0
EN
szkolenia otwarte

Marketing automation

Ocena szkolenia (1)

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

Marketing automation
22 - 23.01 6 wolnych miejsc 06 - 07.03 8 wolnych miejsc

Informacje o szkoleniu Marketing Automation

Dzięki pojawieniu się modelu SaaS ekosystem narzędzi digital rozwija się w astronomicznym tempie. Równocześnie na organizację pracy w dziale digital marketingu negatywnie oddziałuje rynek pracy. Skalowanie czy zwiększanie zakresu obowiązków poprzez zasoby ludzkie już nie wchodzi w grę. Aby utrzymać tempo rozwoju digitalu jako kluczowego narzędzia marketingu czy sprzedaży musimy stopniową sięgnąć po automatyzację procesów. Większość narzędzi umożliwia już takie działania. Zapraszamy na szkolenie, podczas którego poznasz rozwiązania marketing automation oraz dowiesz sie jak skorzystać z nich w praktyce w swojej codziennej pracy.

Program szkolenia

10:00

Powitanie

  • Przedstawienie prowadzącego, agendy szkolenia oraz zasad warsztatów.
10:15

Energizer / wprowadzenie do szkolenia

  • Ćwiczenie: mapa najważniejszych pojęć, wyrównanie wiedzy uczestników.
10:30

Jak zmienił się ekosystem digital od momentu pojawienia się modelu SaaS - przykładowe product stack różnych podmiotów

11:00

Wprowadzenie do Customer Journey Map na przykładzie wybranych usług Socjomanii

11:30

Przerwa kawowa

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy smaczną kawę lub herbatę

11:45

Projektowanie Customer Journey Map w praktyce

12:15

Ręczna automatyzacja na przykładzie nieszablonowych grup odbiorców w systemie Facebook Ads

13:00

Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch

14:00

Wprowadzenie do narzędzia do rysowania schematów blokowych

14:30

Planowanie przepływu grup docelowych w praktyce - user flow

15:00

Przerwa kawowa

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy smaczną kawę lub herbatę.

15:15

If This Then That - jak działają i czym są trygery

16:00

Zapier / IFTTT

16:45

Podsumowanie

  •  Sesja pytań i odpowiedzi
17:00

Zakończenie szkolenia

10:00

Powitanie

  • Q&A dotyczące pierwszego dnia szkolenia.
10:15

Reguły automatyczne w systamch self-ads

11:00

Przegląd narzędzi i najważniejesze procesy w marketing automation (ze szczególnym uwzględnieniem SalesManago, UserEngage, Synerise, Hubspot oraz rozwiązań ESP)

11:30

Przerwa kawowa

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy smaczną kawę lub herbatę

11:45

Automation w e-mail marketingu

12:30

Projektowanie kampanii email marketingowych w oparciu o przykładowe Customer Journey Maps

13:00

Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch

14:00

Wykorzystanie automatyzacji w procesach lead generation

15:00

Analiza obecnego product stack w Socjomanii i możliwości integracji pomiędzy narzędziami - analiza API

15:30

Przerwa kawowa

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy smaczną kawę lub herbatę.

15:45

Ustawienie przykładowych reguł automatyzacji w wybranych narzędziach

16:30

Podsumowanie

  • Podsumowanie dwóch dni szkolenia.
  • Sesja pytań i odpowiedzi.
17:00

Zakończenie szkolenia

indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Opinie naszych uczestników

Dla kogo jest to szkolenie?

Digital marketing managerów

którzy w podstawowym stopniu opanowali wiedzę na temat narzędzi wchodzących w skład ekosystemu digital i chcą ją poszerzać.

Managerów działu marketingu

których charakterystycznym problemem jest brak czasu oraz powtarzajace się pytania - czy to można jakoś zautomatyzować?

Przedstawicieli działów biznesowych organizacji

Poszukujących kanałów sprzedaży w internecie.

 

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?