0
EN
szkolenia otwarte

Ocena szkolenia ()

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

Już wkrótce podamy kolejne terminy!

Jeśli zależy Ci na szkoleniu w bliższym czasie skontaktuj się z nami

Jak odbywają się nasze szkolenia w obliczu COVID-19?

Przygotowaliśmy dla Was wiele nowych tematów kursów wideo online, a nasze standardowe szkolenia prowadzimy w formie webinarów live w planowanych terminach. W trosce o Wasze i nasze bezpieczeństwo, dołączamy do akcji #zostańwdomu, równocześnie dbając o możliwie najlepsze zdalne doświadczenia rozwoju i dzielenia się wiedzą. Do standardowych szkoleń otwartych wracamy od lipca 2020 roku z zachowaniem odpowiednich środków bezpieczeństwa (dystans, liczebność grupy, środki dezynfekujące i odpowiednie procedury).

Informacje o szkoleniu Google Marketing PRO

Google to nie tylko najpopularniejsza wyszukiwarka na świecie, ale również szereg rozwiązań reklamowych przygotowanych specjalnie dla firm i ciągle rozwijanych przez giganta internetowego. W efekcie wiele podmiotów, zarówno małych, jak i branżowych liderów, stworzyło swój własny ekosystem digitalowy w oparciu o bezpłatne narzędzia reklamowe od Google.

To pozwala im na budowanie przewagi konkurencyjnej na rynku, ale przede wszystkim prowadzenie wielokanałowych działań marketingowych, często nastawionych na wysoką skuteczność i efektywność. W zasadzie narzędzia udostępnione przez Google wielu marketerów uważa za najlepsze rozwiązanie, jakie aktualnie dostępne jest na rynku reklamowym. Ich potencjał biznesowy jest ogromny. Podczas szkolenia Google Marketing PRO uczymy jak je połączyć i wykorzystać w codziennej pracy.  

Dzięki naszemu szkoleniu poznasz wszystkie kluczowe narzędzia (Google Ads, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Data Studio i inne), które pozwolą Ci na zbudowanie własnego ekosystemu już następnego dnia po szkoleniu. Co więcej, szkolenie ma formę warsztatową, dlatego poznasz te narzędzia w praktyce. Demonstracja wielu dobrych praktyk w zakresie planowania i realizacji skutecznej reklamy, analizy danych, planowania testów, odpowiedniego raportowania i wielu innych aspektów, przygotują Cię do prowadzenia kampanii marketingowych na nowym, wysokim poziomie. Wszystko oparte o sprawdzoną, praktyczną wiedzę, która podana będzie w sposób zrozumiały i która z pewnością zainspiruje Cię do dalszego działania i rozwoju.

Jeśli chcesz poszerzyć swoją wiedzę o narzędziach ekosystemu Google, możesz także skorzystać z dedykowanego szkolenia Google Ads (AdWords) oraz szkolenia Google Analytics.

Program szkolenia

indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Dla kogo jest to szkolenie?

Specjalistów ds. reklamy/marketingu

 Chcących poznać najlepsze praktyki i sposoby wykorzystania kluczowych narzędzi online w zakresie przygotowywania i realizacji kampanii reklamowych (wyszukiwarka - sieć  reklamowa: m.in. kluczowe portale, YouTube, Gmaila i in.) oraz mierzenia efektywności prowadzonych aktywności marketingowych/sprzedażowych.

Pracowników i właścicieli MŚP/ecommerce

Chcących zbudować profesjonalny ekosystem digitalowy w oparciu o dedykowane przez Google narzędzia, które pozwalają realizować wielokanałowy, zaawansowany i efektywny marketing online.

Digital Managerów

Chcących pogłębić i zaktualizować swoją wiedzę w zakresie możliwości reklamowych online oraz analizy zachowania użytkownika na stronie www i prowadzonych działań marketingowych.

 

Opinie naszych uczestników

Dowiedz się więcej o naszych szkoleniach online

Skontaktuj się z nami

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?