0
EN
szkolenia otwarte
30.06

Instagram dla biznesu

30.06 Instagram dla biznesu

Podstawowy

1 dzień

Webinar

Pozostało 8 miejsc
1 180,00 zł 950,00 zł +23% VAT
Miejsca 8/8

Jak odbywają się nasze szkolenia w obliczu COVID-19?

Przygotowaliśmy dla Was wiele nowych tematów kursów wideo online, a nasze standardowe szkolenia prowadzimy w formie webinarów live w planowanych terminach. W trosce o Wasze i nasze bezpieczeństwo, dołączamy do akcji #zostańwdomu, równocześnie dbając o możliwie najlepsze zdalne doświadczenia rozwoju i dzielenia się wiedzą. Do standardowych szkoleń otwartych wracamy od lipca 2020 roku z zachowaniem odpowiednich środków bezpieczeństwa (dystans, liczebność grupy, środki dezynfekujące i odpowiednie procedury).

Informacje o szkoleniu Instagram dla biznesu

Instagram jest obecnie trzecią największą platformą społecznościową w Polsce, zaraz za Facebookiem i YouTube - korzysta z niego ponad 6 milionów użytkowników! 

To serwis, którym marki interesują się coraz mocniej i który coraz częściej staje się obowiązkowym kanałem dla marketerów. To serwis, który zaczął oferować realne korzyści biznesowe dla marek - od budowania zasięgu i wizerunku, po wsparcie sprzedaży produktów. 

Dynamiczny rozwój tej platformy i coraz więcej dostępnych funkcji sprawiają, że coraz trudniej jest prowadzić efektywne działania marketingowe w tym medium i być na bieżąco  ze wszystkimi zmianami. 

To szkolenie pozwoli Ci dokładnie poznać Instagram i jego funkcje, pokaże jak zaplanować i efektywnie prowadzić działania marketingowe w tym serwisie, zainspiruje przykładami działań i trendami, oraz pozwoli Ci wdrożyć się w serwis poprzez praktyczne ćwiczenia i warsztaty.

Jakie są nasze webinary?

  • nasze webinary są interaktywne - zachęcamy do dyskusji z trenerem i pozostałymi uczestnikami oraz do udziału w przygotowanych ćwiczeniach

  • webinar to nie tylko wcześniej ustalony program, to również liczne case studies, które są dobierane przez trenera pod branżę lub konkretne problemy uczestników

  • na początku każdego webinaru, trener wraz z uczestnikami przygotowują kontrakt spotkania i jego plan. Zazwyczaj podczas każdego webinaru planujemy krótkie, 15 minutowe przerwy oraz 1-godzinną przerwę w porze lunchowej :)

  • prowadzący korzysta z najnowszych rozwiązań umożliwiających szkolenie zdalne, ale jeśli coś pójdzie nie tak, nie martw się - zapewniamy dostęp do wszystkich materiałów online

    Przed rozpoczęciem upewnij się, że masz dobre połączenie z internetem, działający mikrofon i słuchawki. Zadbaj o swój komfort w cichym i dobrze oświetlonym pomieszczeniu. :)

Kurs wideo online

Zdajemy sobie sprawę, że otaczająca nas sytuacja wymaga efektywności kosztowej. Dlatego przygotowaliśmy również kurs wideo online z tej tematyki - zapraszamy do zapoznania się z programem.

Kurs osadzony jest na naszej platformie e-learningowej i został podzielony na krótkie lekcje (łącznie ponad 5h materiałów). 

  • Uczysz się w dowolnym tempie i czasie - otrzymasz roczny dostęp do kursu, możesz wracać do interesujących Cię lekcji w każdej chwili. 
  • Otrzymasz dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku, gdzie możesz zadać swoje pytania i zderzyć swoje pomysły z trenerem i innymi uczestnikami kursu. 
  • Otrzymasz dostęp do wszystkich aktualizacji kursu i nowych lekcji, które pojawią się w czasie Twojego dostępu. 
  • Po ukończeniu kursu możesz podejść do testu wiedzy i uzyskać certyfikat. 

Sprawdź program kursu. >> 

 

Program szkolenia

10:00

Powitanie i wprowadzenie do tematyki

  • Przywitanie, przedstawienie celu oraz agendy szkolenia.
  • Rekonesans wiedzy uczestników oraz omówienie projektów uczestników.
10:15

Wprowadzenie do Instagrama

  • Najważniejsze statystyki.
  • Specyfika serwisu, algorytm Instagrama, trendy oraz inspirujące case studies działań i kampanii marek.
10:40

Konfiguracja Instagrama

  • Profil prywatny czy konto firmowe - porównanie.
  • Konfiguracja profilu i tworzenie dobrego bio.
  • Integracja Instagrama z Facebookiem.
11:00

Charakterystyczne funkcje i możliwości

  • Hashtagi - jak je dobierać i jak z nich korzystać oraz jakie narzędzia mogą nam w tym pomóc - ćwiczenie.
  • Instagram Stories - jak je tworzyć i w jaki sposób wykorzystywać w komunikacji marki.
  • Funkcje zakupowe Instagrama.
  • Narzędzia do tworzenia Stories i rozszerzania funkcji zakupowych Instagrama.
12:30

Skuteczna komunikacja na Instagramie - część 1

  • Jakie formaty wykorzystywać.
  • Narzędzia wspierające tworzenie i edycję treści foto i video.
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Skuteczna komunikacja na Instagramie - część 2

