0
EN
szkolenia otwarte
10 - 11.12

Serwisy społecznościowe

(623)
10 - 11.12 Serwisy społecznościowe

Podstawowy

2 dni

Warszawa

Pozostało 8 miejsc
1 320,00 zł +23% VAT
Miejsca 8/8

Program szkolenia

10:00

Powitanie

  • Przywitanie, przedstawienie agendy szkolenia.
  • Rekonesans wiedzy uczestników oraz omówienie projektów uczestników.
10:15

Idea social media i implikacje dla biznesu

  • Polski użytkownik mediów społecznościowych.
  • Podstawowe różnice między serwisami społecznościowymi.
  • Facebook - największy serwis społęcznościowy na świecie oraz w Polsce. Wpływ rozwoju mobile na rozwój Facebooka.
11:00

Strategiczne zarządzanie stroną na Facebooku

  • Algorytm NewsFeedu i dystrybucja treści na Facebooku.
  • Klucz analizy Fanpage - 26 elementów, dzięki którym Twoja strona będzie działała skutecznie.
11:35

Przerwa kawowa

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy smaczną kawę lub herbatę oraz wypieki z okolicznej cukierni.

11:45

Komunikacja na Facebooku cz. 1

  • Zasady publikacji i skutecznej komunikacji na Facebooku.
  • Analiza efektywności działań - statystyki strony oraz Sotrender.
  • Monitoring działań konkurencji - monitoring internetu (Sentione, Brand24), Fanpage Trends.
  • Analiza efektywności dotychczas podejmowanych działań.
  • Efektywne wykorzystanie dostępnych formatów treści.
  • Komunikacja wizualna - grafiki, infografiki, zdjęcia 360, video, video 360, gify, pokazy slajdów, cinemagraphy, canvas.
  • Jakiego rodzaju treści video lubi moja grupa docelowa?
13:00

Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch.

14:00

Komunikacja na Facebooku cz. 2

  • Transmisja na żywo - jak wykorzystać tę opcję publikacji treści?
  • Przydatne narzędzia i serwisy wspierające działania na Facebooku (canva, pixlr, infogr.am, piktochart, rocketium, adobe spark, adobe lightroom, snapseed).
  • Tworzenie kalendarza publikacji treści.
15:00

Facebook jako biuro obsługi klienta

  • Messenger jako kanał obsługi klienta.
  • Sztuczna inteligencja, boty na Facebooku.
  • Strategia zapobiegania kryzysom w social media.
  • Konkursy na Facebooku.
16:30

Analityka na Facebooku

  • Analiza efektywności działań - jakie dane otrzymujemy za pomocą statystyk stron na Facebooku? W czym może pomóc nam Sotrender?
  • Optymalizacja działań na Facebooku.
17:00

Zakończenie

  • Podsumowanie pierwszego dnia szkolenia.
  • Sesja pytań i odpowiedzi.
10:00

Powitanie

  • Wspólna kawa / herbata.
  • Społecznościowa rozgrzewka i powtórka wiadomości.
10:15

Instagram

  • Wprowadzenie do aplikacji Instagram - statystyki, trendy i specyfika serwisu.
  • Konto firmowe na Instagramie - dlaczego warto i jak zoptymalizować profil firmowy? 
  • Skuteczna komunikacja na Instagramie i jego algorytm - fakty i mity.
  • Tworzenie spójnych i skutecznych treści na Instagramie.
  • Siła #hashtagów – jak efektywnie wykorzystać je w komunikacji biznesowej? - warsztaty.
  • Instagram Stories i możliwości, jakie niesie za sobą ta funkcja - warsztaty.
  • Narzędzia wspierające działania na Instagramie (Unfold, April, hashtagger, Lategram, VaporCam, Legend, Snapseed).
  • Case studies działań na Instagramie.
11:45

Przerwa kawowa

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy smaczną kawę lub herbatę oraz wypieki z okolicznej cukierni.

11:45

LinkedIn i Slideshare

  • Warsztat - poszukiwanie użytkowników w pobliżu za pomocą LinkedIn.
  • Wprowadzenie do LinkedIn - statystyki.  Profil prywatny oraz firmowy - porównanie.
  • Tworzenie treści na LinkedIn - kiedy pisać, co pisać i w jakiej formie, żeby angażować.
  • Grupy dyskusyjne na LinkedIn.
  • LinkedIn Pulse - blog na LinkedIn. Jak odpowiednio wykorzystać możliwości, które daje?
  • Konta premium – porównanie możliwości i zastosowań.
  • Specyfika i możliwości działań na Slideshare.
  • Social selling i tworzenie sieci kontaktów - warsztaty.
13:00

Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch.

