0
EN
szkolenia otwarte

Serwisy społecznościowe

Ocena szkolenia (623)

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

Serwisy społecznościowe
29 - 30.01 1 wolne miejsce 19 - 20.02 6 wolnych miejsc

Poznaj trenera i dowiedz się więcej o szkoleniu

Zapowiedź szkolenia „Serwisy Społecznościowe" — Łukasz Dębski

0:40 min

Informacje o szkoleniu Serwisy Społecznościowe

To, co wyróżnia media społecznościowe spośród innych kanałów marketingowych, to możliwość ich wykorzystania zarówno przez duże korporacje, jak i małych przedsiębiorców. Tu każdy ma równe szanse, bo nie liczy się tylko wielkość budżetu, ale pomysł na komunikację, podejmowane aktywności i otwarty dialog z internautami.


Szkolenie „Serwisy społecznościowe” to idealna propozycja dla osób, które chcą poznać najważniejsze kanały i narzędzia social media tak, aby móc skutecznie promować w nich swój biznes. Prowadzimy także dedykowane szkolenia Facebook dla biznesu oraz Reklama na Facebooku.

Program szkolenia

10:00

Powitanie

  • Przywitanie, przedstawienie celu oraz agendy szkolenia.
  • Rekonesans wiedzy uczestników oraz omówienie projektów uczestników.
10:15

Social media w 2019 roku

  • Polski użytkownik mediów społecznościowych.
  • Podstawowe różnice między serwisami społecznościowymi.
  • Jak wyglądają media społecznościowe w 2019 roku (wpływ rozwoju mobile, algorytmy, istotne zmiany i trendy).
  • Jakie cele i działania marki mogą realizować w mediach społecznościowych.
  • Facebook - największy serwis społecznościowy na świecie oraz w Polsce.
10:45

Strona na Facebooku, czyli fanpage Twojej marki - konfiguracja

  • Podstawowe pojęcia: strona, fanpage, profil, news feed.
  • Elementy budowy strony na Facebooku.
  • Klucz analizy strony na Facebooku - 26 elementów, dzięki którym Twoja strona będzie działała skutecznie.
11:30

Przerwa kawowa

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy smaczną kawę lub herbatę oraz wypieki z okolicznej cukierni.

11:45

Planowanie komunikacji na Facebooku - część 1

  • Audyt i analiza celów i działań na Facebooku.
  • Analiza grupy docelowej (sposoby oraz narzędzia).
  • Monitoring działań konkurencji i monitoring wzmianek na temat marki (SentiOne, Brand24).
  • Co publikować i o czym mówić - zasady skutecznej komunikacji na Facebooku.
  • Jak mówić na Facebooku - określanie stylu komunikacji marki.
  • Jakie formaty i typy postów stosować do realizacji naszych celów - efektywne wykorzystanie formatów treści i natywnych funkcji Facebooka.
  • Komunikacja wizualna: grafiki, infografiki, GIFy, zdjęcia 360, zdjęcia 3D, pokazy slajdów.
13:00

Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch.

14:00

Planowanie komunikacji na Facebooku - część 2

  • Video na Facebooku - jak efektywnie wykorzystać ten format.
  • Facebook Live - kiedy i jak tworzyć transmisje na żywo.
  • Tworzenie kalendarza publikacji treści.
  • Wybrane narzędzia wspomagające tworzenie treści.
15:00

Dystrybucja treści na Facebooku

  • Kanały dystrybucji: strona - grupa - wydarzenie.
  • Kiedy i jak często publikować na Facebooku - dobre praktyki.
  • Reklama na Facebooku - wprowadzenie (czym są reklamy na Facebooku, co pozwalają osiągnąć, typy reklam, ich umiejscowienia, targetowanie, remarketing).
  • Wybrane narzędzia ułatwiające zarządzanie treściami na Facebooku.
15:30

Obsługa klienta na Facebooku

  • Messenger jako kanał obsługi klienta.
  • Sytuacje kryzysowe - jak sobie z nimi radzić.
  • Boty na Facebooku - czym są i jak je wykorzystać.
16:00

Analityka na Facebooku

  • Analiza efektywności działań - jakie dane udostępnia nam Facebook,  gdzie je znaleźć i które z nich są dla nas istotne.
  • Jak zewnętrzne narzędzia mogą nam pomóc w analizie naszych działań + przykładowe narzędzia.
  • Jak testować i optymalizować działania na Facebooku.
17:00

