0
EN
szkolenia otwarte
24 - 25.06

Marketing automation

(1)
24 - 25.06 Marketing automation

Zaawansowany

2 dni

Webinar

Pozostało 8 miejsc
1 660,00 zł 1 350,00 zł +23% VAT
Miejsca 8/8

Jak odbywają się nasze szkolenia w obliczu COVID-19?

Przygotowaliśmy dla Was wiele nowych tematów kursów wideo online, a nasze standardowe szkolenia prowadzimy w formie webinarów live w planowanych terminach. W trosce o Wasze i nasze bezpieczeństwo, dołączamy do akcji #zostańwdomu, równocześnie dbając o możliwie najlepsze zdalne doświadczenia rozwoju i dzielenia się wiedzą. Do standardowych szkoleń otwartych wracamy od lipca 2020 roku z zachowaniem odpowiednich środków bezpieczeństwa (dystans, liczebność grupy, środki dezynfekujące i odpowiednie procedury).

Informacje o szkoleniu Marketing Automation

Dzięki pojawieniu się modelu SaaS ekosystem narzędzi digital rozwija się w astronomicznym tempie. Równocześnie na organizację pracy w dziale digital marketingu negatywnie oddziałuje rynek pracy. Skalowanie czy zwiększanie zakresu obowiązków poprzez zasoby ludzkie już nie wchodzi w grę. Aby utrzymać tempo rozwoju digitalu jako kluczowego narzędzia marketingu czy sprzedaży musimy stopniową sięgnąć po automatyzację procesów. Większość narzędzi umożliwia już takie działania. Zapraszamy na szkolenie, podczas którego poznasz rozwiązania marketing automation oraz dowiesz sie jak skorzystać z nich w praktyce w swojej codziennej pracy.

Jakie są nasze webinary?

  • nasze webinary są interaktywne - zachęcamy do dyskusji z trenerem i pozostałymi uczestnikami oraz do udziału w przygotowanych ćwiczeniach

  • webinar to nie tylko wcześniej ustalony program, to również liczne case studies, które są dobierane przez trenera pod branżę lub konkretne problemy uczestników

  • na początku każdego webinaru, trener wraz z uczestnikami przygotowują kontrakt spotkania i jego plan. Zazwyczaj podczas każdego webinaru planujemy krótkie, 15 minutowe przerwy oraz 1-godzinną przerwę w porze lunchowej :)

  • prowadzący korzysta z najnowszych rozwiązań umożliwiających szkolenie zdalne, ale jeśli coś pójdzie nie tak, nie martw się - zapewniamy dostęp do wszystkich materiałów online

    Przed rozpoczęciem upewnij się, że masz dobre połączenie z internetem, działający mikrofon i słuchawki. Zadbaj o swój komfort w cichym i dobrze oświetlonym pomieszczeniu. :)

Program szkolenia

10:00

Powitanie

  • Przedstawienie prowadzącego, agendy szkolenia oraz zasad warsztatów.
10:15

Energizer / wprowadzenie do szkolenia

  • Ćwiczenie: mapa najważniejszych pojęć, wyrównanie wiedzy uczestników.
10:30

Jak zmienił się ekosystem digital od momentu pojawienia się modelu SaaS - przykładowe product stack różnych podmiotów

11:00

Wprowadzenie do Customer Journey Map na przykładzie wybranych usług Socjomanii

11:30

Przerwa kawowa

11:45

Projektowanie Customer Journey Map w praktyce

12:15

Ręczna automatyzacja na przykładzie nieszablonowych grup odbiorców w systemie Facebook Ads

13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Wprowadzenie do narzędzia do rysowania schematów blokowych

14:30

Planowanie przepływu grup docelowych w praktyce - user flow

15:00

Przerwa kawowa

15:15

If This Then That - jak działają i czym są trygery

16:00

Zapier / IFTTT

16:45

Podsumowanie

  •  Sesja pytań i odpowiedzi
17:00

Zakończenie szkolenia

10:00

Powitanie

  • Q&A dotyczące pierwszego dnia szkolenia.
10:15

Reguły automatyczne w systamch self-ads

11:00

Przegląd narzędzi i najważniejesze procesy w marketing automation (ze szczególnym uwzględnieniem SalesManago, UserEngage, Synerise, Hubspot oraz rozwiązań ESP)

