0
EN
szkolenia otwarte

Planowanie Strategii Digital

Ocena szkolenia (1)

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

Planowanie Strategii Digital
Online 19 wolnych miejsc

Jak odbywają się nasze szkolenia
w obliczu COVID-19?

Przygotowaliśmy dla Was wiele nowych tematów kursów wideo online, a nasze szkolenia prowadzimy głównie w formie webinarów live w planowanych terminach. Na jesień zaplanowaliśmy szereg szkoleń stacjonarnych w zupełnie nowej formule masterclasses w naszym oddziale w Warszawie. Szkolenia organizujemy z zachowaniem odpowiednich środków bezpieczeństwa (dystans, liczebność grupy, środki dezynfekujące, odpowiednie procedury, testy na przeciwciała przed szkoleniem) w naszym biurze w Warszawie. 

Informacje o kursie
Planowanie Strategii Digital

Planowanie strategii to jedna z kluczowych kompetencji organizacji. Zwłaszcza w czasie niestabilnej sytuacji społeczno - gospodarczej to właśnie dobrze opracowana strategia pozwala trzymać organizację w ryzach i przypomina o realizacji celów
i priorytetach podejmowanych działań. Jeśli pracujesz w marketingu, zajmujesz się sprzedażą lub komunikacją lub zarządzasz zespołem czy organizacją i chcesz, żeby Twoje działania były przemyślane i efektywne to szkolenie jest dla Ciebie.

Na tym kursie nie dowiesz się jaka powinna być strategia Twojej organizacji, nie znajdziesz gotowego rozwiązania szytego na miarę. Kurs ma dostarczyć Ci przede wszystkim wiedzę i umiejętności do przeprowadzenia procesu strategicznego uwzględniającego wszystkie kluczowe elementy potrzebne do zaplanowania skutecznych działań w Twojej firmie. Dzięki temu będziesz przygotowany/a do tego aby zacząć planować, wdrażać i ewaluować działania digital marketingowe. Naszym celem jest pokazać Ci jak powinno wyglądać podejście strategiczne w organizacji i w jaki sposób wykorzystać to podejście do określania kluczowych celów i planowania działań w organizacji w oparciu o dane, a nie przeczucie. 

Program szkolenia

Moduł:
1

Wprowadzenie do planowania strategii

  • Czym jest i po co organizacji strategia digital? 
  • Założenia planowania strategicznego
  • Fundamenty strategii
  • Planowanie strategii digital w modelu SOSTAC
2

Specyfika digital marketingu

  • Marketing w ujęciu tradycyjnym vs. digital 
  • Modele nowoczesnej komunikacji
  • Kluczowe trendy kształtujące digital marketing
  • Teoria Customer Network i potrzeby użytkowników
  • Ścieżka klienta w digitalu oraz rola poszczególnych kanałów komunikacji online
3

Analiza sytuacji wyjściowej 

  • Analiza zasobów wewnętrznych - kompetencje zespołu vs potrzeby markeitngowe 
  • Dane wewnętrzne i zewnętrzne w procesie planowania
  • Customer Journey Map - czym jest mapowanie ścieżki użytkownika?
  • Zakres analizy zentęrznej i możliwe obszary reseachu
  • Social listening jako narzędzie strategiczne
  • Bezpłatne i płatne metody i narzędzia pozyskiwania danych do analiz
  • Trendy jako źródło insigthów
  • Podsumowanie analiz i wyciąganie wniosków do budowy strategii
4

Określanie celów

  • Jak określać cele - model SMART
  • Typy celów według metody RACE
  • Jakie cele stawiają przed digitalem marketerzy (omówienie raportu)
5

Wyznaczanie strategii działań i dobór taktyk

  • Co powinniśmy określić w strategii?
  • Grupy docelowe działań a Persony digital
  • Dobór kanałów komuniakcji digital a zachowania użytkowników
  • Taktyki i działania w strategii digital 
  • KPI i mierniki działań
  • Ekosystem komunikacji digital 
6

Plan działań

  • Co powienin zawierać plan wdrożenia?
  • Jak przygotować Action Plan 
  • Budżet na digital marketing - składowe i metody określania
7

Kontrola wdrożenia strategii

  • Monitoring i ewalucja działań
  • Narzędzia pomiaru efektywności
  • Raportowanie
  • Czynniki sukcesu strategii
indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Dla kogo jest to szkolenie?

Managerów i osób zarządzających organizacją

Którzy zastanawiają się jak wykorzystać digital do realizacji celów biznesowych swojej marki i jak ustrukturyzować prowadzone działania w różnych kanałach.

Specjalistów ds. digital marketingu 

Chcących zrozumieć, jak optymalizować i zmieniać dośwadczenia klienta

Przedsiębiorców,
freelancerów

Rozwijających swój biznes, którzy chcą samodzielnie opracować strategię digital marketingową dla swojej organizacji.

 

Dowiedz się więcej o naszych szkoleniach online

Skontaktuj się z nami

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?