Informacje o szkoleniu
Warsztaty Employee Advocacy - projektowanie strategii ambasadorów
Autentyczność - słowo odmieniane przez wszystkie przypadki w strategiach komunikacyjnych. Za autentycznymi markami pracodawców stoją ludzie - pracownicy, którzy swoimi wartościami, postawami, zachowaniami pokazują to, jakim miejscem pracy jest dana organizacja.
Strategie Ambasadorskie, Employee Advocacy, to nic innego jak budowanie wizerunku pracodawcy w oparciu o sylwetki pracowników - to oni stają się twarzą marek, wchodzą w interakcje z rynkiem i potencjalnymi pracownikami, przyciągając do organizacji najlepsze talenty.
Podczas warsztatów “Employee Advocacy - projektowanie strategii ambasadorów” zrozumiesz działanie programów ambasadorskich, zobaczysz najlepsze przykłady takich działań z rynku, poznasz najlepsze praktyki i narzędzia, które pomogą Ci wdrożyć takie rozwiązania w swojej organizacji.
Nie ma jednego uniwersalnego przepisu na działania ambasadorskie, nie ma odgórnych przykazań gdzie i w jaki sposób powinni być aktywni pracownicy. Na warsztatach dowiesz się jednak w jaki sposób najlepiej zidentyfikować potencjał takich działań w organizacji, jak zbudować program, jak zbudować i utrzymać zespół ambasadorów, jak monitorować i mierzyć efektywność prowadzonych działań.