Kupując kurs, otrzymasz natychmiastowy dostęp do jego aktualnej wersji, a także do nowej, zaktualizowanej i rozszerzonej, której premiera odbędzie się w pierwszym kwartale 2023 r. Cena promocyjna obowiązuje do 31.12.2022 r.
Informacje o szkoleniu
Social Selling
To szkolenie jest dedykowane osobom, które chciałyby wykorzystać możliwości sieci społecznościowych do budowania ze swoimi potencjalnymi klientami relacji. Jej efektem będzie nie tylko sprzedaż, ale także zyskanie zaangażowania i lojalności klientów.
To niemal 10-godzinne szkolenie wideo łączy w sobie części wykładowe z praktycznymi przykładami, które pokażą Ci:
- zasady, jakimi kieruje się komunikacja B2B w mediach społecznościowych - w szczególności na platformie LinkedIn;
- jak dotrzeć do wartościowych leadów, które nie tylko posiadają najwiekszy potencjał sprzedażowy, ale także dzięki Twoim działaniom będą traktować Cię jako opcję pierwszego wyboru przy podjęciu decyzji zakupowej;
- jak stworzyć efektywny profil osobowy, który nie tylko pomoże Ci budować Twój profesjonalny wizerunek, ale także jest zoptymalizowany pod kątem sprzedaży Twoich produktów lub usług;
- jak nawiązywać i prowadzić komunikację Human-2-Human z osobami, które mają wpływ na podejmowanie decyzji zakupowych w firmach, do których chcesz dotrzeć ze swoim produktem;
- jak budować wizerunek Eksperta w branży - Twój oraz Twoich pracowników, jak zostać tzw. think leaderem i jak sprawić, aby Twoi odbiorcy słuchali, co masz do powiedzenia o Twojej branży, produktach, marce i usługach;
- jak sprawić, aby Twoi potencjalni klienci sami zwracali się do Ciebie w chwili, gdy pojawi się u nich intencja zakupowa;
- jak wykorzystać możliwości Sales Navigatora oraz profilu LinkedIn Premium do zyskania przewagi nad konkurencją przez skuteczne dotarcie do klientów o największym potencjale zbudowania trwałej i wartościowej relacji biznesowej.
Wszyscy uczestnicy mają dostęp do platformy online Socjomanii, gdzie są opublikowane wszystkie ćwiczenia, narzędzia i materiały.