Dzięki temu modułowi zrozumiesz zasady i nabędziesz umiejętności samodzielnego planowania i realizacji różnorodnych kampanii reklamowych nastawionych na określone cele biznesowe.
Wspólnie omówimy funkcjonalności platformy reklamowej, w tym m.in. definiowanie kluczowych celów i konwersji, generowanie kodów śledzących/monitorujących aktywność użytkowników w serwisie firmowym (remarketing), tworzenie grup docelowych/segmentów potencjalnych klientów.
Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch
Podczas tego bloku skupimy się na wprowadzeniu i omówieniu strategii optymalizacji i dostępnych opcji płatności za reklamę. Wyjaśnienimy najważniejsze pojęcia związane z efektywnym prowadzeniem kampanii oraz poznamy możliwości platformy reklamowej.
Podczas tej części szkolenia poznasz aplikację do szybkiego zarządzania kampaniami reklamowymi.
Blok ten pozwoli Ci poznać narzędzie Google do budowania spersonalizowanych raportów marketingowych i biznesowych.
Podczas tej części spotkania omówimy wykorzystanie analityki internetowej w podejmowaniu decyzji marketingowych/biznesowych.
Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch.
Kontynuacja modułu dotyczącego wykorzystania analityki internetowej w podejmowaniu decyzji marketingowych/biznesowych. Sposoby zastosowania Google Analytics do monitorowania aktywności firmy w Digital Marketingu.
W tej części szkolenia skupimy się na poznaniu sposobów wykorzystania narzędzia do zarządzania tagami i/lub zdarzeniami marketingowymi w serwisie firmowym.
Naszym celem jest omówienie aplikacji do prowadzenia testów marketingowych (testy A/B) poprawiających efektywność wybranych elementów serwisu firmowego, czy też elementów kampanii reklamowej, np. strony głównej czy landing page'y.
Blok ten przygotuje Cię do wykorzystania aplikacji służącej do śledzenia i prawidłowego monitorowania własnej aktywności marketingowej w intrenecie (nie tylko reklamowej).
Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.