0
EN
szkolenia otwarte

Social Selling

Ocena szkolenia (7)

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

Social Selling
Online 12 wolnych miejsc

Jak odbywają się nasze szkolenia w obliczu COVID-19?

Przygotowaliśmy dla Was wiele nowych tematów kursów wideo online, a nasze szkolenia prowadzimy głównie w formie webinarów live w planowanych terminach. Na jesień zaplanowaliśmy szereg szkoleń stacjonarnych w zupełnie nowej formule masterclasses w naszym oddziale w Warszawie. Szkolenia organizujemy z zachowaniem odpowiednich środków bezpieczeństwa (dystans, liczebność grupy, środki dezynfekujące, odpowiednie procedury, testy na przeciwciała przed szkoleniem) w naszym biurze w Warszawie.

Informacje o szkoleniu

Social Selling

To szkolenie jest dedykowane osobom, które chciałyby wykorzystać możliwości sieci społecznościowych do budowania ze swoimi potencjalnymi klientami relacji. Jej efektem będzie nie tylko sprzedaż, ale także zyskanie zaangażowania i lojalności klientów.

To niemal 10-godzinne szkolenie wideo łączy w sobie części wykładowe z praktycznymi przykładami, które pokażą Ci:

- zasady, jakimi kieruje się komunikacja B2B w mediach społecznościowych - w szczególności na platformie LinkedIn;

- jak dotrzeć do wartościowych leadów, które nie tylko posiadają najwiekszy potencjał sprzedażowy, ale także dzięki Twoim działaniom będą traktować Cię jako opcję pierwszego wyboru przy podjęciu decyzji zakupowej;

- jak stworzyć efektywny profil osobowy, który nie tylko pomoże Ci budować Twój profesjonalny wizerunek, ale także jest zoptymalizowany pod kątem sprzedaży Twoich produktów lub usług;

- jak nawiązywać i prowadzić komunikację Human-2-Human z osobami, które mają wpływ na podejmowanie decyzji zakupowych w firmach, do których chcesz dotrzeć ze swoim produktem;

- jak budować wizerunek Eksperta w branży - Twój oraz Twoich pracowników, jak zostać tzw. think leaderem i jak sprawić, aby Twoi odbiorcy słuchali, co masz do powiedzenia o Twojej branży, produktach, marce i usługach;

- jak sprawić, aby Twoi potencjalni klienci sami zwracali się do Ciebie w chwili, gdy pojawi się u nich intencja zakupowa;

- jak wykorzystać możliwości Sales Navigatora oraz profilu LinkedIn Premium do zyskania przewagi nad konkurencją przez skuteczne dotarcie do klientów o największym potencjale zbudowania trwałej i wartościowej relacji biznesowej.

Wszyscy uczestnicy mają dostęp do platformy online Socjomanii, gdzie są opublikowane wszystkie ćwiczenia, narzędzia i materiały.

Program szkolenia

Moduł 1 40 min

Komunikacja B2B w Social Mediach

  • Czym jest komunikacja B2B?
  • Jakie treści są typowe dla B2B?
  • Świadomość marki i jej wizerunek.
  • Trendy w komunikacji.
Moduł 2 35 min

Założenia Social Sellingu

  • Social Selling to nie sprzedaż!
  • Czym jest Social Selling?
  • Czym nie jest Social Selling?
  • Kiedy i dlaczego warto wybrać Social Selling?
Moduł 3 65 min

4 Siły w Social Selling

  • Marka osobista.
  • Umiejętność dotarcia do właściwych osób.
  • Budowanie zaangażowania.
  • Budowanie relacji.
  • Social Selling Index.
Moduł 4 65 minut

Orientacja na Social Selling

  • Organizacja działu sprzedaży.
  • Rola działu marketingu.
  • Eksperci.
  • Udział i rola managerów.
Moduł 5 45 minut

Profil osobisty

  • Kiedy Twój profil sprzedaje?
  • Silne strony profilu osobistego.
  • Słabe punkty profilu osobistego.
  • Rozbudowa i ulepszanie profilu.
Moduł 6 50 min

Profil LinkedIn Premium i jego funkcje

  • Czym jest LinkedIn Premium?
  • InMail, czyli email wewnątrz LinkedIn.
  • Kto oglądał mój profil?
  • Informacje o firmach.
  • LinkedIn Learning.
  • Open Profile.
  • SlideShare.
Moduł 7 30 min

Profil firmowy

  • Czym jest profil firmowy?
  • Profil Marki a profil firmowy.
  • Analityka profilu firmowego.
  • Sugerowane treści (Content Suggestion).
Moduł 8 40 min

Komunikacja i relacja

  • Business-2-Business czyli Human-2-Human.
  • Employee Advocacy.
  • Profil firmowy vs. profil osobisty.
Moduł 9 35 min

Sales Navigator

  • Czym jest Sales Navigator?
  • Jak używać Sales Navigatora?
Moduł 10 45 min

Social Selling Toolbox

  • Social Listening.
  • Analiza trendów.
  • Analiza obszarów zainteresowania.
  • Obserwujący.
  • Specjaliści z Twojej branży.
Moduł 11 60 min

Podsumowanie i test wiedzy

indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Dla kogo jest to szkolenie?

Managerów i osób odpowiadających za sprzedaż oraz skuteczne dotarcie do grup odbiorców

 Którzy szukają nowych, efektywnych sposobów na dotarcie do swoich potencjalnych klientów, zanim zrobi to konkurencja.

Specjalistów ds. komunikacji z odbiorcami oraz budowania wizerunku firmy na rynku i jej postrzegania

Chcących pozycjonować swoją markę i firmę na rynku, docierając z jej wartościami do osób podejmujących decyzje zakupowe.

Osób chcących budować markę osobistą i wizerunek eksperta oraz pozyskiwać swoich klientów w sposób organiczny

Budujących swój wizerunek eksperta lub chcących umiejętnie stymulować pracowników do prezentowania swoich wartości sprzedażowych.

 

 

Dowiedz się więcej o naszych szkoleniach online

Skontaktuj się z nami

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?