0
EN
szkolenia otwarte

Google Tag Manager

Ocena szkolenia (4)

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

Google Tag Manager
Online 8 wolnych miejsc

Czym jest 
Google Tag Manager?

W dzisiejszym świecie digitalowym, marketer ma mnóstwo narzędzi, które wspierają jego pracę. Praktycznie kazdy aspekt Digital Marketingu posiada wsparcie w postaci dedykowanych systemów, które odpowiadają za dostarczanie mu wiedzy o odbiorcach, grupie docelowej, konkurencji lub innych elementach rynku. Jeszcze inne narzędzia pomagają mu zarządzać działąniami reklamowymi, a jeszcze inne - automatyzują komunikację marketingową z odbiorcami.

Jak jednak połapać się w zarządzaniu tymi wszystkimi narzędziami? Jak zadbać o ich poprawną integrację z Twoją stroną WWW tak, aby były zasilane prawidłowymi danymi, a Ty abyś zawsze otrzymywał rzetelne i wiarygodne informacje o działaniach użytkowników? Jak upewnić się, że Twoje systemy rekamowe prawidłowo wykorzystują działania retargetingowe, a wszystkie konwersje użytkowników są poprawnie odczytywane i przetwarzane?

Google stworzył na to rozwiązanie - narzędzie Google Tag Manager - które umożliwia łatwą, prawidłową integrację wielu rozmaitych systemów z Twoją stroną WWW nawet jeśli nie znasz języka HTML, ani JavaScript. Dodatkowo Google Tag Manager znakomicie zwiększa funkcjonalności takich popularnych narzędzi Google jak Analytics, Ads, czy Optimize.

O kursie online
"Google Tag Manager"

 

Nasz kurs online "Google Tag Manager" poprowadzi Cię przez tajniki tego narzędzia i w przekrojowy sposób nauczy Cię korzystania z jego możliwości, podnosząc Twoje możliwości zarówno prowadzenia i automatyzacji działań marketingowych, jak i podejmowania decyzji w oparciu o dane.

Program szkolenia

1

Wprowadzenie do kursu

  • Wprowadzenie do kursu Socjomanii "Google Tag Manager".
2

Google Tag Manager

  • Czym jest Google Tag Manager?
  • Rodzaje kodów śledzących
  • Biblioteka typowych integracji w Google Tag Manager
3

Konfigurowanie narzędzia GTM

  • Tworzenie konta w Google Tag Manager
  • Integracja Google Tag Manager ze stroną internetową
  • Zarządzanie użytkownikami
4

Struktura konta

  • Konta
  • Środowiska
  • Kontenery
  • Obszary robocze
  • Wersje
  • Panel narzędzia
5

Tagi

  • Czym jest tag?
  • Widok i typy tagów
  • Konfiguracja tagu
  • Edycja i kopiowanie tagu
6

Reguły

  • Czym są reguły?
  • Widok reguł
  • Dodawanie reguły do tagu
  • Dostępne typy reguł
  • Zdarzenia niestandardowe jako reguły
  • Konfiguracja reguły
  • Wyrażenia regularne w konfiguracji reguł
  • Edycja i kopiowanie reguły
7

Zmienne

  • Czym są zmienne?
  • Widok zmiennych
  • Dostępne typy wbudowanych zmiennych
  • Zmienne zdefiniowane przez użytkownika
  • Typy zmiennych użytkownika
  • Konfiguracja zmiennych
8

Uruchomianie śledzenia

  • Stworzenie nowego śledzenia
  • Podgląd i testowanie śledzenia
9

Szablony

  • Szablony tagów
  • Szablony zmiennych
  • Galerie szablonów
10

Warstwa Danych

  • Czym jest warstwa danych (DataLayer)?
  • Zmienne pobierane z warstwy danych

Dla kogo jest ten kurs?

Dla marketing managerów

którzy chcieliby z łatwością integrować narzędzia marketingowe ze stroną WWW

Dla analityków marketingowych

którzy chcieliby móc mierzyć jeszcze więcej typów działań użytkowników na stronie 

Dla adminów narzędzi marketingowych 

którzy chcieliby łatwo i szybko integorwać swoje narzedzia ze stroną WWW

Przedsiębiorców

dla których strona WWW jest centrum ich biznesu i chcieliby ją optymalnie wykorzystywać w swoich działaniach

Dowiedz się więcej o naszych szkoleniach online

Skontaktuj się z nami

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?