0
EN
szkolenia otwarte
16.06

LinkedIn

(58)
16.06 LinkedIn

Podstawowy

1 dzień

Webinar

Pozostało 8 miejsc
1 180,00 zł 950,00 zł +23% VAT
Miejsca 8/8

Jak odbywają się nasze szkolenia w obliczu COVID-19?

Przygotowaliśmy dla Was wiele nowych tematów kursów wideo online, a nasze standardowe szkolenia prowadzimy w formie webinarów live w planowanych terminach. W trosce o Wasze i nasze bezpieczeństwo, dołączamy do akcji #zostańwdomu, równocześnie dbając o możliwie najlepsze zdalne doświadczenia rozwoju i dzielenia się wiedzą. Do standardowych szkoleń otwartych wracamy od lipca 2020 roku z zachowaniem odpowiednich środków bezpieczeństwa (dystans, liczebność grupy, środki dezynfekujące i odpowiednie procedury).

Informacje o szkoleniu LinkedIn

Serwis Linkedin daje możliwość promowania zarówno marki (firmy / organizacji), jak i marki osobistej. Dopiero synergia tych działań daje wymierne efekty. Na jakie czynniki należy zwrócić uwagę przy decyzji o włączenia serwisu, jako elementu składowego strategii marketingowejJak wykonać badanie potencjału działań w serwisie i określić cele? Jak prawidłowo wyszukiwać informacje oraz ocenić obecność potencjalnych odbiorców - klientów na Linkedin? Jak stworzyć strategię komunikacji kluczowych pracowników (managerowie, dyrektorzy, eksperci, CEO)? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań trener udzieli podczas szkolenia.

W oparciu o doświadczenia pozyskane w ciągu ostatnich lat, ponad 100 szkoleń i projektów konsultingowo-strategicznych (wśród marek m.in. COTY, Grupa Onet-Ras Polska, Union Investment, BZWBK Leasing, LPE, Oriflame, ABC Data), kilkunastu wystąpień na konferencjach, w których serwis Linkedin był kluczowym kanałem, przygotowaliśmy specjalny program szkolenia. Jego zakres jest dynamiczny, dopasowuję się bowiem do potrzeb zgłoszonych przez przyszłych uczestników. Formuła szkolenia z LinkedIn składa się z 3 modułów: przekazanie wiedzy, warsztaty strategiczne oraz dyskusja i wymiana doświadczeń. Część z tych zagadnień to z naszego doświadczenia kluczowa wiedza dotycząca działań oraz reklamy na LinkedIn, natomiast ostatnie 2 godziny pozostawiam na tematy zidentyfikowane jako ważne z perspektywy interesu i potrzeb grupy szkoleniowej.

Jeśli szukasz szkolenia, które pomoże Ci przygotować plan działań na LinkedIn, zapraszamy do zapoznania się z programem szkolenia Strategia działań na LinkedIn.

Jakie są nasze webinary?

  • nasze webinary są interaktywne - zachęcamy do dyskusji z trenerem i pozostałymi uczestnikami oraz do udziału w przygotowanych ćwiczeniach

  • webinar to nie tylko wcześniej ustalony program, to również liczne case studies, które są dobierane przez trenera pod branżę lub konkretne problemy uczestników

  • na początku każdego webinaru, trener wraz z uczestnikami przygotowują kontrakt spotkania i jego plan. Zazwyczaj podczas każdego webinaru planujemy krótkie, 15 minutowe przerwy oraz 1-godzinną przerwę w porze lunchowej :)

  • prowadzący korzysta z najnowszych rozwiązań umożliwiających szkolenie zdalne, ale jeśli coś pójdzie nie tak, nie martw się - zapewniamy dostęp do wszystkich materiałów online

    Przed rozpoczęciem upewnij się, że masz dobre połączenie z internetem, działający mikrofon i słuchawki. Zadbaj o swój komfort w cichym i dobrze oświetlonym pomieszczeniu. :)

Kurs wideo online

Zdajemy sobie sprawę, że otaczając nas sytuacja wymaga efektywności kosztowej. Dlatego Katarzyna Młynarczyk - prezes Socjomanii i trener LinkedIn przygotowała również kurs wideo online dot. LinkedIn - zapraszamy do zapoznania się z programem.

Kurs zostanie osadzony jest na naszej platformie e-learningowej i został podzielony na krótkie lekcje (łącznie ponad 4h materiałów). 

