Szkolenie przekrojowe
15 h
Kurs Online
Pozostało 9 miejscMożesz korzystać ze wszystkich materiałów osadzonych na platformie kiedy tylko chcesz - również na urządzeniach mobilnych.
Na naszej platformie online uczysz się w swoim tempie, z materiałów wideo i podcastów - kiedy i gdzie tylko chcesz.
Masz do dyspozycji 25 nagrań wideo, w których nasi eksperci dzielą się wiedzą i doświadczeniem, nagrany panel dyskusyjny z gośćmi, a do tego dodatkowe checklisty, tutoriale, prezentacje i szablony ćwiczeń. To Ty decydujesz, które materiały są dla Ciebie interesujące i z którymi chcesz się zapoznać. Sprawdź naszą platformę od środka - możesz skorzystać z wersji demo naszego kursu :)
Specjalizuje się w temacie service design jako metodyki prowadzenia projektów i procesów innowacji. Jest absolwentką londyńskich studiów Digital Management na Hyper Island, drugą w Polsce posiadaczką międzynarodowej certyfikacji SDN Accredited Service Design Professional, uczestnikiem programu tw:in (TrendWatching’s Insight Network). Doradza klientom w zakresie komunikacji w kanałach digital i projektowania innowacji. Facylituje warsztaty i procesy, stosując autorskie ćwiczenia i narzędzia.
Projektantka usług, certyfikowany trener Digital Marketing Insitute. Współtwórca polskiego oddziału SDN i Stowarzyszenia Service Design Poland, wykładowca i praktyk metodyki service design i design thinking oraz netnografii. Szkoli z potencjału narzędzi biznesowych (głównie Linkedin). Posiada MBA z Service Innovation (Laurea University, Helsinki). Przez ostatnie 6 lat przeprowadziła +200 szkoleń dla klientów z różnych branż od działów biznesowych, sprzedaży, HR, employer brandingu do kadry zarządzającej.
Specjalizuje się w planowaniu strategii digital oraz zarządzaniu projektami internetowymi. Ma przekrojową wiedzę na temat głównych narzędzi digital marketingu. Jego mocną stroną są szkolenia z content marketingu. Certyfikowany trener Digital Marketing Institute. Prowadził zajęcia na studiach podyplomowych i magisterskich na ALK, AGH, WSE, WSB oraz WSIZ.
Praktyk w zakresie realizacji działań marketingowych w kanałach digital. Przygotowuje i pomaga we wdrożeniu strategii działań marek w internecie. Pracował przy projektach strategicznych realizowanych dla m.in. Uniwersytetu Warszawskiego, magazynu KUKBUK i innych. Specjalizuje się w Facebook Ads. Posiada przekrojową wiedzę na temat głównych narzędzi digital marketingu. Certyfikowany trener Digital Marketing Institute. Na swoim koncie ma już 2000+ h szkoleń i konsultacji.
Ze światem social media związana jest od ponad 6 lat, w tym czasie miała okazję przygotowywać i wdrażać strategie obecności w kanałach społecznościowych dla dziesiątek firm z sektora MŚP oraz klientów korporacyjnych. Zdobytą wiedzą praktyczną dzieli się na szkoleniach z Facebooka oraz Serwisów społecznościowych. Uczy w jaki sposób wykorzystywać platformy socialowe, zarówno od strony narzędziowej jak i contentowej.
Jeśli zależy Ci na szkoleniu w bliższym czasie skontaktuj się z nami