0
EN
szkolenia otwarte

Serwisy społecznościowe

Ocena szkolenia (623)

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

Serwisy społecznościowe
19 - 20.11 Brak miejsc 10 - 11.12 Brak miejsc

Poznaj trenera i dowiedz się więcej o szkoleniu

Zapowiedź szkolenia „Serwisy Społecznościowe" — Łukasz Dębski

0:40 min

Informacje o szkoleniu

To, co wyróżnia media społecznościowe spośród innych kanałów marketingowych, to możliwość ich wykorzystania zarówno przez duże korporacje, jak i małych przedsiębiorców. Tu każdy ma równe szanse, bo nie liczy się tylko wielkość budżetu, ale pomysł na komunikację, podejmowane aktywności i otwarty dialog z internautami.


Szkolenie „Serwisy społecznościowe” to idealna propozycja dla osób, które chcą poznać najważniejsze kanały i narzędzia social media tak, aby móc skutecznie promować w nich swój biznes.

Program szkolenia

10:00

Powitanie

  • Przywitanie, przedstawienie agendy szkolenia.
  • Rekonesans wiedzy uczestników oraz omówienie projektów uczestników.
10:15

Idea social media i implikacje dla biznesu

  • Polski użytkownik mediów społecznościowych.
  • Podstawowe różnice między serwisami społecznościowymi.
  • Facebook - największy serwis społęcznościowy na świecie oraz w Polsce. Wpływ rozwoju mobile na rozwój Facebooka.
11:00

Strategiczne zarządzanie stroną na Facebooku

  • Algorytm NewsFeedu i dystrybucja treści na Facebooku.
  • Klucz analizy Fanpage - 26 elementów, dzięki którym Twoja strona będzie działała skutecznie.
11:35

Przerwa kawowa

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy smaczną kawę lub herbatę oraz wypieki z okolicznej cukierni.

11:45

Komunikacja na Facebooku cz. 1

  • Zasady publikacji i skutecznej komunikacji na Facebooku.
  • Analiza efektywności działań - statystyki strony oraz Sotrender.
  • Monitoring działań konkurencji - monitoring internetu (Sentione, Brand24), Fanpage Trends.
  • Analiza efektywności dotychczas podejmowanych działań.
  • Efektywne wykorzystanie dostępnych formatów treści.
  • Komunikacja wizualna - grafiki, infografiki, zdjęcia 360, video, video 360, gify, pokazy slajdów, cinemagraphy, canvas.
  • Jakiego rodzaju treści video lubi moja grupa docelowa?
13:00

Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch.

14:00

Komunikacja na Facebooku cz. 2

  • Transmisja na żywo - jak wykorzystać tę opcję publikacji treści?
  • Przydatne narzędzia i serwisy wspierające działania na Facebooku (canva, pixlr, infogr.am, piktochart, rocketium, adobe spark, adobe lightroom, snapseed).
  • Tworzenie kalendarza publikacji treści.
15:00

Facebook jako biuro obsługi klienta

  • Messenger jako kanał obsługi klienta.
  • Sztuczna inteligencja, boty na Facebooku.
  • Strategia zapobiegania kryzysom w social media.
  • Konkursy na Facebooku.
16:30

Analityka na Facebooku

  • Analiza efektywności działań - jakie dane otrzymujemy za pomocą statystyk stron na Facebooku? W czym może pomóc nam Sotrender?
  • Optymalizacja działań na Facebooku.
17:00

Zakończenie

  • Podsumowanie pierwszego dnia szkolenia.
  • Sesja pytań i odpowiedzi.
10:00

Powitanie

  • Wspólna kawa / herbata.
  • Społecznościowa rozgrzewka i powtórka wiadomości.
10:15

Instagram

  • Wprowadzenie do aplikacji Instagram - statystyki, trendy i specyfika serwisu.
  • Konto firmowe na Instagramie - dlaczego warto i jak zoptymalizować profil firmowy? 
  • Skuteczna komunikacja na Instagramie i jego algorytm - fakty i mity.
  • Tworzenie spójnych i skutecznych treści na Instagramie.
  • Siła #hashtagów – jak efektywnie wykorzystać je w komunikacji biznesowej? - warsztaty.
  • Instagram Stories i możliwości, jakie niesie za sobą ta funkcja - warsztaty.
  • Narzędzia wspierające działania na Instagramie (Unfold, April, hashtagger, Lategram, VaporCam, Legend, Snapseed).
  • Case studies działań na Instagramie.
11:45

Przerwa kawowa

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy smaczną kawę lub herbatę oraz wypieki z okolicznej cukierni.

12:00

LinkedIn i Slideshare

  • Warsztat - poszukiwanie użytkowników w pobliżu za pomocą LinkedIn.
  • Wprowadzenie do LinkedIn - statystyki.  Profil prywatny oraz firmowy - porównanie.
  • Tworzenie treści na LinkedIn - kiedy pisać, co pisać i w jakiej formie, żeby angażować.
  • Grupy dyskusyjne na LinkedIn.
  • LinkedIn Pulse - blog na LinkedIn. Jak odpowiednio wykorzystać możliwości, które daje?
  • Konta premium – porównanie możliwości i zastosowań.
  • Specyfika i możliwości działań na Slideshare.
  • Social selling i tworzenie sieci kontaktów - warsztaty.
13:00

Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch.

14:00

Efektywne i alternatywne działania w Social Media

  • Współpraca z influencerami.
  • User Generated Content.
  • Real Time Marketing - warsztaty.
  • Virale.
15:00

Customer Experience w Social Media

  • Obsługa Klienta w mediach społecznościowych. Sytuacje kryzysowa a kryzys - jak odpowiadać na trudne komentarze? 
  • Boty i automatyzacja (Chatfuel).
  • Tworzenie pozytywnych doświadczeń. 
  • Łączenie świata online ze światem offline.
  • Migracja pomiędzy kanałami społecznościowymi.
16:00

YouTube

  • Charakterystyka serwisu YouTube.
  • Jak to działa, czyli tworzenie treści i optymalizacja kanału.
  • Własny kanał, a może inna droga? 
  • Case studies działań na YouTube.
16:30

 Inspiracje i trendy

  • Obecne trendy w mediach społecznościowych - efemeryczne treści, AR i VR, boty, pokolenie Z, video. 
  • Skąd czerpać wiedzę i inspiracje (Feedly) - warsztaty.
17:00

Podsumowanie szkolenia

  • Podsumowanie zdobytej w ciągu 2 dni szkolenia wiedzy.
  • Sesja pytań i odpowiedzi.
  • Rozdanie certyfikatów.
indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Opinie naszych uczestników

Dla kogo jest to szkolenie?

Specjalistów ds. marketingu i PRu

Chcących zrozumieć działanie poszczególnych serwisów społecznościowych oraz wykorzystać w pełni ich możliwości.

Brand managerów

Osób planujacych działania marki w Social Media, chcących poznać możliwości serwisów oraz najciekawsze przykłady komunikacji marek z całego świata.

Właścicieli MŚP

Chcących chcących lepiej poznać i zrozumieć zasady działania w mediach społecznościowych, w tym dobre i złe praktyki komunikacji.

Managerów ds. komunikacji

Chcących uzupełnić swoją wiedzę o mediach społecznościowych,
poznać najnowsze trendy 
oraz narzędzia z nimi związane.

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?