0
EN
szkolenia otwarte

Performance marketing

Ocena szkolenia (297)

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

Performance marketing
12 - 13.12 7 wolnych miejsc 15 - 16.01 7 wolnych miejsc

Informacje o szkoleniu Performance Marketing

Performance Marketing stał się nowym standardem aktywności biznesowej w internecie. Dlatego efektywne podejście do planowania i realizacji działań online staje się jedną z kluczowych kompetencji współczesnego marketera. W trakcie szkolenia Performance Marketing uczestnik otrzyma praktyczną wiedzę nt. prowadzenia aktywności marketingowych w sposób efektywny, co jest szczególnie ważne przy działaniach płatnych. Samodzielny pomiar skuteczności poszczególnych kanałów, narzędzi, systemów czy nawet pojedynczej reklamy oraz aktywne inicjowanie działań optymalizacyjnych, podnoszących ustalone KPI, to tylko przykładowe umiejętności jakie można nabyć w trakcie szkolenia. Marketing efektywnościowy to również przygotowanie marketera do przejęcia świadomej kontroli nad wydatkami reklamowymi w sieci, wynikiem czego powinny być lepsze i bezpieczne decyzje biznesowe.

Program szkolenia

10:00

Powitanie

  • Przywitanie, przedstawienie agendy szkolenia.
  • Rekonesans wiedzy uczestników oraz omówienie projektów uczestników.
10:15

Istota Performance Marketing - warsztaty

Biznesowe zrozumienie Performance Marketing

  • Czym jest, a czym nie jest, reklama efektywnościowa w praktyce?
  • Omówienie poszczególnych etapów Performance Marketing, kluczowych z punktu widzenia marketera.

Modele biznesowe w reklamie efektywnościowej i akcje performance

  • Omówienie podstawowych i zaawansowanych modeli efektywnościowych oraz kluczowych akcji performance.
  • Przykłady praktyczne z polskiego rynku digital.

Mierniki efektywnościowe w Digital Marketing

  • Omówienie parametrów performance w kanałach i narzędziach digital oraz wskazanie sposobu ich zastosowania.
11:30

Przerwa kawowa

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy smaczną kawę lub herbatę

11:45

Narzędzia Performance Marketing - wprowadzenie

Ekosystem Performance Marketing - narzędzia pierwszego wyboru

  • Wskazanie 10 najpopularniejszych narzędzi i ich roli w Performance Marketing.
  • Budowanie ekosystemu performance w swojej organizacji.

Performance Marketing a Customer Journey Map

  • Ścieżka konsumencka w serwisie i poza serwisem - analiza i optymalizacja.

Persona w Performance

  • Wskazanie sposobu samodzielnej weryfikacji persony pozyskanej w działaniach digitalowych ws. persony zdefiniowanej.
13:00

Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch

14:00

Narzędzia Performance Marketing - warsztat

Google Analytics - jak przygotować i pracować w systemie z punktu widzenia biznesowego?

  • Wskazanie niezbędnych zmian w konfiguracji systemu wpływających na analizy danych.
  • Omówienie sposobów analizy raportów - podstawa do optymalizacji efektów.
  • Mierniki i parametry efektywnościowe w Google Analytics - gdzie je odnaleźć, jak je interpretować i wykorzystywać w planowaniu i decyzjach biznesowych.
15:30

Przerwa kawowa

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy smaczną kawę lub herbatę.

15:45

Narzędzia Performance Marketing - warsztat

Google Analytics - jak przygotować i pracować w systemie z punktu widzenia Performance

  • Pułapki systemu wpływające na decyzje biznesowe w Digital Marketing.
  • Omówienie 7 najpopularniejszych zaniedbań w Google Analytics.
16:45

Podsumowanie

  •  Sesja pytań i odpowiedzi.
17:00

Zakończenie szkolenia

10:00

Powitanie

  • Sesja pytań i odpowiedzi.
  • Krótka weryfikacja pozyskanej wiedzy i praktyki z pierwszego dnia szkolenia.
10:15

Wskazanie i omówienie wybranych funkcjonalności lub aspektów biznesowo istotnych z punktu widzenia efektywności

  • Google Ads.
  • Facebook Ads.
  • Marketing Automation.
  • E-Mail Marketing.
  • Marketplace i porównywarki.
  • Rozwiązania Wydawców.
  • Afiliacja.
  • Retargeting.
11:30

Przerwa kawowa

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy smaczną kawę lub herbatę

11:45

Narzędzia wspierające Performance Marketing - warsztaty na wybranych narzędziach

Omówienie najpopularniejszych narzędzi i ich wybranych funkcjonalności

CEL - KORZYŚCI - PRZYKŁADY

  • Tagowanie aktywności digitalowych.
  • Landing page.
  • Testy A/B.
  • Data Studio.
  • Edytor reklamowy.
  • Mapy ciepła.
  • Tag Manager.
  • Alerty.
13:00

Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch

14:00

Performance Marketing w praktyce

Wyzwania marketera Performance

  • Omówienie problemów zgłoszonych przez uczestników (możliwość omówienia własnych przykładów).

Przykłady kampani Performance

15:30

Przerwa kawowa

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy smaczną kawę lub herbatę.

15:45

Performance Marketing w praktyce - warsztaty

Planowanie kampanii Performance

  • Samodzielne zaplanowanie kampanii Performance - możliwość pracy na realnych przykładach uczestników.
  • Omówienie wyników uczestników.

Wskazanie najczęstszych zaniedbań marketera w Performance Marketingu

  • Omówienie przykładów i konsekwencji biznesowych.
16:45

Podsumowanie

  •  Sesja pytań i odpowiedzi
17:00

Zakończenie szkolenia

indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Dla kogo jest to szkolenie?

Digital Managerów

chcących pogłębić swoją wiedzę dotyczącą działań efektywnościowych w Digital Marketingu.

Managerów działu marketingu

chcących maksymalizować zyski z prowadzonych działań w Performance Marketingu.

Pracowników i właścicieli e-commerce

których strona internetowa jest głównym kanałem sprzedaży produktów/usług.

 

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?