0
EN
szkolenia otwarte
29 - 30.10

Projektowanie innowacji w digitalu

(2)
29 - 30.10 Projektowanie innowacji w digitalu

Zaawansowany

2 dni

Warszawa

Pozostało 7 miejsc
2 097,00 zł +23% VAT
Miejsca 7/8

Program szkolenia

💡

Panel teoretyczny przedstawiony w formie konwersacyjnej (tzw. World Cafe)

Na szkoleniu części teoretyczne będą przeplatać się z praktycznymi warsztatami, by pozwolić każdemu uczestnikowi na pełne zanurzenie się i doświadczenie procesu projektowania innowacji. Każdy moduł rozpocznie się jednak krótkim wprowadzeniem do tematu, wytłumczeniem najważniejszych pojęć, podzieleniem się dobrymi praktykami i sprawdzonymi taktykami działań, prezentacją przykładów i metod, które mogą wzbogacić proces.

W trakcie dwudniowego spotkania facylitatorzy opowiedzą o następujących tematach: 

  • Service design, design thinking, user experience, agile, digitalizacja - jaki jest link między tymi metodykami/narzędziami? Czym się różnią, a jakie ich części są wspólne?
  • Serwityzacja. Jak rozwój technologii i jednoczesny wzrost znaczenia badań i wiedzy o człowieku (tzw. Human Studies) wpływa na projektowanie rozwiązań - usług, produktów?
  • Digitalizacja - czym nie jest? Jakie są jej główne filary i wartości? Na jakie obszary biznesowe może wpłynąć?
  • Modelowy proces service design. Przykłady projektów digitalizacji w metodyce service design (od problemu, przez proces, do wdrożenia).
  • Pięć faz procesu w design thinking - empatyzacja, definicja, ideacja, prototypowanie, testowanie. Kluczowe problemy i cele każdego etapu. Narzędzia i metody stosowane w każdej z faz. Praktyczne przykłady realnych projektów przeprowadzonych przez zespół Socjomanii.
  • Narzędziownik service designera - jak dobierać narzędzia, metody i ćwiczenia? Jak projektować proces service design w swojej firmie lub dla klienta? 
  • Czym jest netnography? Jak wykorzystać potencjał danych digital oraz metod badawczych do procesu tworzenia nowej usługi? (big data, analiza trendów, analiza i wnioskowanie z danych w social media, techniki BBD, tworzenie społeczności wokół kontekstu, techniki monitoringu danych, etnografia mobilna, techniki eyetracking, analityka).
  • Narzędzia digital do tworzenia prototypów, zarówno w fazie początkowej (low fidelity) jak i końcowej (high fidelity), narzędzia do tworzenia makiet, wizualizacji wstępnych projektów.
  • Metody walidacji projektu (od strony WWW, landing page po usługę, ekosystem). Model definicji projektu od strony biznesowej (Service Business Model Canvas),
  • Najczęstsze problemy i wyzwania procesów service design. 

Warsztat-energizer: Digi-mashups

💡

Warsztaty w oparciu o wybrany projekt

Uczestnicy zostaną postawieni przed wybranym wyzwaniem, do którego rozwiązanie będą tworzyć w ciągu dwudniowego sprintu pod opieką facylitatorów, dzielących się know-how, narzędziami i metodami pracy. W tym czasie przejdą przez takie etapy pracy jak:

a. Empatyzacja (proces badawczy, metody badań, netnography)

Przykłady tworzenia ścieżki klienta (Customer Journey) i określenia punktów styku ze środowiskiem digital (autorskie narzędzie Socjomanii)

b. Definiowanie problemu (podejście HMV, syntetyzacja)

c. Ideacja (generowanie idei)

W tej części skupimy się również na narzędziach ułatwiających kolaborację online - od prostego wykorzystania funkcji Google Drive, przez Real Time Board, Mindmeister itd. oraz sposobach na gromadzenie danych i wymianę informacji w sposób zdigitalizowany (selekcja wykonana przez zespół Socjomanii na bazie doświadczeń ze szkoleń i warsztatów)

d. Prototypowanie (low fidelity i high fidelity)

Narzędzia digital do tworzenia prototypów zarówno w fazie początkowej (low fidelity) jak i końcowej (high fidelity), narzędzia do tworzenia makiet, wizualizacji wstępnych projektów

e. Testowanie (walidacja idei, Service Business Model Canvas)

Metody walidacji projektu (od strony WWW, landing page po usługę, ekosystem). Model definicji projektu od strony biznesowej (Service Business Model Canvas).