  • Jak wykorzystywać video na Instagramie oraz czym jest IGTV.
  • Kiedy i jak często publikować na Instagramie.
  • Jak budować i zwiększać zaangażowanie i zasięgi.
  • Jak pozyskiwać followersów.
  • Czy warto inwestować w boty i czym są działania follow-unfollow.
14:30

Dystrybucja treści na Instagramie

  • Konkursy na Instagramie - jak je poprawnie organizować.
  • Działania płatne - reklama na Instagramie (wymagania, formaty reklam, opcje targetowania, sposoby na uruchamianie reklam na Instagramie).
  • Narzędzia do publikacji treści (mi.n. Later, Buffer, Iconosquare).
15:15

Współpraca z influencerami i user-generated content

  • Czy warto współpracować z influencerami.
  • Jak wyszukiwać i analizować wiarygodność influencerów - ćwiczenie.
  • Jak analizować efekty działań influencerów.
  • Narzędzia do researchu i skanowania influencerów.
  • User-generated content - czym jest, jak go pozyskiwać i jak wykorzystać w działaniach marki.
15:50

Analityka

  • Jak analizować działania na Instagramie i na jakie mierniki zwracać uwagę.
  • Narzędzia do analizy - czy warto z nich korzystać (m.in. Iconosquare, Later, Squarelovin).
16:20

Strategia obecności na Instagramie

  • Określanie roli i celów Instagrama.
  • Budowanie cykli contentowych.
  • Tworzenie harmonogramu publikacji - warsztat.
  • Komunikacja wielokanałowa - jak uwzględnić w niej Instagram.
17:00

Podsumowanie szkolenia

  • Sesja pytań i odpowiedzi.
indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Dla kogo jest to szkolenie?

Brand managerów, specjalistów ds. marketingu i PR

Chcących poznać funkcje i możliwości Instagrama, najciekawsze przykłady jego wykorzystania przez marki oraz dobre praktyki działań w tym kanale.

Social media managerów i content managerów

Chcących doszlifować swoją wiedzę o serwisie, poznać najnowsze trendy i narzędzia związane z budową strategii i codzienną obsługą kont na Instagramie.

Właścicieli MŚP

Chcących poznać możliwości i nauczyć się obsługi Instagrama na potrzeby kreowania wizerunku i planowania komunikacji swoich firm. 

 

Co nas wyróżnia?

bulb

Duża dawka
praktycznej wiedzy

 


Bezpieczeństwo -
pracujesz zdalnie

contact

Bezpośredni kontakt
z autorem kursu

calendar

Elastyczny
harmonogram

tools

Kurs prowadzony
na narzędziach

Sprawdź naszą wiedzę!

Opinie naszych uczestników

Potrzebujesz przekonać pracodawcę?

Twój dar przekonywania tym razem nie zadziałał? Twój szef ma wątpliwości, czy aby na pewno szkolenie u nas to dobrze zainwestowane pieniądze? Spieszymy z pomocą! Pobierz PDF, w którym wymieniliśmy największe zalety szkoleń u nas. Teraz musi się udać! :)

Pobierz PDF

hand

Potrzebujesz przeszkolić więcej osób?

Dowiedz się wiecej o szkoleniach dedykowanych

Dowiedz się więcej

Szkolenia w pakiecie

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Czego potrzebuję, aby wziąć udział w webinarze?
Wystarczy komputer, dostęp do internetu, sprawny mikrofon i kamera. Przed webinarem otrzymasz od nas dostęp do naszej platformy e-learningowej, na której umieszczone są materiały dydaktyczne, m.in te którymi będzie posiłkował się podczas zajęć trener.
Kiedy najpóźniej mogę zapisać się na webinar?
Rezerwacja miejsca na webinarze odbywa się na podstawie opłaconej faktury proforma. W związku z tym o zapisie na zajęcia decyduje kolejność zgłoszeń i opłacenie faktury proforma w terminie.
Czy ten webinar jest dla mnie?
Na to pytanie chętnie odpowiedzą nasi Concierge, do których numer telefonu i adres mailowy znajdziesz w zakładce kontakt.
Czy na webinar mogę zapisać więcej niż jedną osobę?
Tak. Zapisując kolejną osobę (podczas jednej rejestracji), zapisujesz ją z 10% zniżką (5% w przypadku certyfikowanych kursów DMI).
Czy podczas webinaru pracujemy na własnych kontach?
Każdy z uczestników może podczas zajęć pracować na własnym koncie w omawianych narzędziach, dzięki czemu ma możliwość wdrażania zdobytej podczas webinaru wiedzy. Jeżeli nie posiada konta w danym narzędziu z pewnością warto je założyć przed webinarem. Na zajęciach z Google AdWords oraz Google Analytics uczestnicy mają możliwość pracy na kontach demo udostępnianych przez trenera.

Podobne szkolenia

Instagram dla biznesu

+ 1 h konsultacji GRATIS 1 180,00 zł 950,00 zł + 23% VAT

Inne terminy tego szkolenia w Warszawie w Krakowie Online

Instagram dla biznesu

Już wkrótce podamy kolejne terminy!

Jeśli zależy Ci na szkoleniu w bliższym czasie skontaktuj się z nami

Na jakim etapie jesteś?