0
EN
szkolenia otwarte
29 - 30.01

Serwisy społecznościowe

(623)
29 - 30.01 Serwisy społecznościowe

Podstawowy

2 dni

Warszawa

Ostatnie miejsce!
1 440,00 zł +23% VAT
Miejsca 1/8

Program szkolenia

10:00

Powitanie

  • Przywitanie, przedstawienie celu oraz agendy szkolenia.
  • Rekonesans wiedzy uczestników oraz omówienie projektów uczestników.
10:15

Social media w 2019 roku

  • Polski użytkownik mediów społecznościowych.
  • Podstawowe różnice między serwisami społecznościowymi.
  • Jak wyglądają media społecznościowe w 2019 roku (wpływ rozwoju mobile, algorytmy, istotne zmiany i trendy).
  • Jakie cele i działania marki mogą realizować w mediach społecznościowych.
  • Facebook - największy serwis społecznościowy na świecie oraz w Polsce.
10:45

Strona na Facebooku, czyli fanpage Twojej marki - konfiguracja

  • Podstawowe pojęcia: strona, fanpage, profil, news feed.
  • Elementy budowy strony na Facebooku.
  • Klucz analizy strony na Facebooku - 26 elementów, dzięki którym Twoja strona będzie działała skutecznie.
11:30

Przerwa kawowa

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy smaczną kawę lub herbatę oraz wypieki z okolicznej cukierni.

11:45

Planowanie komunikacji na Facebooku - część 1

  • Audyt i analiza celów i działań na Facebooku.
  • Analiza grupy docelowej (sposoby oraz narzędzia).
  • Monitoring działań konkurencji i monitoring wzmianek na temat marki (SentiOne, Brand24).
  • Co publikować i o czym mówić - zasady skutecznej komunikacji na Facebooku.
  • Jak mówić na Facebooku - określanie stylu komunikacji marki.
  • Jakie formaty i typy postów stosować do realizacji naszych celów - efektywne wykorzystanie formatów treści i natywnych funkcji Facebooka.
  • Komunikacja wizualna: grafiki, infografiki, GIFy, zdjęcia 360, zdjęcia 3D, pokazy slajdów.
13:00

Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch.

14:00

Planowanie komunikacji na Facebooku - część 2

  • Video na Facebooku - jak efektywnie wykorzystać ten format.
  • Facebook Live - kiedy i jak tworzyć transmisje na żywo.
  • Tworzenie kalendarza publikacji treści.
  • Wybrane narzędzia wspomagające tworzenie treści.
15:00

Dystrybucja treści na Facebooku

  • Kanały dystrybucji: strona - grupa - wydarzenie.
  • Kiedy i jak często publikować na Facebooku - dobre praktyki.
  • Reklama na Facebooku - wprowadzenie (czym są reklamy na Facebooku, co pozwalają osiągnąć, typy reklam, ich umiejscowienia, targetowanie, remarketing).
  • Wybrane narzędzia ułatwiające zarządzanie treściami na Facebooku.
15:30

Obsługa klienta na Facebooku

  • Messenger jako kanał obsługi klienta.
  • Sytuacje kryzysowe - jak sobie z nimi radzić.
  • Boty na Facebooku - czym są i jak je wykorzystać.
16:00

Analityka na Facebooku

  • Analiza efektywności działań - jakie dane udostępnia nam Facebook,  gdzie je znaleźć i które z nich są dla nas istotne.
  • Jak zewnętrzne narzędzia mogą nam pomóc w analizie naszych działań + przykładowe narzędzia.
  • Jak testować i optymalizować działania na Facebooku.
17:00

Podsumowanie pierwszego dnia

  • Czy Facebook umiera - przyszłość serwisu, zmiany i trendy.
  • Podsumowanie pierwszego dnia szkolenia.
  • Sesja pytań i odpowiedzi.
10:00

Powitanie

  • Wspólna kawa / herbata.
  • Społecznościowa rozgrzewka i powtórka wiadomości.
10:15

Instagram

  • Wprowadzenie - statystyki, użytkownicy, specyfika serwisu, ciekawe case studies.
  • Konto firmowe vs profil prywatny - porównanie, konfiguracja i optymalizacja.
  • Skuteczna komunikacja na Instagramie - co i kiedy publikować, jakie formaty wykorzystywać.
  • Charakterystyczne funkcje i możliwości - Instagram Stories, #hashtagi, oznaczanie produktów w postach.
  • Reklamy na Instagramie - rodzaje reklam, umiejscowienie, opcje targetowania.
  • Analiza działań na Instagramie.
  • Wybrane narzędzia wspierające działania na Instagramie.
11:45

Przerwa kawowa

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy smaczną kawę lub herbatę oraz wypieki z okolicznej cukierni.

