0
EN
szkolenia otwarte

Tworzenie usług digital

Ocena szkolenia (10)

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

Tworzenie usług digital

Już wkrótce podamy kolejne terminy!

Jeśli zależy Ci na szkoleniu w bliższym czasie skontaktuj się z nami

Nowa oferta szkoleniowa Socjomanii

Obecny kryzys skłonił nas do zmiany naszej oferty szkoleniowej. Pracując z naszymi klientami - często w wieloletnich projektach - na nowo zdefiniowaliśmy potrzeby i wyzwania, pojawiające się na drodze liderów organizacji i ich zespołów. W oparciu o tę wiedzę, stworzyliśmy unikatowe programy szkoleniowe, zawierające przekrojową wiedzę, której nie znajdziecie nigdzie indziej.

Zyskały one miano masterclass - ze względu na prowadzących, poziom materiału oraz kompleksowe podejście. 

Tematy które oferujemy to: 

Programy angażowania pracowników w komunikację digital

Planowanie kampanii digital

Planowanie i optymalizacja lejków sprzedażowych

Tworzenie usług digital

Nie zrezygnowaliśmy jednak z kształcenia od podstaw. Nasze dotychczasowe szkolenia narzędziowe odnajdziesz w formie kursów online. 

Informacje o szkoleniu
Tworzenie usług digital

 

Największym wyzwaniem wpływającym na zdolność firmy do konkurowania w środowisku cyfrowym jest elastyczność i ciekawość czegoś, co nowe - zarówno w biznesie, jak i w procesach innowacyjnych.

Zadaniem dla każdej firmy jest regularne aktualizowanie swojej oferty, ale i modelu biznesowego oraz kultury organizacyjnej. Ten masterclass dostarczy uczestnikom nie tylko nowe inspiracje, ale wiedzę, jak możemy zmienić nasze usługi i poprawić doświadczenia klientów.

Program zakłada przedstawienie procesu zmiany wraz ze wskazówkami, jak go zaplanować i sprzedać w organizacji. Wskażemy konkretne metody pozyskiwania danych, które pomagają nam w podjęciu decyzji, jak powinniśmy zmienić nasze produkty, usługi, proces obsługi klienta i sprzedaży, współpracy i relacji z partnerami. Pokażemy i nauczymy, jak te dane wykorzystywać w procesach generowania nowych rozwiązań i jak mogą się one przełożyć na realną zmianą naszego biznesu. Wykorzystujemy nasze doświadczenie pracy w metodyce service design i z narzędziami design thinking, a także myślenia systemowego, badań tradycyjnych i digital, analiz grup docelowych, konkurencji i trendów. To pozwala nam na przygotowanie kompleksowych strategii nowych usług, optymalizacji obecnych lub wypracowania nowych kierunków strategicznych.

 

Ten masterclass dedykujemy liderom zmiany, którzy są odpowiedzialni za poprawę swoich usług, ich digitalizację lub wdrożenie do oferty zupełnie nowej wartości. 

Certyfikacja / egzamin

Po szkoleniu możesz przystąpić do testu zakończonego Certyfikatem ukończenia Masterclass Socjomanii.

Program szkolenia

Moduł 1

Przygotowanie się do procesu:

  • Digitalizacja i nowe modele biznesowe - co zmienia i co umożliwia digital?
  • Przykłady modeli biznesowych w świecie digital (model subskrypcji, crowfunding i crowdsourcing, open business, freemium, pay what you want i inne)
  • Proces tworzenia innowacji digital w metodyce service design - czym się wyróżnia? jakie ma punkty przewagi? na co wpływa?
  • Trendy i prognozy rozwoju usług digitalowych i wpływu nowych technologii.
  • Wymiana doświadczeń uczestników - z jakimi wyzwaniami się mierzą?
Moduł 2

Przygotowanie zespołu i organizacji:

