0
EN
szkolenia otwarte
18 - 19.12

Performance marketing

(297)
18 - 19.12 Performance marketing

Zaawansowany

2 dni

Kraków

Pozostało 6 miejsc
1 320,00 zł +23% VAT
Miejsca 6/8

Program szkolenia

10:00

Powitanie

  • Przywitanie, przedstawienie agendy szkolenia.
  • Rekonesans wiedzy uczestników oraz omówienie projektów uczestników.
10:15

Istota Performance Marketing - warsztaty

Biznesowe zrozumienie Performance Marketing

  • Czym jest, a czym nie jest, reklama efektywnościowa w praktyce?
  • Omówienie poszczególnych etapów Performance Marketing, kluczowych z punktu widzenia marketera.

Modele biznesowe w reklamie efektywnościowej i akcje performance

  • Omówienie podstawowych i zaawansowanych modeli efektywnościowych oraz kluczowych akcji performance.
  • Przykłady praktyczne z polskiego rynku digital.

Mierniki efektywnościowe w Digital Marketing

  • Omówienie parametrów performance w kanałach i narzędziach digital oraz wskazanie sposobu ich zastosowania.
11:30

Przerwa kawowa

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy smaczną kawę lub herbatę

11:45

Narzędzia Performance Marketing - wprowadzenie

Ekosystem Performance Marketing - narzędzia pierwszego wyboru

  • Wskazanie 10 najpopularniejszych narzędzi i ich roli w Performance Marketing.
  • Budowanie ekosystemu performance w swojej organizacji.

Performance Marketing a Customer Journey Map

  • Ścieżka konsumencka w serwisie i poza serwisem - analiza i optymalizacja.

Persona w Performance

  • Wskazanie sposobu samodzielnej weryfikacji persony pozyskanej w działaniach digitalowych ws. persony zdefiniowanej.
13:00

Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch

14:00

Narzędzia Performance Marketing - warsztat

Google Analytics - jak przygotować i pracować w systemie z punktu widzenia biznesowego?

  • Wskazanie niezbędnych zmian w konfiguracji systemu wpływających na analizy danych.
  • Omówienie sposobów analizy raportów - podstawa do optymalizacji efektów.
  • Mierniki i parametry efektywnościowe w Google Analytics - gdzie je odnaleźć, jak je interpretować i wykorzystywać w planowaniu i decyzjach biznesowych.
15:30

Przerwa kawowa

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy smaczną kawę lub herbatę.

15:45

Narzędzia Performance Marketing - warsztat

Google Analytics - jak przygotować i pracować w systemie z punktu widzenia Performance

  • Pułapki systemu wpływające na decyzje biznesowe w Digital Marketing.
  • Omówienie 7 najpopularniejszych zaniedbań w Google Analytics.
16:45

Podsumowanie

  •  Sesja pytań i odpowiedzi.
17:00

Zakończenie szkolenia

10:00

Powitanie

  • Sesja pytań i odpowiedzi.
  • Krótka weryfikacja pozyskanej wiedzy i praktyki z pierwszego dnia szkolenia.
10:15

Wskazanie i omówienie wybranych funkcjonalności lub aspektów biznesowo istotnych z punktu widzenia efektywności

  • Google Ads.
  • Facebook Ads.
  • Marketing Automation.
  • E-Mail Marketing.
  • Marketplace i porównywarki.
  • Rozwiązania Wydawców.
  • Afiliacja.
  • Retargeting.
11:30

Przerwa kawowa

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy smaczną kawę lub herbatę

11:45

Narzędzia wspierające Performance Marketing - warsztaty na wybranych narzędziach

Omówienie najpopularniejszych narzędzi i ich wybranych funkcjonalności

CEL - KORZYŚCI - PRZYKŁADY

  • Tagowanie aktywności digitalowych.
  • Landing page.
  • Testy A/B.
  • Data Studio.
  • Edytor reklamowy.
  • Mapy ciepła.
  • Tag Manager.
  • Alerty.
13:00

Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch

14:00

Performance Marketing w praktyce

Wyzwania marketera Performance

  • Omówienie problemów zgłoszonych przez uczestników (możliwość omówienia własnych przykładów).

Przykłady kampani Performance

15:30

Przerwa kawowa

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy smaczną kawę lub herbatę.

15:45

Performance Marketing w praktyce - warsztaty

Planowanie kampanii Performance

  • Samodzielne zaplanowanie kampanii Performance - możliwość pracy na realnych przykładach uczestników.
  • Omówienie wyników uczestników.

Wskazanie najczęstszych zaniedbań marketera w Performance Marketingu

  • Omówienie przykładów i konsekwencji biznesowych.
16:45

Podsumowanie

  •  Sesja pytań i odpowiedzi
17:00

Zakończenie szkolenia

indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Dla kogo jest to szkolenie?

Digital Managerów

chcących pogłębić swoją wiedzę dotyczącą działań efektywnościowych w Digital Marketingu.

Managerów działu marketingu

chcących maksymalizować zyski z prowadzonych działań w Performance Marketingu.

Pracowników i właścicieli e-commerce

których strona internetowa jest głównym kanałem sprzedaży produktów/usług.

 

Potrzebujesz przekonać pracodawcę?

Twój dar przekonywania tym razem nie zadziałał? Twój szef ma wątpliwości, czy aby na pewno szkolenie u nas to dobrze zainwestowane pieniądze? Spieszymy z pomocą! Pobierz PDF, w którym wymieniliśmy największe zalety szkoleń u nas. Teraz musi się udać! :)

Pobierz PDF

hand

Co nas wyróżnia?

bulb

Duża dawka
praktycznej wiedzy

atmosphere

Unikalna
atmosfera

atmosphere

Małe grupy
max. 8 osób

contact

Bezpośredni kontakt
z prowadzącym

calendar

Elastyczny
kalendarz

tools

Zajęcia prowadzone
na narzędziach

Szkolenia w pakiecie

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Co potrzebuję mieć ze sobą na szkoleniu otwartym?
Nie zapomnij komputera, ponieważ szkolenia prowadzimy w formie warsztatowej wykorzystując często narzędzia internetowe.
Czy to szkolenie jest dla mnie?
Na to pytanie chętnie odpowiedzą nasi Concierge, do których numer telefonu i adres mailowy znajdziesz w zakładce Kontakt :)
Kiedy mogę skorzystać z konsultacji po szkoleniu?
Konsultacje mogą się odbyć w naszym biurze w Krakowie, Warszawie lub online za pomocą wideokonferencji. Zalecamy by konsultacje odbywać w momencie, kiedy zaczynasz stosować wiedzę w praktyce. W ten sposób trener może się przygotować do konsultacji by odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania i dostarczyć praktycznych porad.
Czy mogę zapisać na szkolenie więcej niż jedną osobę?
Tak. Zapisując kolejną osobę zapisujesz ją z 10% zniżką (5% w przypadku szkoleń DMI).

Podobne szkolenia

Performance marketing

+ 1 h konsultacji GRATIS 1 320,00 zł + 23% VAT

Inne terminy tego szkolenia w Warszawie w Krakowie Online

Performance marketing
12 - 13.12 7 wolnych miejsc 15 - 16.01 7 wolnych miejsc

Na jakim etapie jesteś?