0
EN
szkolenia otwarte
21 - 22.11

Komunikacja w ekosystemie Facebook dla HoReCa

(1)
21 - 22.11 Komunikacja w ekosystemie Facebook dla HoReCa

Podstawowy

2 dni

Ustronie Morskie

Pozostało 18 miejsc
689,00 zł +23% VAT
Miejsca 18/20

Program szkolenia

10:00

Przywitanie uczestników szkolenia

  • Powitanie, przedstawienie agendy szkolenia i prowadzącego.
  • Rekonesans wiedzy uczestników oraz zdefiniowanie celów szkolenia.
  • Wprowadzenie - ekosystem digital obiektu hotelowego (jak jest zorganizowany, jakie elementy powinien zawierać.
10:15

Wprowadzenie – mechanika serwisów Facebook i Instagram oraz strategia działania

  • Najnowsze trendy w mediach społecznościowych 
  • Algorytmy News Feedu na Facebooku i Instagramie i wpływ na dystrybucję treści
  • „Hackowanie” algorytmów – sposoby na zwiększanie zasięgów organicznych
  • Najważniejsze zmiany w algorytmie w ostatnim roku
11:30

Przerwa kawowa

11:40

Content marketing – komunikacja hotelu

  • Charakterystyka wartościowego content marketingu
  • Zasady publikacji i skutecznej komunikacji na Facebooku w zgodzie z Algorytmem 
  • Efektywne wykorzystanie dostępnych formatów treści i natywnych funkcji serwisów 
  • Case studies i przykłady działań content i real-time marketingowych na Facebooku i Instagramie w różnych branżach z uwzględnieniem branży hotelarskiej 
  • Dopasowanie stylu komunikacji do grupy docelowej
  • Budowanie i angażowanie społeczności 
13:00

Przerwa obiadowa

Wspólny obiad w hotelowej restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch

14:00

Komunikacja na Facebooku i Instagramie – trendy, wpływ na tworzenie, konsumpcję i dystrybucję treści – przykłady i strategie wykorzystania

  • Najbardziej angażujące i najnowsze formaty wizualne
  • Przydatne narzędzia i serwisy wspierające działania na Facebooku i Instagramie – narzędzia graficzne, aplikacje, sprzęty przydatne w branży hotelarskiej 
  • Strategie recyclingu treści
14:30

Marketing video na Facebooku

  • Facebook vs. YouTube – porównanie serwisów pod kątem materiałów filmowych
  • Zasady tworzenia filmów na Facebooku i Instagramie 
  • Facebook i Instagram Live – transmisje na żywo 
  • Mobile video marketing i short video content w mediach społecznościowych
15:00

Obsługa klienta, Messenger marketing i boty

  • Zasady obsługi klienta w mediach społecznościowych
  • Social care i Messenger jako kanał obsługi klienta i CRM
  • Messenger – boty, zintegrowane aplikacje i API
16:00

Analityka i planowanie działań

  • Harmonogram treści 
  • Analiza statystyk i wnioskowanie 
  • Narzędzia zewnętrzne
16:45

Zakończenie szkolenia

  • Sesja pytań i odpowiedzi
10:00

Przywitanie uczestników szkolenia

  • Przedstawienie agendy 2. dnia szkolenia
  • Rekonesans wiedzy uczestników oraz zdefiniowanie celów szkolenia
  • Sesja pytań i odpowiedzi do dnia 1.
10:15

Wprowadzenie do reklamy na Facebooku i Instagramie

  • Podsumowanie najważniejszych wiadomości i wiedzy uczestników 
  • Typy i cele wykorzystania reklam
  • Umiejscowienie i formaty reklamy vs ich potencjalna skuteczność 
  • Podstawowe ograniczenia regulaminowe
10:55

Przerwa kawowa

11:05

Tworzenie kampanii reklamowych

  • Struktura kampanii reklamowej – najlepsze praktyki budowania kampanii w świetle ostatnich zmian 
  • Cele kampanii reklamowych i wpływ na optymalizację – strategie wyboru celów w promocji hotelu
  • Tworzenie reklam w nowym Ads Managerze – rozbudowa kampanii
  • Wybór odpowiedniej grupy docelowej i strategii optymalizacji 
  • Dostosowanie budżetu do założonych celów 
  • Wybór umiejscowień i kanałów
  • Testy A/B
  • Dynamiczny materiał reklamowy 
  • Cechy dobrych kreacji reklamowych 
  • Podstawowe statystyki reklam
13:00

Przerwa obiadowa

Wspólny obiad w hotelowej restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch

14:00

Funkcje zaawansowane - przegląd możliwości

  • Piksel Facebooka – konfiguracja Piksela i zdarzeń – sposoby wykorzystania 
  • Grupy niestandardowych i podobnych odbiorców (Custom i Lookalike Audiences) 
  • Remarketing na Facebooku i Instagramie 
  • Monitorowanie i optymalizacja konwersji z pomocą Piksela Facebooka 
15:00

Analiza i optymalizacja

  • Podstawowe i rozszerzone statystyki reklam 
  • Optymalizacja kampanii, grup docelowych i reklam
15:45

Google Ads vs Facebook Ads

  • Przegląd możliwości reklamowych Google Ads i porównanie z Facebook Ads 
  • Formaty reklamowe 
  • Google Display Network 
  • YouTube 
  • Możliwości targetowania
17:00

Podsumowanie szkolenia

  • Sesja pytań i odpowiedzi

Dla kogo jest to szkolenie?

Specjalistów i managerów ds. marketingu

 Chcących samodzielnie prowadzić działania promocyjne obiektu hotelowego w mediach społecznościowych.

Właścicieli hoteli

Chcących umiejętnie nadzorować działania promocyjne w mediach społecznościowych

Specjalistów ds. PPC obsługujących klientów z branży HoReCa

Chcących rozszerzyć swoją wiedzę o działania content marketingowe i performance’owe w ekosystemie Facebooka

 

Co nas wyróżnia?

bulb

Duża dawka
praktycznej wiedzy

atmosphere

Unikalna
atmosfera

contact

Bezpośredni kontakt
z prowadzącym

calendar

Elastyczny
kalendarz

tools

Zajęcia prowadzone
na narzędziach

Potrzebujesz przekonać pracodawcę?

Twój dar przekonywania tym razem nie zadziałał? Twój szef ma wątpliwości, czy aby na pewno szkolenie u nas to dobrze zainwestowane pieniądze? Spieszymy z pomocą! Pobierz PDF, w którym wymieniliśmy największe zalety szkoleń u nas. Teraz musi się udać! :)

Pobierz PDF

hand

Sprawdź naszą wiedzę

Szkolenia w pakiecie

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Co potrzebuję mieć ze sobą na szkoleniu otwartym?
Nie zapomnij komputera, ponieważ szkolenia prowadzimy w formie warsztatowej wykorzystując często narzędzia internetowe.
Czy to szkolenie jest dla mnie?
Na to pytanie chętnie odpowiedzą nasi Concierge, do których numer telefonu i adres mailowy znajdziesz w zakładce Kontakt :)

Podobne szkolenia

Komunikacja w ekosystemie Facebook dla HoReCa

689,00 zł + 23% VAT

Inne terminy tego szkolenia w Warszawie w Krakowie Online

Komunikacja w ekosystemie Facebook dla HoReCa

Już wkrótce podamy kolejne terminy!

Jeśli zależy Ci na szkoleniu w bliższym czasie skontaktuj się z nami

Na jakim etapie jesteś?