Jak odbywają się nasze szkolenia
w erze pracy hybrydowej?
Przygotowaliśmy dla Was wiele nowych tematów kursów wideo online, a nasze szkolenia prowadzimy głównie w formie webinarów live w planowanych terminach.
Informacje o kursie
Planowanie Strategii Digital
Planowanie strategii to jedna z kluczowych kompetencji organizacji. Zwłaszcza w czasie niestabilnej sytuacji społeczno - gospodarczej to właśnie dobrze opracowana strategia pozwala trzymać organizację w ryzach i przypomina o realizacji celów
i priorytetach podejmowanych działań. Jeśli pracujesz w marketingu, zajmujesz się sprzedażą lub komunikacją lub zarządzasz zespołem czy organizacją i chcesz, żeby Twoje działania były przemyślane i efektywne to szkolenie jest dla Ciebie.
Na tym kursie nie dowiesz się jaka powinna być strategia Twojej organizacji, nie znajdziesz gotowego rozwiązania szytego na miarę. Kurs ma dostarczyć Ci przede wszystkim wiedzę i umiejętności do przeprowadzenia procesu strategicznego uwzględniającego wszystkie kluczowe elementy potrzebne do zaplanowania skutecznych działań w Twojej firmie. Dzięki temu będziesz przygotowany/a do tego aby zacząć planować, wdrażać i ewaluować działania digital marketingowe. Naszym celem jest pokazać Ci jak powinno wyglądać podejście strategiczne w organizacji i w jaki sposób wykorzystać to podejście do określania kluczowych celów i planowania działań w organizacji w oparciu o dane, a nie przeczucie.
Program szkolenia
Moduł:
1
Wprowadzenie do planowania strategii
Czym jest i po co organizacji strategia digital?
Założenia planowania strategicznego
Fundamenty strategii
Planowanie strategii digital w modelu SOSTAC
2
Specyfika digital marketingu
Marketing w ujęciu tradycyjnym vs. digital
Modele nowoczesnej komunikacji
Kluczowe trendy kształtujące digital marketing
Teoria Customer Network i potrzeby użytkowników
Ścieżka klienta w digitalu oraz rola poszczególnych kanałów komunikacji online
3
Analiza sytuacji wyjściowej
Analiza zasobów wewnętrznych - kompetencje zespołu vs potrzeby markeitngowe
Dane wewnętrzne i zewnętrzne w procesie planowania
Customer Journey Map - czym jest mapowanie ścieżki użytkownika?
Zakres analizy zentęrznej i możliwe obszary reseachu
Social listening jako narzędzie strategiczne
Bezpłatne i płatne metody i narzędzia pozyskiwania danych do analiz
Trendy jako źródło insigthów
Podsumowanie analiz i wyciąganie wniosków do budowy strategii
4
Określanie celów
Jak określać cele - model SMART
Typy celów według metody RACE
Jakie cele stawiają przed digitalem marketerzy (omówienie raportu)
5
Wyznaczanie strategii działań i dobór taktyk
Co powinniśmy określić w strategii?
Grupy docelowe działań a Persony digital
Dobór kanałów komuniakcji digital a zachowania użytkowników
Taktyki i działania w strategii digital
KPI i mierniki działań
Ekosystem komunikacji digital
6
Plan działań
Co powienin zawierać plan wdrożenia?
Jak przygotować Action Plan
Budżet na digital marketing - składowe i metody określania
7
Kontrola wdrożenia strategii
Monitoring i ewalucja działań
Narzędzia pomiaru efektywności
Raportowanie
Czynniki sukcesu strategii
1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu
Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.
Którzy zastanawiają się jak wykorzystać digital do realizacji celów biznesowych swojej marki i jak ustrukturyzować prowadzone działania w różnych kanałach.
Specjalistów ds. digital marketingu
Chcących zrozumieć, jak optymalizować i zmieniać dośwadczenia klienta
Przedsiębiorców,
freelancerów
Rozwijających swój biznes, którzy chcą samodzielnie opracować strategię digital marketingową dla swojej organizacji.
To najlepsze szkolenie on-line w jakim uczestniczyłem, a było ich trochę. Świetne jest to, że wprowadziliście takie tekstowe quasi podsumowanie, tego co mamy w video - to ułatwia przyswajanie wiedzy i pomaga w systematyzacji. Dziękuję za rekomendację kursu Martynie. Trzymacie poziom.
Katarzyna Kozioł
Group Account Manager w Ringier Axel Springer Polska
Dużo praktycznych informacji, które można wdrożyć od zaraz. Podzielenie się swoim doświadczeniem przez prelegentów jest bardzo wartościowym elementem ścieżki.
Hanna Milic
Specjalista ds. produktów Kanlux S.A
czestniczę, już drugi raz w konferencji i to co wyróżnia Państwa konferencje na tle innych, to całkowicie holistyczne podejście do tematu pracy (w tym przypadku hybrydowej). W moim komentarzu chciałam, podkreślić że właściwym fundamentem do efektownej i efektywnej pracy hybrydowej jest uczciwa relacja między pracodawcą i pracownikiem. Jasne ustalenie oczekiwań, celów i zasad pracy, ale też pamiętanie o strefie poza zawodowej każdej ze stron jest kluczowe. Stąd po prostu warto pamiętać o celach i strategii działań firmy, ale również o tym że firmę tworzą ludzie (na różnych stanowiskach i o różnych dodatkach z życia prywatnego). Właśnie takie tematy były wkomponowane w wykłady II edycji- i to było super:)"
Eliza Mizera
IT Project Manager/Scrum Master w DreamLab
Podobała mi się mnogość poruszonych tematów oraz zaproszeni eksperci. Wiele dyskusji pobudziło mnie do przemyśleń. I mam listę pomysłów do wprowadzenia w moim obszarze. Szczerze się cieszę, że wzięłam udział w tej konferencji!
Anna Krzyżanowska
Director HR at Lower Silesian Marshall Office
Najbardziej podobała mi się różnorodność i doświadczenie panelistów z różnych kultur organizacyjnych!
Paweł Krzemiński
To najlepsze szkolenie on-line w jakim uczestniczyłem, a było ich trochę. Świetne jest to, że wprowadziliście takie tekstowe quasi podsumowanie, tego co mamy w video - to ułatwia przyswajanie wiedzy i pomaga w systematyzacji. Dziękuję za rekomendację kursu Martynie. Trzymacie poziom.
...jeśli chcesz otrzymywać od nas najlepsze informacje ze świata digital, zaproszenia na super eventy, wybrane elementy oferty i dedykowane akcje specjalne.
Dziękujemy!
Na twoją skrzynkę wysłaliśmy mail potwierdzający zapis do Socjopoczty.