0
EN
szkolenia otwarte
23.11

Pozycjonowanie (SEO)

Ocena szkolenia (17)

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

Pozycjonowanie (SEO)

Informacje o szkoleniu

Google to najpopularniejsza wyszukiwarka w Polsce i na świecie. Każdego dnia wpisywane jest do niej kilka miliardów zapytań. Użytkownicy szukają informacji o markach i produktach przed podjęciem decyzji zakupowych. Obecność firmy w wyszukiwarce jest zatem kluczowa dla każdego rodzaju działalności. Na szkoleniu SEO uczestnik pozna najważniejsze zagadnienia związane z pozycjonowaniem stron www oraz zasadę działania wyszukiwarki Google. Szkolenie dostarczy także wiedzy w jaki sposób analizować efekty (przy użyciu dodatkowych narzędzi) oraz jak wybrać partnera/agencję SEO.

Program szkolenia

10:00

Powitanie uczestników

  • Przedstawienie agendy i prowadzącego
  • Rekonesans wiedzy uczestników dotyczącej SEO
10:15

Wstęp do SEO

  • Jakie elementy pojawiają się w wynikach wyszukiwania Google
  • Jakie są trendy wyszukiwania przez użytkowników
  • Czym jest pozycjonowanie stron internetowych
  • SEO w kontekście kampanii PPC - jak te dwa kanały uzupełniają się ze sobą
  • Jak działają wyszukiwarki? Dlaczego widać określone strony w wynikach Google
  • Podział SEO na elementy On Site oraz Off Site
11:00

Kwestie techniczne

  • Dowiesz się, na które elementy warto zwrócić uwagę podczas pozycjonowania strony www/sklepu internetowego
11:30

Najważniejsze elementy On Site SEO

  • Meta Dane - jedne z najważniejszych elementów strony pod kątem SEO. Sprawdzisz, przy pomocy narzędzi, jak wdrożone są na Twojej stronie
12:15

Działania poza stroną wpływające na SEO - Off Site

  • Link Building, czyli pozyskiwanie linków, rodzaje linków - jakie są sposoby zdobywania linków oraz czego nie robić, aby uniknąć kary od Google
  • Nauczysz się jak sprawdzić profil linków prowadzących do Twojej strony
  • Content Marketing - jak tworzyć treści na portale zewnętrzne? 
O czym pamiętać, żeby przynosiły korzyści także dla SEO
13:00

Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch

14:00

Wybór słów kluczowych i tworzenie treści na stronie

  • Poznasz narzędzia, które pomogą Ci wybrać słowa kluczowe i sprawdzić ich popularność w Google
  • Treści na stronie - dowiesz się jak je tworzyć, aby były wartościowe dla użytkownika i dla wyszukiwarek (przydatne narzędzia)
15:00

Analiza skuteczności działań SEO

  • Monitorowanie wyników SEO - pozycje, widoczność, ruch, konwersje
  • Narzędzia do analizy SEO - poznasz możliwości takich narzędzi jak Google Search Console, Google Analytics, Senuto, Semstorm
  • Sprawdzisz, przy pomocy poznanych narzędzi, jak Twoja strona ma wdrożone poszczególne elementy SEO omawiane podczas szkolenia
16:30

Współpraca z zewnętrznym partnerem/agencją

  • Jak wybrać partnera, który realizować będzie działania SEO
  • Możliwe modele współpracy oraz rozliczeń
  • Na co zwracać uwagę podczas współpracy z partnerem SEO
17:00

Podsumowanie szkolenia

  • Sesja pytań i odpowiedzi
  • Wręczenie certyfikatów
indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Zobacz jak wyglądają konsultacje online

Opinie naszych uczestników

Dla kogo jest to szkolenie?

Specjalistów ds. marketingu

Odpowiedzialnych za pozyskiwanie ruchu i budowę widoczności strony w wyszukiwarkach.

Właścicieli firm

Dla których pozycja firmy w wynikach wyszukiwania jest istotnym czynnikiem biznesowym.

Osób prywatnych

Posiadających stronę www/bloga/kanał na YouTube, chcących poprawić swoją widoczność w sieci.

Brand Managerów

Współpracujących w  zakresie działań SEO z agencją/zewnętrznym podwykonawcą lub nadzorujących prace zespołu wewnątrz firmy.

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?