  • Uczysz się w dowolnym tempie i czasie - otrzymasz roczny dostęp do kursu, możesz wracać do interesujących Cię lekcji w każdej chwili. 
  • Otrzymasz dostęp do wszystkich aktualizacji kursu i nowych lekcji, które pojawią się w czasie Twojego dostępu. 
  • Po ukończeniu kursu możesz podejść do testu wiedzy i uzyskać certyfikat. 

Sprawdź program kursu. >> 

Program szkolenia

10:00

Powitanie i wprowadzenie do tematyki

  • Przedstawienie prowadzącego oraz agendy szkolenia.
  • Rekonesans wiedzy na temat omawianych na szkoleniu zagadnień.
10:10

Aktualny stan mediów społecznościowych

  • Aktualny stan mediów społecznościowych w Polsce i na świecie - ile osób korzysta z LinkedIn, Facebooka, Instagrama, YouTube?
  • Trendy w komunikacji w mediach społecznościowych i jak wpływają na osoby oraz marki. Czy LinkedIn z nich korzysta? (Video, transmisja na żywo, Relacje).
  • Funkcje LinkedIn a cele jakie może realizować w strategii marketingowej marki.
  • Dlaczego w działaniach firmowych i osobowych, eksperckich warto korzystać z LinkedIn? Podstawowe funkcje serwisu.
10:30

Profil osobowy na LinkedIn i założenia personal brandingu

  • Idealny profil osobowy na LinkedIn - 12 kroków do stworzenia eksperckiego profilu specjalisty na LinkedIn [Warsztaty] na których sprawdzamy Social Selling Index użytkownika i uzupełniamy brakujące elementy.
  • Profil premium na LinkedIn - dodatkowe opcje na LinkedIn - co oferuje każda z 4 opcji, czy warto go wykupić? Krótki przegląd funkcji. 
  • Test możliwości Sales Navigator w działaniach mających na celu wyszukanie odpowiedniej osoby, na konkretnym stanowisku i z konkretnej branży.
11:30

Przerwa kawowa

11:45

Skuteczna komunikacja na profilu osobowym LinkedIn

  • Tworzenie treści na LinkedIn. Dlaczego warto być aktywnym użytkownikiem serwisu? Jakie korzyści mogą zyskać obie strony - pracownik oraz firma w której pracuje. Działania Employee Advocacy.
  • O czym piszą użytkownicy na LI, jakie tematy podejmują, z jakich serwisów czerpią wiadomości? Analiza wybranych hashtagów i użytkowników.
  • Jaki format wykorzystać aby nasze treści miały największy zasięg?
  • LinkedIn Publishing i Slideshare - jak wykorzystać w komunikacji te serwisy?
12:30

Tworzenie sieci kontaktów

  • Tworzenie profesjonalnej sieci kontaktów. Jak wyszukiwać, kogo zapraszać, co pisać w zaproszeniu, jak rozpocząć rozmowy?
12:50

Jak budować zasięg w serwisie LinkedIn poprzez personal branding?

13:00

Przerwa obiadowa

13:45

Skuteczna komunikacja na Company Page na LinkedIn

  • Działania na LinkedIn a inne elementy strategii marketingowej - jak osiągnąć spójność?
  • Tworzenie Company Page na LinkedIn. Jakie elementy należy do niej dodać?
  • Jak zachęcić użytkowników LinkedIn do polubienia naszej Strony?
  • Zarządzanie Company Page na LinkedIn - analiza zakładek do jakich ma dostęp administrator (aktywności, statystyki, Content Suggestion).
  • Komunikacja na Company Page - o czym pisać aby angażować jak najwięcej obserwujących nas osób? Jakie tematy podejmować i jakie formaty wykorzystać?
  • W jaki sposób zachęcić pracowników do zaangażowania się w komunikację?
  • Czy Company Page powinna być miejscem tylko z tematyką HR, EB czy warto napisać tam o produkcie, promować jego przewagi? Analiza działań firm z branż B2B oraz B2C.
15:30

Strategia działań na LinkedIn

  • Wypełnienie checklisty 5 kroków do stworzenia strategii: aktualna sytuacja, grupy docelowe, cele, wyznaczanie linii komunikacyjnych, realizacja działań i analiza wyników.
16:00

