0
EN
szkolenia otwarte

Planowanie i optymalizacja lejków sprzedażowych

Ocena szkolenia (10)

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

Planowanie i optymalizacja lejków sprzedażowych
29.09 - 01.10 10 wolnych miejsc 17 - 19.11 10 wolnych miejsc

Nowa oferta szkoleniowa Socjomanii

Obecny kryzys skłonił nas do zmiany naszej oferty szkoleniowej. Pracując z naszymi klientami - często w wieloletnich projektach - na nowo zdefiniowaliśmy potrzeby i wyzwania, pojawiające się na drodze liderów organizacji i ich zespołów. W oparciu o tę wiedzę, stworzyliśmy unikatowe programy szkoleniowe, zawierające przekrojową wiedzę, której nie znajdziecie nigdzie indziej.

Zyskały one miano masterclass - ze względu na prowadzących, poziom materiału oraz kompleksowe podejście. 

Tematy które oferujemy to: 

Programy angażowania pracowników w komunikację digital

Planowanie kampanii digital

Planowanie i optymalizacja lejków sprzedażowych

Tworzenie usług digital

Nie zrezygnowaliśmy jednak z kształcenia od podstaw. Nasze dotychczasowe szkolenia narzędziowe odnajdziesz w formie kursów online. 

Informacje o szkoleniu
Planowanie i optymalizacja lejków sprzedażowych

 

Jeżeli Twoim celem jest generowanie wartościowych leadów z kanału digital, to szkolenie jest właśnie dla Ciebie. Program „Planowanowanie i optymalizacja lejków sprzedażowych” jest kompleksowym przeglądem działań, które należy przeprowadzić, aby zbudować / zoptymalizować lejek sprzedażowy w digitalu. Po trzech dniach szkolenia uczestnik będzie potrafił wyegzekwować takie działania samodzielnie, co z naszych doświadczeń wpłynie pozytywnie na sprzedaż firmy w kanale internetowym.

 

Niniejsze szkolenie jest skierowane do przedstawicieli firm B2B, ale w wersji dedykowanej realizujemy je również dla podmiotów działających w modelach B2B2C oraz B2C.

 

Certyfikacja / egzamin

Po szkoleniu możesz przystąpić do testu zakończonego Certyfikatem ukończenia Masterclass Socjomanii.

Program szkolenia

Moduł 1

Wprowadzenie

  • Cel szkolenia
  • Pozyskiwanie wartościowych leadów B2B poprzez działania digital
  • Wykorzystanie customer journey map do zbudowania lejka sprzedażowego
  • Dostępne formaty contentowe w lejku
  • Przegląd narzędzi CRM dla B2B oraz konfiguracja kontaktu (wg etapu w lejku TOFU, BOFU, MOFU)
  • MQL i SQL oraz umowa SLA
Moduł 2

Awareness

  • Zbudowanie podstawowej bazy informacji o grupie docelowej, konkurencji i komunikatach
  • Segmentowanie grup docelowych
  • Analiza posiadanych zasobów - bazy mailingowe, ekosystem narzędzi digital, piksele i tagi
  • Określenie przestrzeni w digitalu gdzie możemy odnaleźć Target Group (Google - SEO + PPC, serwisy branżowe, Faceboo / LinkedIn, influencerzy B2B, Social Selling itp.)
  • Plan kampanii / workflows (gdzie, jaki budżet) + pierwsze testy
  • KPI: zasięg, koszty różnych źródeł ruchu + wnioski
Moduł 3

Interest

  • Analiza możliwych formatów do wykorzystania
  • Zbudowanie kreacji reklamowych na bazie informacji o grupie docelowej i konkurencji
  • Testy A/B komunikatów
  • Planowanie i optymalizacja działań SEO
  • KPI: CTRy kreacji + wnioski
Moduł 4

Consideration

  • Analiza zachowania w Google Analytics na podstronach wizytówkowych (strona główna, kontakt, produkty i usługi)
  • Stworzenie grup remarketingowych
  • Uruchomienie kampanii remarketingowych
  • KPI: konwersja stron wizytówkowych na strony ofertowe razem z remarketingiem + wnioski
Moduł 5

Intent

  • Analiza zachowania w Google Analytics na podstronie ofertowej (sklep)
  • Rozbudowanie oferty o PDF wpięty do HubSpota - pozysanie leadów na etapie komunikowania oferty
  • Stworzenie grup remarketingowych
  • Uruchomienie kampanii remarketingowych
  • KPI: poziom zaangażowania na stronach ofertowych + leady w HubSpocie + konwersja do case studies + wnioski
Moduł 6

Evaluation

  • Analiza zachowania w Google Analytics na podstronach case studies (realizacje)
  • Przekierowanie ruchu do HubSpota oraz na formularz leadowy
  • Stworzenie grup remarketingowych
  • Uruchomienie kampanii remarketingowych
  • KPI: liczba pozyskanych leadów w HubSpocie oraz skala przekierowań na formularz leadowy + wnioski
Moduł 1

Lead

  • Stworzenie formularza kontaktowego spiętego z HubSpotem
  • Testy A/B konwersji na formularzu
  • Zwartościowanie konwersji w całym lejku oraz określenie jego kluczowych etapów
  • KPI: liczba pozyskanych leadów + wnioski
Moduł 2

Retention

  • Wprowadzenie do działań marketing automation ze szczególnym uwzględnieniem email marketingu
  • Tworzenie systemu scoringowego
  • Określenie trygerów retencji
Moduł 3

Advocacy

  • Opinie, case studies, testymoniale
  • Skalowanie zasięgu rekomendacji w internecie
  • Budowanie relacji w digitalu
Moduł 4

Podsumowanie

  • Działania w zakresie CRO
  • Optymalizacja kluczowych landing pages
  • Dashboardy z kluczowymi raportami / KPI
  • Raportowanie wg SLA (rywalizacja marketingu ze sprzedażą)
  • Agilowe podejście do projektu wdrożenia lejka sprzedażowego w digitalu

Dla kogo jest to szkolenie?

Przedstawicieli działów marketingu i sprzedaży organizacji B2B

Przedstawicieli organizacji B2B, które pozyskują leady w internecie

Specjalistów/managerów marketingu

Osób zarządzających organizacjami B2B

 

Wykorzystanie customer journey map do zbudowania lejka sprzedażowego

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Co potrzebuję mieć ze sobą na szkoleniu otwartym?
Nie zapomnij komputera, ponieważ szkolenia prowadzimy w formie warsztatowej wykorzystując często narzędzia internetowe.
Kiedy najpóźniej mogę zapisać się na szkolenie?
Rezerwacja miejsca na szkoleniu odbywa się na podstawie opłaconej faktury proforma, a w szkoleniu może wziąć udział maksymalnie 7 uczestników. W związku z tym o zapisie na zajęcia decyduje kolejność zgłoszeń.
Czy po szkoleniu otrzymujemy certyfikat?
Po szkoleniu każdy z uczestników otrzymuje imienny certyfikat w formie papierowej opatrzony logo Socjomanii oraz certyfikat elektroniczny, który można dodać do swojego profilu na LinkedIn.
Czy to szkolenie jest dla mnie?
Na to pytanie chętnie odpowiedzą nasi Concierge, do których numer telefonu i adres mailowy znajdziesz w zakładce kontakt.

Masz pytania na temat naszych usług?
Zostaw nam kontakt do siebie

Zaznacz pole powyżej*

Katarzyna Zięba

[email protected]

728 533 914

Odezwę się w ciągu 24h

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?