0
EN
szkolenia otwarte
08.06

Messenger Marketing

(1)
08.06 Messenger Marketing

Podstawowy

1 dzień

Webinar

Pozostało 8 miejsc
1 180,00 zł 950,00 zł +23% VAT
Miejsca 8/8

Jak odbywają się nasze szkolenia w obliczu COVID-19?

Przygotowaliśmy dla Was wiele nowych tematów kursów wideo online, a nasze standardowe szkolenia prowadzimy w formie webinarów live w planowanych terminach. W trosce o Wasze i nasze bezpieczeństwo, dołączamy do akcji #zostańwdomu, równocześnie dbając o możliwie najlepsze zdalne doświadczenia rozwoju i dzielenia się wiedzą. Do standardowych szkoleń otwartych wracamy od lipca 2020 roku z zachowaniem odpowiednich środków bezpieczeństwa (dystans, liczebność grupy, środki dezynfekujące i odpowiednie procedury).

Informacje o szkoleniu Messenger Marketing

Dzięki naszemu szkoleniu dowiesz się jak w praktyce wykorzystać potencjał Messenger Platform oraz zrozumiesz, dlaczego jest to kluczowe narzędzie dla digital marketingu
w najbliższych latach. Skupimy się na botach, czyli aplikacjach automatyzujących rozmowę. Dowiesz się czym są i jak działają, a także jakie dane o klientach możesz gromadzić dzięki temu rozwiązaniu i jak się ma do tego prawo, np. RODO. Pokażemy Ci jak te dane wykorzystać w profilowanych kampaniach push prowadzonych za pomocą Messengera.

Zaprezentowane zostaną dobre praktyki, które pokażą, jak stworzyć angażującą rozmowę między użytkownikiem a firmowym botem. Poznasz organiczne i płatne metody promocji bota oraz zrozumiesz, jak działa reklama na Messengerze. Będziesz w stanie dobrze zaplanować jej budżet i ocenić efektywność uzyskanych wyników. Najważniejsze jednak jest to, że zdobędziesz rzadką jeszcze świadomość tego, że wirtualni asystenci to nie modne gadżety, ale narzędzia biznesowe wymagają rozsądnej i długoterminowej strategii.

Wszystko oparte o sprawdzoną, praktyczną wiedzę, która podana będzie w sposób zrozumiały i która z pewnością zainspiruje Cię do dalszego działania i rozwoju.

Jakie są nasze webinary?

  • nasze webinary są interaktywne - zachęcamy do dyskusji z trenerem i pozostałymi uczestnikami oraz do udziału w przygotowanych ćwiczeniach

  • webinar to nie tylko wcześniej ustalony program, to również liczne case studies, które są dobierane przez trenera pod branżę lub konkretne problemy uczestników

  • na początku każdego webinaru, trener wraz z uczestnikami przygotowują kontrakt spotkania i jego plan. Zazwyczaj podczas każdego webinaru planujemy krótkie, 15 minutowe przerwy oraz 1-godzinną przerwę w porze lunchowej :)

  • prowadzący korzysta z najnowszych rozwiązań umożliwiających szkolenie zdalne, ale jeśli coś pójdzie nie tak, nie martw się - zapewniamy dostęp do wszystkich materiałów online

    Przed rozpoczęciem upewnij się, że masz dobre połączenie z internetem, działający mikrofon i słuchawki. Zadbaj o swój komfort w cichym i dobrze oświetlonym pomieszczeniu. :)

Program szkolenia

10:00

Powitanie i wprowadzenie do tematyki

  • Przedstawienie prowadzącego oraz agendy szkolenia.
  • Statystyki komunikatorów w Polsce i na świecie.
  • Określenie celu szkolenia.
  • Nakreślenie krajobrazu komunikatorów i istotnych danych: WeChat, WhatsApp, Messenger, Direct, Telegram (TOP 5).
10:20

Messenger jako produkt oraz jego rola w ekosystemie FB.

  • Obecna sytuacja serwisu (dane, statystyki, grupa docelowa).
  • Prognozy dotyczące rozwoju serwisu, najważniejsze trendy
10:50

Anatomia bota. Jak działają aplikacje na Messengerze?

  • Czym są boty i jak działają.
  • Rozbicie programu na „części pierwsze” interfejsu bota oraz wyjaśnienie do czego służą jego poszczególne elementy.
11:30

Przerwa na kawę

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy smaczną kawę lub herbatę oraz przekąski.

11:45

Profilowanie użytkownika. Jakie dane zbierają boty?

  • Rodzaje danych jakie można gromadzić przy użyciu Messengera.
  • Czym różnią się dane systemowe od danych deklaratywnych. Jak się ma do tego prawo, w szczególności RODO.
12:30

Kampanie push. Jak działają powiadomienia?