14:00

Efektywne i alternatywne działania w Social Media

  • Współpraca z influencerami.
  • User Generated Content.
  • Real Time Marketing - warsztaty.
  • Virale.
15:00

Customer Experience w Social Media

  • Obsługa Klienta w mediach społecznościowych. Sytuacje kryzysowa a kryzys - jak odpowiadać na trudne komentarze? 
  • Boty i automatyzacja (Chatfuel).
  • Tworzenie pozytywnych doświadczeń. 
  • Łączenie świata online ze światem offline.
  • Migracja pomiędzy kanałami społecznościowymi.
16:00

YouTube

  • Charakterystyka serwisu YouTube.
  • Jak to działa, czyli tworzenie treści i optymalizacja kanału.
  • Własny kanał, a może inna droga? 
  • Case studies działań na YouTube.
16:30

 Inspiracje i trendy

  • Obecne trendy w mediach społecznościowych - efemeryczne treści, AR i VR, boty, pokolenie Z, video. 
  • Skąd czerpać wiedzę i inspiracje (Feedly) - warsztaty.
17:00

Podsumowanie szkolenia

  • Podsumowanie zdobytej w ciągu 2 dni szkolenia wiedzy.
  • Sesja pytań i odpowiedzi.
  • Rozdanie certyfikatów.
indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Poznaj trenera i dowiedz się więcej o szkoleniu

Zapowiedź szkolenia „Serwisy Społecznościowe" — Łukasz Dębski

0:40 min

Dla kogo jest to szkolenie?

Specjalistów ds. marketingu i PRu

Chcących zrozumieć działanie poszczególnych serwisów społecznościowych oraz wykorzystać w pełni ich możliwości.

Brand managerów

Osób planujacych działania marki w Social Media, chcących poznać możliwości serwisów oraz najciekawsze przykłady komunikacji marek z całego świata.

Właścicieli MŚP

Chcących chcących lepiej poznać i zrozumieć zasady działania w mediach społecznościowych, w tym dobre i złe praktyki komunikacji.

Managerów ds. komunikacji

Chcących uzupełnić swoją wiedzę o mediach społecznościowych,
poznać najnowsze trendy 
oraz narzędzia z nimi związane.

Co nas wyróżnia?

bulb

Duża dawka
praktycznej wiedzy

atmosphere

Unikalna
atmosfera

group

Małe grupy
max. 7 osób

contact

Bezpośredni kontakt
z prowadzącym

calendar

Elastyczny
kalendarz

tools

Zajęcia prowadzone
na narzędziach

Opinie naszych uczestników

Potrzebujesz przekonać pracodawcę?

Twój dar przekonywania tym razem nie zadziałał? Twój szef ma wątpliwości, czy aby na pewno szkolenie u nas to dobrze zainwestowane pieniądze? Spieszymy z pomocą! Pobierz PDF, w którym wymieniliśmy największe zalety szkoleń u nas. Teraz musi się udać! :)

Pobierz PDF

hand

Sprawdź naszą wiedzę

Szkolenia w pakiecie

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Co potrzebuję mieć ze sobą na szkoleniu otwartym?
Nie zapomnij komputera, ponieważ szkolenia prowadzimy w formie warsztatowej wykorzystując często narzędzia internetowe.
Czy to szkolenie jest dla mnie?
Na to pytanie chętnie odpowiedzą nasi Concierge, do których numer telefonu i adres mailowy znajdziesz w zakładce Kontakt :)
Kiedy mogę skorzystać z konsultacji po szkoleniu?
Konsultacje mogą się odbyć w naszym biurze w Krakowie, Warszawie lub online za pomocą wideokonferencji. Zalecamy by konsultacje odbywać w momencie, kiedy zaczynasz stosować wiedzę w praktyce. W ten sposób trener może się przygotować do konsultacji by odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania i dostarczyć praktycznych porad.
Czy mogę zapisać na szkolenie więcej niż jedną osobę?
Tak. Zapisując kolejną osobę zapisujesz ją z 10% zniżką (5% w przypadku szkoleń DMI).

Podobne szkolenia

Serwisy społecznościowe

+ 1 h konsultacji GRATIS 1 320,00 zł + 23% VAT

Inne terminy tego szkolenia w Warszawie w Krakowie Online

Serwisy społecznościowe
10 - 11.09 Brak miejsc 26 - 27.09 1 wolne miejsce 08 - 09.10 7 wolnych miejsc 19 - 20.11 8 wolnych miejsc 10 - 11.12 8 wolnych miejsc

Na jakim etapie jesteś?