0
EN
szkolenia otwarte

Ocena szkolenia ()

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

Już wkrótce podamy kolejne terminy!

Jeśli zależy Ci na szkoleniu w bliższym czasie skontaktuj się z nami

 

Informacje o szkoleniu 
Warsztaty Employee Advocacy - projektowanie strategii ambasadorów


Autentyczność - słowo odmieniane przez wszystkie przypadki w strategiach komunikacyjnych. Za autentycznymi markami pracodawców stoją ludzie - pracownicy, którzy swoimi wartościami, postawami, zachowaniami pokazują to, jakim miejscem pracy jest dana organizacja. 

Strategie Ambasadorskie, Employee Advocacy, to nic innego jak budowanie wizerunku pracodawcy w oparciu o sylwetki pracowników - to oni stają się twarzą marek, wchodzą w interakcje z rynkiem i potencjalnymi pracownikami, przyciągając do organizacji najlepsze talenty. 

Podczas warsztatów “Employee Advocacy - projektowanie strategii ambasadorów” zrozumiesz działanie programów ambasadorskich, zobaczysz najlepsze przykłady takich działań z rynku, poznasz najlepsze praktyki i narzędzia, które pomogą Ci wdrożyć takie rozwiązania w swojej organizacji. 

Nie ma jednego uniwersalnego przepisu na działania ambasadorskie, nie ma odgórnych przykazań gdzie i w jaki sposób powinni być aktywni pracownicy. Na warsztatach dowiesz się jednak w jaki sposób najlepiej zidentyfikować potencjał takich działań w organizacji, jak zbudować program, jak zbudować i utrzymać zespół ambasadorów, jak monitorować i mierzyć efektywność prowadzonych działań.

 

Program szkolenia

indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Dla kogo jest to szkolenie?

Managerowie EB i specjaliści od wizerunku marki pracodawcy

Odpowiedzialni za zaprojektowanie i wdrożenie programów ambasadorskich w swoich organizacjach

Pracownicy działów HR i komunikacji wewnętrznej, rekrutacji

Dla których program ambasadorski może być jednym z narzędzi wspierających rekrutację i zaangażowanie pracowników

Pracownicy działów marketingu

Odpowiedzialni również za budowanie marki pracodawcy, dla których działania ambasadorskie mogą stać się doskonałą okazją do budowania synergii w marketingu produktowym i rekrutacyjnym

 

 

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?