0
EN
szkolenia otwarte
20.08

Instagram dla biznesu

(58)
20.08 Instagram dla biznesu

Podstawowy

1 dzień

Warszawa

Brak miejsc
1 180,00 zł +23% VAT
Miejsca 0/8

Program szkolenia

10:00

Powitanie i wprowadzenie do tematyki

  • Przywitanie, przedstawienie celu oraz agendy szkolenia.
  • Rekonesans wiedzy uczestników oraz omówienie projektów uczestników.
10:15

Wprowadzenie do Instagrama

  • Najważniejsze statystyki.
  • Specyfika serwisu, algorytm Instagrama, trendy oraz inspirujące case studies działań i kampanii marek.
10:40

Konfiguracja Instagrama

  • Profil prywatny czy konto firmowe - porównanie.
  • Konfiguracja profilu i tworzenie dobrego bio.
  • Integracja Instagrama z Facebookiem.
11:00

Charakterystyczne funkcje i możliwości - część 1

  • Hashtagi - jak je dobierać i jak z nich korzystać oraz jakie narzędzia mogą nam w tym pomóc - ćwiczenie.
11:30

Przerwa na kawę

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy smaczną kawę lub herbatę oraz przekąski.

11:45

Charakterystyczne funkcje i możliwości - część 2

  • Instagram Stories - jak je tworzyć i w jaki sposób wykorzystywać w komunikacji marki.
  • Funkcje zakupowe Instagrama.
  • Narzędzia do tworzenia Stories i rozszerzania funkcji zakupowych Instagrama.
12:30

Skuteczna komunikacja na Instagramie - część 1

  • Jakie formaty wykorzystywać.
  • Narzędzia wspierające tworzenie i edycję treści foto i video.
13:00

Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch.

14:00

Skuteczna komunikacja na Instagramie - część 2

  • Jak wykorzystywać video na Instagramie oraz czym jest IGTV.
  • Kiedy i jak często publikować na Instagramie.
  • Jak budować i zwiększać zaangażowanie i zasięgi.
  • Jak pozyskiwać followersów.
  • Czy warto inwestować w boty i czym są działania follow-unfollow.
14:30

Dystrybucja treści na Instagramie

  • Konkursy na Instagramie - jak je poprawnie organizować.
  • Działania płatne - reklama na Instagramie (wymagania, formaty reklam, opcje targetowania, sposoby na uruchamianie reklam na Instagramie).
  • Narzędzia do publikacji treści (mi.n. Later, Buffer, Iconosquare).
15:15

Współpraca z influencerami i user-generated content

  • Czy warto współpracować z influencerami.
  • Jak wyszukiwać i analizować wiarygodność influencerów - ćwiczenie.
  • Jak analizować efekty działań influencerów.
  • Narzędzia do researchu i skanowania influencerów.
  • User-generated content - czym jest, jak go pozyskiwać i jak wykorzystać w działaniach marki.
15:50

Analityka

  • Jak analizować działania na Instagramie i na jakie mierniki zwracać uwagę.
  • Narzędzia do analizy - czy warto z nich korzystać (m.in. Iconosquare, Later, Squarelovin).
16:20

Strategia obecności na Instagramie

  • Określanie roli i celów Instagrama.
  • Budowanie cykli contentowych.
  • Tworzenie harmonogramu publikacji - warsztat.
  • Komunikacja wielokanałowa - jak uwzględnić w niej Instagram.
17:00

Podsumowanie szkolenia

  • Podsumowanie wiedzy zdobytej w ciągu szkolenia .
  • Sesja pytań i odpowiedzi.
  • Rozdanie certyfikatów.
indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Dla kogo jest to szkolenie?

Brand managerów, specjalistów ds. marketingu i PR

Chcących poznać funkcje i możliwości Instagrama, najciekawsze przykłady jego wykorzystania przez marki oraz dobre praktyki działań w tym kanale.

Social media managerów i content managerów

Chcących doszlifować swoją wiedzę o serwisie, poznać najnowsze trendy i narzędzia związane z budową strategii i codzienną obsługą kont na Instagramie.

Właścicieli MŚP

Chcących poznać możliwości i nauczyć się obsługi Instagrama na potrzeby kreowania wizerunku i planowania komunikacji swoich firm. 

 

Potrzebujesz przekonać pracodawcę?

Twój dar przekonywania tym razem nie zadziałał? Twój szef ma wątpliwości, czy aby na pewno szkolenie u nas to dobrze zainwestowane pieniądze? Spieszymy z pomocą! Pobierz PDF, w którym wymieniliśmy największe zalety szkoleń u nas. Teraz musi się udać! :)

Pobierz PDF

hand

Co nas wyróżnia?

bulb

Duża dawka
praktycznej wiedzy

atmosphere

Unikalna
atmosfera

atmosphere

Małe grupy
max. 8 osób

contact

Bezpośredni kontakt
z prowadzącym

calendar

Elastyczny
kalendarz

tools

Zajęcia prowadzone
na narzędziach

Szkolenia w pakiecie

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Co potrzebuję mieć ze sobą na szkoleniu otwartym?
Nie zapomnij komputera, ponieważ szkolenia prowadzimy w formie warsztatowej wykorzystując często narzędzia internetowe.
Czy to szkolenie jest dla mnie?
Na to pytanie chętnie odpowiedzą nasi Concierge, do których numer telefonu i adres mailowy znajdziesz w zakładce Kontakt :)
Kiedy mogę skorzystać z konsultacji po szkoleniu?
Konsultacje mogą się odbyć w naszym biurze w Krakowie, Warszawie lub online za pomocą wideokonferencji. Zalecamy by konsultacje odbywać w momencie, kiedy zaczynasz stosować wiedzę w praktyce. W ten sposób trener może się przygotować do konsultacji by odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania i dostarczyć praktycznych porad.
Czy mogę zapisać na szkolenie więcej niż jedną osobę?
Tak. Zapisując kolejną osobę zapisujesz ją z 10% zniżką (5% w przypadku szkoleń DMI).

Podobne szkolenia

Instagram dla biznesu

+ 1 h konsultacji GRATIS 1 180,00 zł + 23% VAT

Inne terminy tego szkolenia w Warszawie w Krakowie Online

Instagram dla biznesu
20.08 Brak miejsc 13.09 6 wolnych miejsc 25.10 8 wolnych miejsc

Na jakim etapie jesteś?