0
EN
szkolenia otwarte

Programy angażowania pracowników w komunikację digital

Ocena szkolenia (10)

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

Programy angażowania pracowników w komunikację digital
01 - 02.12 10 wolnych miejsc

Nowa oferta szkoleniowa Socjomanii

Obecny kryzys skłonił nas do zmiany naszej oferty szkoleniowej. Pracując z naszymi klientami - często w wieloletnich projektach - na nowo zdefiniowaliśmy potrzeby i wyzwania, pojawiające się na drodze liderów organizacji i ich zespołów. W oparciu o tę wiedzę, stworzyliśmy unikatowe programy szkoleniowe, zawierające przekrojową wiedzę, której nie znajdziecie nigdzie indziej.

Zyskały one miano masterclass - ze względu na prowadzących, poziom materiału oraz kompleksowe podejście. 

Tematy które oferujemy to: 

Programy angażowania pracowników w komunikację digital

Planowanie kampanii digital

Planowanie i optymalizacja lejków sprzedażowych

Tworzenie usług digital

Nie zrezygnowaliśmy jednak z kształcenia od podstaw. Nasze dotychczasowe szkolenia narzędziowe odnajdziesz w formie kursów online. 

Informacje o szkoleniu
Programy angażowania pracowników w komunikację digital

Employee advocacy - staje się coraz bardziej skuteczną taktyką (w obszarze marketingu, komunikacji), zakładającą angażowanie pracowników w aktywności mające na celu budowanie wizerunku organizacji. Założenia programów employee advocacy mają podłoże: 


Ponadto angażowanie pracowników w działania może znacznie zwiększyć zasięg udostępnianych informacji, przyciągając uwagę potencjalnych klientów dzięki pokazaniu ekspertyzy 
i przedstawianiu bieżących sukcesów firmy.  Ze względu na wzrastającą rolę mediów społecznościowych na ścieżce poszukiwania informacji i konkretnych usług, aktywność pracowników może wpłynąć na proces decyzyjny i docelowo: sprzedaż.

Ogromną wartością szkolenia jest praca na konkretnych przykładach wdrożeń Socjomanii i trenera, podzielenie się swoimi doświadczeniami zarówno w zakresie wdrożenia strategii w firmach różnego szczebla i z różnych branż, jak i sposobów na radzenie sobie z wyzwaniami. To wejście w kulturę organizacji, co zostało uwzględnione we wskazówkach oraz na co zostanie przeznaczona przestrzeń

Certyfikacja / egzamin

Po szkoleniu możesz przystąpić do testu zakończonego Certyfikatem ukończenia Masterclass Socjomanii.

Program szkolenia

Moduł 1

Wiedza wprowadzająca:

  • Digital - przegląd najważniejszych narzędzi komunikacji
  • Employer branding w Internecie - idea, cele, narzędzia (social media, fora internetowe, content marketing), możliwe efekty
  • Programy zaangażowania pracowników w komunikację marki - czym jest employee advocacy? czym jest personal branding - budowanie marki osobistej pracowników - ekspertów?
  • Tworzenie społeczności pracowników 
  • Przykłady
Moduł 2

 Argumentacja i możliwe efekty:
 

  • Jak argumentować wartość idei zaangażowania pracowników w działania komunikacyjne w Internecie? Argumenty dla pracowników i osób decyzyjnych
  • Przykładowe procesy wdrożenia programów employee advocacy w organizacjach
Moduł 3

Działanie - wdrażanie programów employee advocacy:
 

  • Planowanie programu employee advocacy
  • Spójność strategii komunikacji ze strategią employer brandingu w Internecie
  • Wybór liderów projektu i ustalenie ról
  • Dobór uczestników programu - jak wybrać odpowiednich pracowników do projektu employee advocacy?
  • Skalowanie programów - jak sprawić by więcej osób zaangażowało się w proces?
  • Jak zmotywować pracowników do komunikacji w Internecie? Tworzenie taktyki zaangażowania pracowników w działania komunikacyjne w Internecie (dobór kanałów, narzędzi, linii komunikacyjnych)
  • Forma wspólnego planu komunikacji - jak zorganizować burzę mózgów i wypracować pomysły na komunikację w Internecie?
  • Zbudowanie repozytorium - konkretnych zasad tworzenia treści, szablonów, wytycznych, dobrych praktyk
Moduł 4

 Cele i mierniki działania:

  • Co mierzyć w programach employee advocacy? Przykłady celów, mierników i raportowania
  • Systemy motywacyjne wdrożenia działań employee advocacy
  • Wartość i zasięg programu w całej organizacji - jak wpływać na postawy i działania różnych działów

Dla kogo jest to szkolenie?

Przedstawicieli działów employer brandingu

Liderów działów HR

Specjalistów/managerów marketingu

Osób zarządzających organizacjami

 

Raport Jak efektywnie wdrażać serwis LinkedIn w organizacjach?

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Co potrzebuję mieć ze sobą na szkoleniu otwartym?
Nie zapomnij komputera, ponieważ szkolenia prowadzimy w formie warsztatowej wykorzystując często narzędzia internetowe.
Kiedy najpóźniej mogę zapisać się na szkolenie?
Rezerwacja miejsca na szkoleniu odbywa się na podstawie opłaconej faktury proforma, a w szkoleniu może wziąć udział maksymalnie 7 uczestników. W związku z tym o zapisie na zajęcia decyduje kolejność zgłoszeń.
Czy po szkoleniu otrzymujemy certyfikat?
Po szkoleniu każdy z uczestników otrzymuje imienny certyfikat w formie papierowej opatrzony logo Socjomanii oraz certyfikat elektroniczny, który można dodać do swojego profilu na LinkedIn.
Czy to szkolenie jest dla mnie?
Na to pytanie chętnie odpowiedzą nasi Concierge, do których numer telefonu i adres mailowy znajdziesz w zakładce kontakt.

Masz pytania na temat naszych usług?
Zostaw nam kontakt do siebie

Zaznacz pole powyżej*

Katarzyna Zięba

[email protected]

728 533 914

Odezwę się w ciągu 24h

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?