Działania reklamowe na LinkedIn

  • Zapoznanie z Menedżerem reklam oraz możliwościami targetowania. Jakie cele może spełnić reklama na LinkedIn?
  • Symulacja kampanii reklamowej dla wybranej firmy.
  • Analityka działań reklamowych - na które wyniki koniecznie trzeba zwrócić uwagę?
  • Insight Tag - jak wykorzystać remarketing na LinkedIn?
  • Tworzenie konwersji na LinkedIn, czyli zachęcamy do zakupów.
  • Koszty. Jak uzyskać 50$ kupon na pierwsze działania reklamowe. 
17:00

Podsumowanie szkolenia

  • Sesja pytań i odpowiedzi.
  • Rozdanie certyfikatów.
7 dni później

Po tygodniu czasu w ustalonym przez trenera terminie odbędzie się wideokonferencja, podczas której uczestnicy będą mogli wymienić się doświadczeniami z trenerem.

indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Dowiedz się więcej o szkoleniu

Zapowiedź szkolenia „LinkedIn" — Katarzyna Młynarczyk

1:21 min

Dla kogo jest to szkolenie?

Osób zainteresowanych Employer oraz Personal Brandingiem

Chcących budować zarówno rozpoznawalność marki osobistej jak również firmowej.

HR managerów

Zainteresowanych poznaniem potencjału  narzędzi LinkedIn Recruiter.

Pracowników działów sprzedaży

Poszukujących informacji dotyczących zaawansowanych funkcjonalności takich jak Linkedin Sales Navigator i pakietów Premium.

Content managerów

Szukających wskazówek dotyczących publikacji na LinkedIn i planu recyklingu treści.

Co nas wyróżnia?

bulb

Duża dawka
praktycznej wiedzy

 


Bezpieczeństwo -
pracujesz zdalnie

contact

Bezpośredni kontakt
z autorem kursu

calendar

Elastyczny
harmonogram

tools

Kurs prowadzony
na narzędziach

Sprawdź naszą wiedzę!

Potrzebujesz przekonać pracodawcę?

Twój dar przekonywania tym razem nie zadziałał? Twój szef ma wątpliwości, czy aby na pewno szkolenie u nas to dobrze zainwestowane pieniądze? Spieszymy z pomocą! Pobierz PDF, w którym wymieniliśmy największe zalety szkoleń u nas. Teraz musi się udać! :)

Pobierz PDF

hand

Potrzebujesz przeszkolić więcej osób?

Dowiedz się wiecej o szkoleniach dedykowanych

Dowiedz się więcej

Szkolenia w pakiecie

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Czego potrzebuję, aby wziąć udział w webinarze?
Wystarczy komputer, dostęp do internetu, sprawny mikrofon i kamera. Przed webinarem otrzymasz od nas dostęp do naszej platformy e-learningowej, na której umieszczone są materiały dydaktyczne, m.in te którymi będzie posiłkował się podczas zajęć trener.
Kiedy najpóźniej mogę zapisać się na webinar?
Rezerwacja miejsca na webinarze odbywa się na podstawie opłaconej faktury proforma. W związku z tym o zapisie na zajęcia decyduje kolejność zgłoszeń i opłacenie faktury proforma w terminie.
Czy ten webinar jest dla mnie?
Na to pytanie chętnie odpowiedzą nasi Concierge, do których numer telefonu i adres mailowy znajdziesz w zakładce kontakt.
Czy na webinar mogę zapisać więcej niż jedną osobę?
Tak. Zapisując kolejną osobę (podczas jednej rejestracji), zapisujesz ją z 10% zniżką (5% w przypadku certyfikowanych kursów DMI).
Czy podczas webinaru pracujemy na własnych kontach?
Każdy z uczestników może podczas zajęć pracować na własnym koncie w omawianych narzędziach, dzięki czemu ma możliwość wdrażania zdobytej podczas webinaru wiedzy. Jeżeli nie posiada konta w danym narzędziu z pewnością warto je założyć przed webinarem. Na zajęciach z Google AdWords oraz Google Analytics uczestnicy mają możliwość pracy na kontach demo udostępnianych przez trenera.

Podobne szkolenia

LinkedIn

+ 1 h konsultacji GRATIS 1 180,00 zł 950,00 zł + 23% VAT

Inne terminy tego szkolenia w Warszawie w Krakowie Online

LinkedIn

Już wkrótce podamy kolejne terminy!

Jeśli zależy Ci na szkoleniu w bliższym czasie skontaktuj się z nami

Na jakim etapie jesteś?