0
EN
szkolenia otwarte

Ocena szkolenia ()

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

Już wkrótce podamy kolejne terminy!

Jeśli zależy Ci na szkoleniu w bliższym czasie skontaktuj się z nami

Jak odbywają się nasze szkolenia w obliczu COVID-19?

Przygotowaliśmy dla Was wiele nowych tematów kursów wideo online, a nasze standardowe szkolenia prowadzimy w formie webinarów live w planowanych terminach. W trosce o Wasze i nasze bezpieczeństwo, dołączamy do akcji #zostańwdomu, równocześnie dbając o możliwie najlepsze zdalne doświadczenia rozwoju i dzielenia się wiedzą. Do standardowych szkoleń otwartych wracamy od lipca 2020 roku z zachowaniem odpowiednich środków bezpieczeństwa (dystans, liczebność grupy, środki dezynfekujące i odpowiednie procedury).

Informacje o szkoleniu Messenger Marketing

Messenger to już nie tyle komunikator, co niezależna platforma społecznościowa. Na całym świecie korzysta z niego 1,3 miliarda osób. O popularności aplikacji niech świadczy fakt, że
w Polsce korzysta z niej 33%naszej populacji. Każdego miesiąca użytkownicy wysyłają do firm ponad 2 miliardy wiadomości. Średni Open Rate potrafi wynieść nawet 90%. Nie budzi zaskoczenia zatem, że Messenger to jeden z kluczowych produktów niebieskiego giganta, który wyposażył go w szereg rozwiązań reklamowych przygotowanych specjalnie dla firm. Marketingowcy jeszcze nie zdają sobie w pełni sprawy z tego, jak wiele jakościowych danych są w stanie zgromadzić dzięki prostej rozmowie w ulubionym komunikatorze ich klientów.

Dzięki naszemu szkoleniu dowiesz się jak w praktyce wykorzystać potencjał Messenger Platform oraz zrozumiesz, dlaczego jest to kluczowe narzędzie dla digital marketingu
w najbliższych latach. Skupimy się na botach, czyli aplikacjach automatyzujących rozmowę. Dowiesz się czym są i jak działają, a także jakie dane o klientach możesz gromadzić dzięki temu rozwiązaniu i jak się ma do tego prawo, np. RODO. Pokażemy Ci jak te dane wykorzystać w profilowanych kampaniach push prowadzonych za pomocą Messengera.

Zaprezentowane zostaną dobre praktyki, które pokażą, jak stworzyć angażującą rozmowę między użytkownikiem a firmowym botem. Poznasz organiczne i płatne metody promocji bota oraz zrozumiesz, jak działa reklama na Messengerze. Będziesz w stanie dobrze zaplanować jej budżet i ocenić efektywność uzyskanych wyników. Najważniejsze jednak jest to, że zdobędziesz rzadką jeszcze świadomość tego, że wirtualni asystenci to nie modne gadżety, ale narzędzia biznesowe wymagają rozsądnej i długoterminowej strategii.

Wszystko oparte o sprawdzoną, praktyczną wiedzę, która podana będzie w sposób zrozumiały i która z pewnością zainspiruje Cię do dalszego działania i rozwoju.

Program szkolenia

indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Dla kogo jest to szkolenie?

Managerów ds. komunikacji

Chcących uzupełnić swoją wiedzę o mediach społecznościowych,
poznać najnowsze trendy 
oraz narzędzia z nimi związane.

Managerów działu marketingu

Dla których charakterystycznym problemem jest brak czasu oraz powtarzające się pytania - czy to można jakoś zautomatyzować?

Specjalistów ds. PPC

Realizujących kampanie w Facebook Ads, które szukaja nowych rozwiazań zwiększajacych efektywność działań. 

 

Sprawdź naszą wiedzę

Dowiedz się więcej o naszych szkoleniach online

Skontaktuj się z nami

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?