11:30

Przerwa kawowa

11:45

Automation w e-mail marketingu

12:30

Projektowanie kampanii email marketingowych w oparciu o przykładowe Customer Journey Maps

13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Wykorzystanie automatyzacji w procesach lead generation

15:00

Analiza obecnego product stack w Socjomanii i możliwości integracji pomiędzy narzędziami - analiza API

15:30

Przerwa kawowa

15:45

Ustawienie przykładowych reguł automatyzacji w wybranych narzędziach

16:30

Podsumowanie

  • Podsumowanie dwóch dni szkolenia.
  • Sesja pytań i odpowiedzi.
17:00

Zakończenie szkolenia

indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Dla kogo jest to szkolenie?

Digital marketing managerów

którzy w podstawowym stopniu opanowali wiedzę na temat narzędzi wchodzących w skład ekosystemu digital i chcą ją poszerzać.

Managerów działu marketingu

których charakterystycznym problemem jest brak czasu oraz powtarzajace się pytania - czy to można jakoś zautomatyzować?

Przedstawicieli działów biznesowych organizacji

Poszukujących kanałów sprzedaży w internecie.

 

Co nas wyróżnia?

bulb

Duża dawka
praktycznej wiedzy

 


Bezpieczeństwo -
pracujesz zdalnie

contact

Bezpośredni kontakt
z autorem kursu

calendar

Elastyczny
harmonogram

tools

Kurs prowadzony
na narzędziach

Sprawdź naszą wiedzę

Potrzebujesz przekonać pracodawcę?

Twój dar przekonywania tym razem nie zadziałał? Twój szef ma wątpliwości, czy aby na pewno szkolenie u nas to dobrze zainwestowane pieniądze? Spieszymy z pomocą! Pobierz PDF, w którym wymieniliśmy największe zalety szkoleń u nas. Teraz musi się udać! :)

Pobierz PDF

hand

Potrzebujesz przeszkolić więcej osób?

Dowiedz się wiecej o szkoleniach dedykowanych

Dowiedz się więcej

Szkolenia w pakiecie

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Czego potrzebuję, aby wziąć udział w webinarze?
Wystarczy komputer, dostęp do internetu, sprawny mikrofon i kamera. Przed webinarem otrzymasz od nas dostęp do naszej platformy e-learningowej, na której umieszczone są materiały dydaktyczne, m.in te którymi będzie posiłkował się podczas zajęć trener.
Kiedy najpóźniej mogę zapisać się na webinar?
Rezerwacja miejsca na webinarze odbywa się na podstawie opłaconej faktury proforma. W związku z tym o zapisie na zajęcia decyduje kolejność zgłoszeń i opłacenie faktury proforma w terminie.
Czy ten webinar jest dla mnie?
Na to pytanie chętnie odpowiedzą nasi Concierge, do których numer telefonu i adres mailowy znajdziesz w zakładce kontakt.
Czy na webinar mogę zapisać więcej niż jedną osobę?
Tak. Zapisując kolejną osobę (podczas jednej rejestracji), zapisujesz ją z 10% zniżką (5% w przypadku certyfikowanych kursów DMI).
Czy podczas webinaru pracujemy na własnych kontach?
Każdy z uczestników może podczas zajęć pracować na własnym koncie w omawianych narzędziach, dzięki czemu ma możliwość wdrażania zdobytej podczas webinaru wiedzy. Jeżeli nie posiada konta w danym narzędziu z pewnością warto je założyć przed webinarem. Na zajęciach z Google AdWords oraz Google Analytics uczestnicy mają możliwość pracy na kontach demo udostępnianych przez trenera.

Podobne szkolenia

Marketing automation

+ 1 h konsultacji GRATIS 1 660,00 zł 1 350,00 zł + 23% VAT

Inne terminy tego szkolenia w Warszawie w Krakowie Online

Marketing automation

Już wkrótce podamy kolejne terminy!

Jeśli zależy Ci na szkoleniu w bliższym czasie skontaktuj się z nami

Na jakim etapie jesteś?