  • Wybór zespołu projektowego i jego przygotowanie (analiza zespołu, wybór kluczowych interesariuszy, przekonanie do działania, komunikacja i motywowanie w trakcie projektu, dobór celów i warunków współpracy)
  • Zaplanowanie procesu zwinnego (z uwzględnieniem kamieni milowych, iteracji i dobrych praktyk zarządzania procesem)
  • Dobór narzędzi (jak wybierać narzędzia, na co zwracać uwagę, od czego zacząć).
  • Negocjacje i komunikacja z osobami zarządzającymi w organizacji.
Moduł 3

Discover - odkrywanie (I etap procesu tworzenia usług):

  • Jakie trendy i zmiany w otoczeniu, rynku, technologii wpływają na naszą firmę? - Context Map Canvas
  • Analiza usługi analogowej/digitalowej w celu zidentyfikowania punktów styku, potencjalnych bolączek i szans zmiany - Digital Customer Journey 
  • Odkrywanie potrzeb grupy docelowej i analiza jej problemów - wybrane metody badawcze
Moduł 4

Define - priorytetyzowanie i definiowanie wyzwania (II etap procesu tworzenia usług)

  • Jaką wartość mogą dostarczyć nasze usługi digital; na jakie problemy klientów możemy odpowiedzieć? - Digital Value Proposition Canvas
  • Analiza brakujących elementów usługi i luk na rynku- Service Gaps
  • Priorytetyzowanie pomysłów i rozwiązań - Matrix Map
Moduł 5

Develop - rozwój wybranych pomysłów (III etap procesu tworzenia usług)

  • Efektywne procesy tworzenia nowych pomysłów - techniki sesji ideacyjnych 
  • Opracowanie modelu biznesowego wybranej usługi - Service Business Model
Moduł 6

Deliver - wdrażanie rozwiązań (IV etap procesu tworzenia usług)

  • Testowanie i wdrażanie nowych rozwiązań digital - techniki prototypowania
  • Mierzenie efektywności nowych rozwiązań digital - analiza zachowań użytkowników (wskaźniki i rodzaje mierników)
  • Wdrożenie nowych produktów cyfrowych / usług digital i ich komunikacja w ofercie firmy - strategia digital.
Moduł 7

Podsumowanie - jak wdrażać myślenie usługowe w firmie?

  • Jak wygląda proces wdrażania metodyki tworzenia usług w firmach? Na co zwrócić uwagę? Dobre praktyki
  • Jak prezentować w organizacji efekty projektu - na różnych poziomach - zarząd, managerowie (szczebel średni), zespół.
  • Metoda małych kroków - od krótkich form warsztatowych i rozwiązywania problemów po realne zmiany w obszarze usług w organizacji (porady i dyskusja na konkretnych przykładach uczestników szkolenia)

Dla kogo jest to szkolenie?

Właścicieli organizacji i osoób zarządzających

Kierowników i seniorów działów: marketing, sprzedaż, R&D, komunikacja, business developer

Projektantów UX

Project managerów, liderów zmiany

 

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Co potrzebuję mieć ze sobą na szkoleniu otwartym?
Nie zapomnij komputera, ponieważ szkolenia prowadzimy w formie warsztatowej wykorzystując często narzędzia internetowe.
Kiedy najpóźniej mogę zapisać się na szkolenie?
Rezerwacja miejsca na szkoleniu odbywa się na podstawie opłaconej faktury proforma, a w szkoleniu może wziąć udział maksymalnie 7 uczestników. W związku z tym o zapisie na zajęcia decyduje kolejność zgłoszeń.
Czy po szkoleniu otrzymujemy certyfikat?
Po szkoleniu każdy z uczestników otrzymuje imienny certyfikat w formie papierowej opatrzony logo Socjomanii oraz certyfikat elektroniczny, który można dodać do swojego profilu na LinkedIn.
Czy to szkolenie jest dla mnie?
Na to pytanie chętnie odpowiedzą nasi Concierge, do których numer telefonu i adres mailowy znajdziesz w zakładce kontakt.

Masz pytania na temat naszych usług?
Zostaw nam kontakt do siebie

Zaznacz pole powyżej*

Katarzyna Zięba

[email protected]

728 533 914

Odezwę się w ciągu 24h

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?