0
EN
szkolenia otwarte

Social Selling

Ocena szkolenia (7)

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

Social Selling
Online 12 wolnych miejsc

Jak odbywają się nasze szkolenia w obliczu COVID-19?

Przygotowaliśmy dla Was wiele nowych tematów kursów wideo online, a nasze szkolenia prowadzimy głównie w formie webinarów live w planowanych terminach. Na jesień zaplanowaliśmy szereg szkoleń stacjonarnych w zupełnie nowej formule masterclasses w naszym oddziale w Warszawie. Szkolenia organizujemy z zachowaniem odpowiednich środków bezpieczeństwa (dystans, liczebność grupy, środki dezynfekujące, odpowiednie procedury, testy na przeciwciała przed szkoleniem) w naszym biurze w Warszawie.

Informacje o szkoleniu

Content Marketing w strategii digital

To szkolenie jest dedykowane osobom, które projektują i zarządzają komunikacją w różnych kanałach digital swojej marki.

Dwudniowe szkolenie łączy w sobie części wykładowe z praktycznymi ćwiczeniami - na własnym przykładzie:

- przetestujesz strategię wyboru słów kluczowych (przy wykorzystaniu takich narzędzi jak Google Keyword Planner, Answer The Public czy Buzzsumo),

- zrobisz audyt on-site, jak Twoje treści pozycjonują się w wyszukiwarce Google (poznasz dzięki temu podstawy SEO i najważniejsze narzędzia, które ułatwią Ci optymalizację treści),

- sprawdzisz potencjał e-mail marketingu, displayu, social i mobile marketingu dla swojej marki,

- ocenisz możliwość wdrożenia wybranych trendów w content marktingu i dowiesz się, jak je wykorzystać w praktyce,

- dowiesz się, jak przechytrzyć algorytmy w kanałach social media i jak zoptymalizować treści tworzone z myślą o nich,

- poznasz sposoby prostej automatyzacji i gotowych integracji, które przyspieszą Twoją pracę nad tworzeniem, dystrybuowaniem i optymalizowaniem treści,

- stworzysz własne customer journey, by dowiedzieć się, jak urozmaicić komunikację kierowaną do Twojej grupy docelowej,

-poznasz metody tworzenia person na podstawie ćwiczenia mapy empatii,

- wybierzesz mierniki efektywności Twoich startegii content marketingowych,

- dowiesz się, jak pisać pod cele UX i SEO; jak konstruować grafiki i na jakie elementy treści audiowizualnych musisz zwrócić uwagę,

- zaplanujesz własną strategię dystrybucji i recyklingu treści w oparciu o dobre praktyki.

- poznasz cechy charakterystyczne dla każdego rodzaju contentu - tekstowego, graficznego i video - oraz dowiesz się, kiedy ich używać i jak każdy z nich może wpłynąć na Twój biznes.


Wszyscy uczestnicy mają dostęp do platformy online Socjomanii, gdzie są opublikowane wszystkie ćwiczenia, narzędzia i materiały.

Program szkolenia

Moduł 1 40 min

Komunikacja B2B w Social Mediach

  • Czym jest komunikacja B2B?
  • Jakie treści są typowe dla B2B?
  • Świadomość marki i jej wizerunek.
  • Trendy w komunikacji.
Moduł 2 35 min

Założenia Social Sellingu

  • Social Selling to nie sprzedaż!
  • Czym jest Social Selling?
  • Czym nie jest Social Selling?
  • Kiedy i dlaczego warto wybrać Social Selling?
Moduł 3 65 min

4 Siły w Social Selling

  • Marka osobista.
  • Umiejętność dotarcia do właściwych osób.
  • Budowanie zaangażowania.
  • Budowanie relacji.
  • Social Selling Index.
Moduł 4 65 minut

Orientacja na Social Selling

  • Organizacja działu sprzedaży.
  • Rola działu marketingu.
  • Eksperci.
  • Udział i rola managerów.
Moduł 5 45 minut

Profil osobisty

  • Kiedy Twój profil sprzedaje?
  • Silne strony profilu osobistego.
  • Słabe punkty profilu osobistego.
  • Rozbudowa i ulepszanie profilu.
Moduł 6 50 min

Profil LinkedIn Premium i jego funkcje

  • Czym jest LinkedIn Premium?
  • InMail, czyli email wewnątrz LinkedIn.
  • Kto oglądał mój profil?
  • Informacje o firmach.
  • LinkedIn Learning.
  • Open Profile.
  • SlideShare.
Moduł 7 30 min

Profil firmowy

  • Czym jest profil firmowy?
  • Profil Marki a profil firmowy.
  • Analityka profilu firmowego.
  • Sugerowane treści (Content Suggestion).
Moduł 8 40 min

Komunikacja i relacja

  • Business-2-Business czyli Human-2-Human.
  • Employee Advocacy.
  • Profil firmowy vs. profil osobisty.
Moduł 9 35 min

Sales Navigator

  • Czym jest Sales Navigator?
  • Jak używać Sales Navigatora?
Moduł 10 45 min

Social Selling Toolbox

  • Social Listening.
  • Analiza trendów.
  • Analiza obszarów zainteresowania.
  • Obserwujący.
  • Specjaliści z Twojej branży.
Moduł 11 60 min

Podsumowanie i test wiedzy

indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Dla kogo jest to szkolenie?

Osób planujących działania Content Marketingowe

 Chcących poznać dobre praktyki zwiazane z przygotowywaniem i dystrybucją treści w Internecie.

Zainteresowanych nowymi trendami w Content Marketingu

Poszukujących najciekawszych case study ze świata oraz inspiracji do przyszłych działań.

Zainteresowanych komunikacją audiowizualną

Zainteresowanych poznaniem sposobów wykorzystania komunikacji audiowizualnej.

Osób wykorzystujących w swojej komunikacji wiele platform

Poszukujących wiedzy z zakresu integracji prowadzonej komunikacji pomiędzy kanałami.

Sprawdź naszą wiedzę

Opinie naszych uczestników

Dowiedz się więcej o naszych szkoleniach online

Skontaktuj się z nami

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?