Podsumowanie pierwszego dnia

  • Czy Facebook umiera - przyszłość serwisu, zmiany i trendy.
  • Podsumowanie pierwszego dnia szkolenia.
  • Sesja pytań i odpowiedzi.
10:00

Powitanie

  • Wspólna kawa / herbata.
  • Społecznościowa rozgrzewka i powtórka wiadomości.
10:15

Instagram

  • Wprowadzenie - statystyki, użytkownicy, specyfika serwisu, ciekawe case studies.
  • Konto firmowe vs profil prywatny - porównanie, konfiguracja i optymalizacja.
  • Skuteczna komunikacja na Instagramie - co i kiedy publikować, jakie formaty wykorzystywać.
  • Charakterystyczne funkcje i możliwości - Instagram Stories, #hashtagi, oznaczanie produktów w postach.
  • Reklamy na Instagramie - rodzaje reklam, umiejscowienie, opcje targetowania.
  • Analiza działań na Instagramie.
  • Wybrane narzędzia wspierające działania na Instagramie.
11:45

Przerwa kawowa

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy smaczną kawę lub herbatę oraz wypieki z okolicznej cukierni.

12:00

YouTube

  • Wprowadzenie - statystyki, użytkownicy, specyfika serwisu, ciekawe case studies.
  • Kanał na YouTube, a może inna droga? Porównanie możliwości, konfiguracja i optymalizacja kanału.
  • Skuteczna komunikacja na YouTube - co i kiedy publikować, jakie formaty wykorzystywać.
  • Charakterystyczne funkcje i możliwości - playlisty, karty, ekrany końcowe.
  • Reklamy na YouTube - rodzaje reklam, umiejscowienie, opcje targetowania.
  • Analiza działań na YouTube.
13:00

Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch.

14:00

LinkedIn i Slideshare

  • Wprowadzenie - statystyki, użytkownicy, specyfika serwisu, ciekawe case studies.
  • Strona firmowa vs profil prywatny - porównanie.
  • Skuteczna komunikacja na LinkedIn - co i kiedy publikować, jakie formaty wykorzystywać.
  • Charakterystyczne funkcje i możliwości - wyszukiwarka, grupy, artykuły.
  • Reklamy na LinkedIn - rodzaje reklam, umiejscowienie, opcje targetowania.
  • Konta premium na LinkedIn - porównanie możliwości i zastosowań.
  • Specyfika i możliwości działań na Slideshare.
  • Analiza działań na LinkedIn.
15:15

Inne kanały i metody działań w social media

  • Twitter.
  • Pinterest.
  • Snapchat.
  • Współpraca z influencerami.
  • Real Time Marketing.
  • User Generated Content.
16:00

Customer experience w social media

  • Obsługa klienta w mediach społecznościowych - dobre praktyki .
  • Czym jest kryzys w mediach społecznościowych, jak mu zapobiegać i jak sobie z nim radzić?
  • Boty i automatyzacja obsługi klienta.
16:30

Trendy i inspiracje

  • Najnowsze trendy i zmiany w mediach społecznościowych, nadchodzące nowości .
  • Źródła wiedzy - skąd czerpać wiedzę i inspiracje oraz jak pozostawać na bieżąco.
17:00

Podsumowanie szkolenia

  • Podsumowanie wiedzy zdobytej w ciągu dwóch dni szkolenia.
  • Sesja pytań i odpowiedzi.
  • Rozdanie certyfikatów.
indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Opinie naszych uczestników

Dla kogo jest to szkolenie?

Specjalistów ds. marketingu i PRu

Chcących zrozumieć działanie poszczególnych serwisów społecznościowych oraz wykorzystać w pełni ich możliwości.

Brand managerów

Osób planujacych działania marki w Social Media, chcących poznać możliwości serwisów oraz najciekawsze przykłady komunikacji marek z całego świata.

Właścicieli MŚP

Chcących chcących lepiej poznać i zrozumieć zasady działania w mediach społecznościowych, w tym dobre i złe praktyki komunikacji.

Managerów ds. komunikacji

Chcących uzupełnić swoją wiedzę o mediach społecznościowych,
poznać najnowsze trendy 
oraz narzędzia z nimi związane.

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?