 

Podczas warsztatów uczestnicy przejdą przez najważniejsze fazy procesu projektowania usług pracując na realnym przykładzie. Podczas każdej fazy zostanie podana informacja o zakresie, idei oraz o celach przyświecających konkretnemu etapowi. Trenerzy przedstawią metody procesu service design w ujęciu cyfrowym korzystając niejednokrotnie z technik warsztatowych w formacie cyfrowym. Każdy uczestnik otrzymuje również dostęp do naszej platformy online na której będą prowadzone części warsztatowe oraz dedykowane materiały.

Opinie naszych uczestników

Dla kogo jest to szkolenie?

Liderzy zmian

Inicjujący zmianę w organizacji i poszukujący inspiracji, jak to zrobić.

Marketing Managerów

Odpowiedzialni za optymalizację procesów, zadań, komunikacji i wizerunku produktów/usług.

Projektanci usług/produktów

Chcący wdrożyć innowacje, nowe produkty/usługi/procesy wewnątrz swojej firmy.

Osoby zarządzające strategią organizacji

Stawiające na rozwój
firmy w obszarze digital.

 

 

Szkolenia poprowadzą doświadczeni trenerzy

Co nas wyróżnia?

bulb

Duża dawka
praktycznej wiedzy

atmosphere

Unikalna
atmosfera

atmosphere

Małe grupy
max. 8 osób

contact

Bezpośredni kontakt
z prowadzącym

calendar

Elastyczny
kalendarz

tools

Zajęcia prowadzone
na narzędziach

Potrzebujesz przekonać pracodawcę?

Twój dar przekonywania tym razem nie zadziałał? Twój szef ma wątpliwości, czy aby na pewno szkolenie u nas to dobrze zainwestowane pieniądze? Spieszymy z pomocą! Pobierz PDF, w którym wymieniliśmy największe zalety szkoleń u nas. Teraz musi się udać! :)

Pobierz PDF

hand

Potrzebujesz przeszkolić więcej osób?

Dowiedz się wiecej o szkoleniach dedykowanych

Dowiedz się więcej

Szkolenia w pakiecie

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Co potrzebuję mieć ze sobą na szkoleniu otwartym?
Nie zapomnij komputera, ponieważ szkolenia prowadzimy w formie warsztatowej wykorzystując często narzędzia internetowe.
Czy to szkolenie jest dla mnie?
Na to pytanie chętnie odpowiedzą nasi Concierge, do których numer telefonu i adres mailowy znajdziesz w zakładce Kontakt :)
Kiedy mogę skorzystać z konsultacji po szkoleniu?
Konsultacje mogą się odbyć w naszym biurze w Krakowie, Warszawie lub online za pomocą wideokonferencji. Zalecamy by konsultacje odbywać w momencie, kiedy zaczynasz stosować wiedzę w praktyce. W ten sposób trener może się przygotować do konsultacji by odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania i dostarczyć praktycznych porad.
Czy mogę zapisać na szkolenie więcej niż jedną osobę?
Tak. Zapisując kolejną osobę zapisujesz ją z 10% zniżką (5% w przypadku szkoleń DMI).

Podobne szkolenia

Projektowanie innowacji w digitalu

2 097,00 zł + 23% VAT

Inne terminy tego szkolenia w Warszawie w Krakowie Online

Projektowanie innowacji w digitalu
08 - 09.07 6 wolnych miejsc 03 - 04.09 7 wolnych miejsc 29 - 30.10 7 wolnych miejsc

Na jakim etapie jesteś?