12:00

YouTube

  • Wprowadzenie - statystyki, użytkownicy, specyfika serwisu, ciekawe case studies.
  • Kanał na YouTube, a może inna droga? Porównanie możliwości, konfiguracja i optymalizacja kanału.
  • Skuteczna komunikacja na YouTube - co i kiedy publikować, jakie formaty wykorzystywać.
  • Charakterystyczne funkcje i możliwości - playlisty, karty, ekrany końcowe.
  • Reklamy na YouTube - rodzaje reklam, umiejscowienie, opcje targetowania.
  • Analiza działań na YouTube.
13:00

Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch.

14:00

LinkedIn i Slideshare

  • Wprowadzenie - statystyki, użytkownicy, specyfika serwisu, ciekawe case studies.
  • Strona firmowa vs profil prywatny - porównanie.
  • Skuteczna komunikacja na LinkedIn - co i kiedy publikować, jakie formaty wykorzystywać.
  • Charakterystyczne funkcje i możliwości - wyszukiwarka, grupy, artykuły.
  • Reklamy na LinkedIn - rodzaje reklam, umiejscowienie, opcje targetowania.
  • Konta premium na LinkedIn - porównanie możliwości i zastosowań.
  • Specyfika i możliwości działań na Slideshare.
  • Analiza działań na LinkedIn.
15:15

Inne kanały i metody działań w social media

  • Twitter.
  • Pinterest.
  • Snapchat.
  • Współpraca z influencerami.
  • Real Time Marketing.
  • User Generated Content.
16:00

Customer experience w social media

  • Obsługa klienta w mediach społecznościowych - dobre praktyki .
  • Czym jest kryzys w mediach społecznościowych, jak mu zapobiegać i jak sobie z nim radzić?
  • Boty i automatyzacja obsługi klienta.
16:30

Trendy i inspiracje

  • Najnowsze trendy i zmiany w mediach społecznościowych, nadchodzące nowości .
  • Źródła wiedzy - skąd czerpać wiedzę i inspiracje oraz jak pozostawać na bieżąco.
17:00

Podsumowanie szkolenia

  • Podsumowanie wiedzy zdobytej w ciągu dwóch dni szkolenia.
  • Sesja pytań i odpowiedzi.
  • Rozdanie certyfikatów.
indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Dla kogo jest to szkolenie?

Specjalistów ds. marketingu i PRu

Chcących zrozumieć działanie poszczególnych serwisów społecznościowych oraz wykorzystać w pełni ich możliwości.

Brand managerów

Osób planujacych działania marki w Social Media, chcących poznać możliwości serwisów oraz najciekawsze przykłady komunikacji marek z całego świata.

Właścicieli MŚP

Chcących chcących lepiej poznać i zrozumieć zasady działania w mediach społecznościowych, w tym dobre i złe praktyki komunikacji.

Managerów ds. komunikacji

Chcących uzupełnić swoją wiedzę o mediach społecznościowych,
poznać najnowsze trendy 
oraz narzędzia z nimi związane.

Co nas wyróżnia?

bulb

Duża dawka
praktycznej wiedzy

atmosphere

Unikalna
atmosfera

group

Małe grupy
max. 8 osób

contact

Bezpośredni kontakt
z prowadzącym

calendar

Elastyczny
kalendarz

tools

Zajęcia prowadzone
na narzędziach

Opinie naszych uczestników

Potrzebujesz przekonać pracodawcę?

Twój dar przekonywania tym razem nie zadziałał? Twój szef ma wątpliwości, czy aby na pewno szkolenie u nas to dobrze zainwestowane pieniądze? Spieszymy z pomocą! Pobierz PDF, w którym wymieniliśmy największe zalety szkoleń u nas. Teraz musi się udać! :)

Pobierz PDF

hand

Sprawdź naszą wiedzę

Szkolenia w pakiecie

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Co potrzebuję mieć ze sobą na szkoleniu otwartym?
Nie zapomnij komputera, ponieważ szkolenia prowadzimy w formie warsztatowej wykorzystując często narzędzia internetowe.
Czy to szkolenie jest dla mnie?
Na to pytanie chętnie odpowiedzą nasi Concierge, do których numer telefonu i adres mailowy znajdziesz w zakładce Kontakt :)
Kiedy mogę skorzystać z konsultacji po szkoleniu?
Konsultacje mogą się odbyć w naszym biurze w Krakowie, Warszawie lub online za pomocą wideokonferencji. Zalecamy by konsultacje odbywać w momencie, kiedy zaczynasz stosować wiedzę w praktyce. W ten sposób trener może się przygotować do konsultacji by odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania i dostarczyć praktycznych porad.
Czy mogę zapisać na szkolenie więcej niż jedną osobę?
Tak. Zapisując kolejną osobę zapisujesz ją z 10% zniżką (5% w przypadku szkoleń DMI).

Podobne szkolenia

Serwisy społecznościowe

+ 1 h konsultacji GRATIS 1 440,00 zł + 23% VAT

Inne terminy tego szkolenia w Warszawie w Krakowie Online

Serwisy społecznościowe
29 - 30.01 1 wolne miejsce 19 - 20.02 6 wolnych miejsc

Na jakim etapie jesteś?