0
EN
szkolenia otwarte
27.06

Reklama na Facebooku i Instagramie

(295)
27.06 Reklama na Facebooku i Instagramie

Podstawowy

1 dzień

Kraków

Pozostało 14 miejsc
1 539,00 zł +23% VAT
Miejsca 14/15

 

Informacje o szkoleniu 
Reklama na Facebooku i Instagramie

Autorskie szkolenie w wersji stacjonarnej przygotowanej przez Szymona Lisowskiego - Digital Marketing Lead, jak i pełniącego funkcję CEO Socjomanii, aktywnego praktyka działań reklamowych w ekosystemie Meta.

 

Dla kogo jest to szkolenie

 

Co zyskasz biorąc udział w szkoleniu?

Program szkolenia

Prework

Otrzymasz dostęp do lekcji z kursu online, który wprowadzi Cię w najważniejsze zagadnienia związane z reklamą na Facebooku i Instagramie. Tak abyś mógł / mogła przygotować się do spotkania offline! :)

10:00

Powitanie

  • Przedstawienie agendy szkolenia i prowadzącego
  • Wymiana doświadczeń z uczestnikami szkolenia
  • Ustalenie celów szkolenia
10:15

Wprowadzenie do reklamy na Facebooku i Instagramie

  • Business Manager / Business Suite - omówienie funkcji i najlepszych praktyk
  • Podstawowe ograniczenia regulaminowe - jak uniknąć blokady konta
  • Promocja wpisów z poziomu Timeline vs Ads Manager
  • Cele kampanii reklamowych i wpływ na optymalizację
11:00

Reklama na Facebooku i Instagramie - strategicznie

  • Reklama w Meta a inne ekosystemy reklamowe - strategiczna rola Facebooka i Instagrama w kampaniach płatnych
  • Umiejscowienie i formaty reklamy vs ich potencjalna skuteczność
  • Struktura kampanii reklamowej w 2024 r. - najlepsze praktyki budowania konta reklamowego
11:30

Tworzenie kampanii reklamowych - warsztat cz. 1

  • Cele kampanii reklamowych – który wybrać - scenariusze działania
  • Tworzenie reklamy w Ads Managerze
  • Wybór odpowiedniej grupy docelowej i konfiguracja zestawów reklam
  • Dostosowanie budżetu do założonych celów
12:00

Tworzenia kampanii reklamowych - warsztat cz. 2

  • Testy A/B
  • Cechy dobrych kreacji reklamowych
  • Tworzenie kampanii w nowym Ads Managerze – warsztat
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Zaawansowane opcje targetowania

  • Piksel Facebooka i API konwersji – jak skonfigurować i zamieścić Piksel na swojej stronie, wytyczne implementacyjne
  • Grupy niestandardowych i podobnych odbiorców (Custom i Lookalike Audiences)
  • Retargeting i remarketing na Facebooku i Instagramie
15:00

Analiza i optymalizacja

  • Kluczowe statystyki reklam i interpretacja
  • Optymalizacja kampanii, grup docelowych i reklam
  • Monitorowanie i optymalizacja konwersji
17:00

Zakończenie szkolenia

  • Najnowsze zmiany i trendy w Facebook i Instagram Ads
  • Sesja pytań i odpowiedzi

Dla kogo jest to szkolenie?

Marketing managerów

Odpowiedzialnych za planowanie i nadzorowanie działań reklamowych na Facebooku oraz Instagramie, którym potrzebna jest aktualna wiedza dotycząca możliwości reklamowych w tej platformie.

Specjalistów ds. PPC

Chcących poznać najlepsze praktyki dotyczące targetowania oraz budżetowania przygotowywanych kampanii reklamowych.

Właścicieli MŚP

Chcących rozpocząć działania reklamowe
na Facebooku oraz Instagramie oraz tych, którzy nadzorują działania agencji w tym zakresie.

 

Opinie naszych uczestników

Potrzebujesz przeszkolić więcej osób?

Dowiedz się wiecej o szkoleniach dedykowanych

Dowiedz się więcej

Szkolenia w pakiecie

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Gdzie odbywają się szkolenia stacjonarne Socjomanii w Warszawie?
Nasze wybrane autorskie szkolenia prowadzimy w Centrum Konferencyjnym Żoliborz w Warszawie przy ulicy Plac Inwalidów 10.
Czy po szkoleniu otrzymujemy certyfikat?
Po szkoleniu każdy z uczestników otrzymuje imienny elektroniczny certyfikat, który można dodać do swojego profilu na LinkedIn.
Czy mogę zapisać na szkolenie więcej niż jedną osobę?
Tak. Zapisując kolejną osobę zapisujesz ją z 10% zniżką (5% w przypadku szkoleń DMI).
Kiedy najpóźniej mogę zrezygnować ze szkolenia?
W przypadku rezygnacji z uczestnictwa, zgłoszonej najpóźniej na 10 dni roboczych przed datą rozpoczęcia szkolenia, możliwy jest udział w szkoleniu w kolejnym jego terminie. W przypadku powiadomienia o rezygnacji na mniej niż 10 dni roboczych przed szkoleniem, Zamawiający ponosi jego pełne koszty i nie ma możliwości wzięcia udziału w kolejnym jego terminie z wyjątkiem sytuacji, gdy powodem rezygnacji jest udokumentowane zdarzenie losowe (wypadek, choroba, siła wyższa) większości jego uczestników.
Co potrzebuję mieć ze sobą na szkoleniu otwartym?
Nie zapomnij komputera, ponieważ szkolenia prowadzimy w formie warsztatowej wykorzystując często narzędzia internetowe.
Kiedy najpóźniej mogę zapisać się na szkolenie?
Rezerwacja miejsca na szkoleniu odbywa się na podstawie opłaconej faktury proforma, a w szkoleniu może wziąć udział maksymalnie 15 uczestników. W związku z tym o zapisie na zajęcia decyduje kolejność zgłoszeń.
Czy podczas szkolenia pracujemy na własnych kontach?
Każdy z uczestników może podczas zajęć pracować na własnym koncie w omawianych narzędziach, dzięki czemu ma możliwość wdrażania zdobytej podczas szkolenia wiedzy. Jeżeli nie posiada konta w danym narzędziu z pewnością warto je założyć przed szkoleniem.
Jaka jest minimalna liczba osób, aby dana edycja szkolenia została uruchomiona?
Do startu danej edycji szkolenia niezbędna jest grupa 5 osób. Jeśli nie uda nam się z jakiś powodów zebrać takiej minimalnej grupy, poinformujemy Cię niezwłocznie o tej sytuacji i zaproponujemy wybór innego rozwiązania: zapis na kolejną edycję danego szkolenia, wybór innych naszych autorskich kursów z dostępnej oferty w ramach wpłaconej kwoty lub całkowity zwrot wpłaconych środków.
Czy po szkoleniu otrzymam prezentację z zajęć?
Każdy uczestnik po realizacji szkolenia otrzyma prezentację, którą trener posługiwał się podczas zajęć. Materiały dydaktyczne są udostępniane uczestnikom na naszej platformie e-learningowej na okres 1 roku z możliwością pobrania pliku PDF.

Podobne szkolenia

Reklama na Facebooku i Instagramie

1 539,00 zł + 23% VAT

Inne terminy tego szkolenia w Warszawie w Krakowie Online

Reklama na Facebooku i Instagramie
04.07 14 wolnych miejsc

Na jakim etapie jesteś?