  • Koncepcja Messengera jako newslettera.
  • Czy boty mogą pisać do użytkowników o każdej porze.
  • Zasada „24+1”.
  • Jak używać tagów Messengera.
13:15

Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch.

14:15

Publikacja bota. Jak użytkownicy znajdują bota? Promocja organiczna i płatna.

  • Przedstawienie punktów wejścia, przez które użytkownicy trafiają do firmowego Messengera oraz organicznych i płatnych metod promocji. Omówienie zalet i wad każdego z nich.
15:00

Reklamy na Messengerze

  • Dostępne formaty reklam oraz wyjaśnienie mechaniki ich działania.
  • Jak planować budżet i ocenić efektywność wyników.
15:45

Dobre praktyki w botach. Jak odróżnić złego do dobrego?

  • Prezentacja dobrych praktyk, które pokazują jak stworzyć ciekawego bota dla użytkowników. Wskazanie błędów jakie najczęściej popełniają twórcy.
17:00

Podsumowanie szkolenia

  • Podsumowanie wiedzy zdobytej w ciągu szkolenia .
  • Sesja pytań i odpowiedzi.
  • Rozdanie certyfikatów.
indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Dla kogo jest to szkolenie?

Managerów ds. komunikacji

Chcących uzupełnić swoją wiedzę o mediach społecznościowych,
poznać najnowsze trendy 
oraz narzędzia z nimi związane.

Managerów działu marketing

Których charakterystycznym problemem jest brak czasu oraz powtarzające się pytania - czy to można jakoś zautomatyzować?

Specjalistów ds. PPC

Realizujących kampanie w Facebook Ads, szukających nowych rozwiazań zwiększajacych efektywność działań.

 

Co nas wyróżnia?

bulb

Duża dawka
praktycznej wiedzy

 


Bezpieczeństwo -
pracujesz zdalnie

contact

Bezpośredni kontakt
z autorem kursu

calendar

Elastyczny
harmonogram

tools

Kurs prowadzony
na narzędziach

Sprawdź naszą wiedzę

Potrzebujesz przekonać pracodawcę?

Twój dar przekonywania tym razem nie zadziałał? Twój szef ma wątpliwości, czy aby na pewno szkolenie u nas to dobrze zainwestowane pieniądze? Spieszymy z pomocą! Pobierz PDF, w którym wymieniliśmy największe zalety szkoleń u nas. Teraz musi się udać! :)

Pobierz PDF

hand

Potrzebujesz przeszkolić więcej osób?

Dowiedz się wiecej o szkoleniach dedykowanych

Dowiedz się więcej

Szkolenia w pakiecie

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Czego potrzebuję, aby wziąć udział w webinarze?
Wystarczy komputer, dostęp do internetu, sprawny mikrofon i kamera. Przed webinarem otrzymasz od nas dostęp do naszej platformy e-learningowej, na której umieszczone są materiały dydaktyczne, m.in te którymi będzie posiłkował się podczas zajęć trener.
Kiedy najpóźniej mogę zapisać się na webinar?
Rezerwacja miejsca na webinarze odbywa się na podstawie opłaconej faktury proforma. W związku z tym o zapisie na zajęcia decyduje kolejność zgłoszeń i opłacenie faktury proforma w terminie.
Czy ten webinar jest dla mnie?
Na to pytanie chętnie odpowiedzą nasi Concierge, do których numer telefonu i adres mailowy znajdziesz w zakładce kontakt.
Czy na webinar mogę zapisać więcej niż jedną osobę?
Tak. Zapisując kolejną osobę (podczas jednej rejestracji), zapisujesz ją z 10% zniżką (5% w przypadku certyfikowanych kursów DMI).
Czy podczas webinaru pracujemy na własnych kontach?
Każdy z uczestników może podczas zajęć pracować na własnym koncie w omawianych narzędziach, dzięki czemu ma możliwość wdrażania zdobytej podczas webinaru wiedzy. Jeżeli nie posiada konta w danym narzędziu z pewnością warto je założyć przed webinarem. Na zajęciach z Google AdWords oraz Google Analytics uczestnicy mają możliwość pracy na kontach demo udostępnianych przez trenera.

Podobne szkolenia

Messenger Marketing

+ 1 h konsultacji GRATIS 1 180,00 zł 950,00 zł + 23% VAT

Inne terminy tego szkolenia w Warszawie w Krakowie Online

Messenger Marketing

Już wkrótce podamy kolejne terminy!

Jeśli zależy Ci na szkoleniu w bliższym czasie skontaktuj się z nami

Na jakim etapie jesteś?