie celów biznesowych (wskazanie najpopularniejszych MAKRO i MIKRO celów) w tym tworzenie lejka sprzedażowego w Google Analytics.
  • Poznanie rodzajów gromadzonych danych marketingowych oraz zasad ich interpretacji.
  • Segmentacja danych - poznanie i warsztat jednej z kluczowych funkcjonalności systemu analitycznego - budowanie różnorodnych grup kluczowych odbiorców/potencjalnych klientów i eksportowania tych grup do systemu reklamowego Google Ads (w celu prowadzenia dedykowanych kampanii reklamowych nastawionych na wysoką efektywność).
12:00

Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch.

13:00

Google Analytics - część II

Kontynuacja modułu dotyczącego wykorzystania analityki internetowej w podejmowaniu decyzji marketingowych/biznesowych. Sposoby zastosowania Google Analytics do monitorowania aktywności firmy w Digital Marketingu.

  • Analiza zainteresowania treściami serwisu firmowego
  • Ocena kluczowych źródeł pozyskiwania ruchu do serwisu.
  • Analiza zaangażowania/jakości tego ruchu.
  • Prawidłowa ocena kanałów marketingowych w pozyskiwaniu konwersji (w ujęciu bezpośrednim i pośrednim).
  • Przedstawienie sposobów analizy zwrotu z inwestycji (ROI), poniesionych nakładów. 
13:45

Google Tag Manager

W tej części szkolenia skupimy się na poznaniu sposobów wykorzystania narzędzia do zarządzania tagami i/lub zdarzeniami marketingowymi w serwisie firmowym.

  • Omówienie dostępnych funkcjonalności i sposobu pracy z narzędziem.
  • Wskazanie przykładowych opcji zastosowania Google Tag Manager w praktyce (min. 10 przykładów do wykorzystania następnego dnia po warsztatach).
  • Demonstracja krok po kroku wdrożenia 2 wybranych przykładów zastosowania, ważnych z punktu widzenia zarządzania serwisem www i gromadzenia danych analitycznych.
14:45

Google Optimize

Naszym celem jest omówienie aplikacji do prowadzenia testów marketingowych (testy A/B) poprawiających efektywność wybranych elementów serwisu firmowego, czy też elementów kampanii reklamowej, np. strony głównej czy landing page'y.

  • Wskazanie przykładu zastosowania w kampanii reklamowej.
  • Demonstracja krok po kroku wdrożenia testu A/B.
  • Analiza wyników testu na realnym przykładzie. 

 

15:15

Google URL builder

Blok ten przygotuje Cię do wykorzystania aplikacji służącej do śledzenia i prawidłowego monitorowania własnej aktywności marketingowej w intrenecie (nie tylko reklamowej).

  • Warsztat tagowania/kodowania kampanii reklamowych lub treści promocyjnych.
  • Obserwacja wyników tagowania w systemie analitycznym.
15:40

Podsumowanie & Inspiracje

  • Google Marketing PRO w praktyce - synergia omówionych narzędzi. Omówienie praktycznych przykładów.
  • Sesja pytań i odpowiedzi
16:00

Zakończenie szkolenia

indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Dla kogo jest to szkolenie?

Specjalistów ds. reklamy/marketingu

 Chcących poznać najlepsze praktyki i sposoby wykorzystania kluczowych narzędzi online w zakresie przygotowywania i realizacji kampanii reklamowych (wyszukiwarka - sieć  reklamowa: m.in. kluczowe portale, YouTube, Gmaila i in.) oraz mierzenia efektywności prowadzonych aktywności marketingowych/sprzedażowych.

Pracowników i właścicieli MŚP/ecommerce

Chcących zbudować profesjonalny ekosystem digitalowy w oparciu o dedykowane przez Google narzędzia, które pozwalają realizować wielokanałowy, zaawansowany i efektywny marketing online.

Digital Managerów

Chcących pogłębić i zaktualizować swoją wiedzę w zakresie możliwości reklamowych online oraz analizy zachowania użytkownika na stronie www i prowadzonych działań marketingowych.

 

Co nas wyróżnia?

bulb

Duża dawka
praktycznej wiedzy

atmosphere

Unikalna
atmosfera

group

Małe grupy
max. 8 osób

contact

Bezpośredni kontakt
z prowadzącym

calendar

Elastyczny
kalendarz

tools

Zajęcia prowadzone
na narzędziach

Potrzebujesz przekonać pracodawcę?

Twój dar przekonywania tym razem nie zadziałał? Twój szef ma wątpliwości, czy aby na pewno szkolenie u nas to dobrze zainwestowane pieniądze? Spieszymy z pomocą! Pobierz PDF, w którym wymieniliśmy największe zalety szkoleń u nas. Teraz musi się udać! :)

Pobierz PDF

hand

Opinie naszych uczestników

Szkolenia w pakiecie

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Co potrzebuję mieć ze sobą na szkoleniu otwartym?
Nie zapomnij komputera, ponieważ szkolenia prowadzimy w formie warsztatowej wykorzystując często narzędzia internetowe.
Czy to szkolenie jest dla mnie?
Na to pytanie chętnie odpowiedzą nasi Concierge, do których numer telefonu i adres mailowy znajdziesz w zakładce Kontakt :)
Kiedy mogę skorzystać z konsultacji po szkoleniu?
Konsultacje mogą się odbyć w naszym biurze w Krakowie, Warszawie lub online za pomocą wideokonferencji. Zalecamy by konsultacje odbywać w momencie, kiedy zaczynasz stosować wiedzę w praktyce. W ten sposób trener może się przygotować do konsultacji by odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania i dostarczyć praktycznych porad.
Czy mogę zapisać na szkolenie więcej niż jedną osobę?
Tak. Zapisując kolejną osobę zapisujesz ją z 10% zniżką (5% w przypadku szkoleń DMI).

Podobne szkolenia

Google Marketing PRO

+ 1 h konsultacji GRATIS 1 460,00 zł + 23% VAT

Inne terminy tego szkolenia w Warszawie w Krakowie Online

Google Marketing PRO
10 - 11.02 8 wolnych miejsc 21 - 22.04 7 wolnych miejsc

Na jakim etapie jesteś?