Czym jest
Google Tag Manager?
W dzisiejszym świecie digitalowym, marketer ma mnóstwo narzędzi, które wspierają jego pracę. Praktycznie kazdy aspekt Digital Marketingu posiada wsparcie w postaci dedykowanych systemów, które odpowiadają za dostarczanie mu wiedzy o odbiorcach, grupie docelowej, konkurencji lub innych elementach rynku. Jeszcze inne narzędzia pomagają mu zarządzać działąniami reklamowymi, a jeszcze inne - automatyzują komunikację marketingową z odbiorcami.
Jak jednak połapać się w zarządzaniu tymi wszystkimi narzędziami? Jak zadbać o ich poprawną integrację z Twoją stroną WWW tak, aby były zasilane prawidłowymi danymi, a Ty abyś zawsze otrzymywał rzetelne i wiarygodne informacje o działaniach użytkowników? Jak upewnić się, że Twoje systemy rekamowe prawidłowo wykorzystują działania retargetingowe, a wszystkie konwersje użytkowników są poprawnie odczytywane i przetwarzane?
Google stworzył na to rozwiązanie - narzędzie Google Tag Manager - które umożliwia łatwą, prawidłową integrację wielu rozmaitych systemów z Twoją stroną WWW nawet jeśli nie znasz języka HTML, ani JavaScript. Dodatkowo Google Tag Manager znakomicie zwiększa funkcjonalności takich popularnych narzędzi Google jak Analytics, Ads, czy Optimize.
O kursie online
"Google Tag Manager"
Nasz kurs online "Google Tag Manager" poprowadzi Cię przez tajniki tego narzędzia i w przekrojowy sposób nauczy Cię korzystania z jego możliwości, podnosząc Twoje możliwości zarówno prowadzenia i automatyzacji działań marketingowych, jak i podejmowania decyzji w oparciu o dane.