Jak odbywają się nasze szkolenia w obliczu COVID-19?
Przygotowaliśmy dla Was wiele nowych tematów kursów wideo online, a nasze szkolenia prowadzimy głównie w formie webinarów live w planowanych terminach.
Kupując kurs, otrzymasz natychmiastowy dostęp do jego aktualnej wersji, a także do nowej, zaktualizowanej i rozszerzonej, której premiera odbędzie się w pierwszym kwartale 2023 r. Cena promocyjna obowiązuje do 31.12.2022 r.
Informacje o szkoleniu Social Selling na LinkedIn
Serwis Linkedin daje możliwość promowania zarówno marki (firmy/organizacji), jak i marki osobistej. Dopiero synergia tych działań daje wymierne efekty. Na jakie czynniki zwrócić uwagę przy decyzji włączenia serwisu, jako elementu strategii marketingowej? Jak wykonać badanie potencjału działań w serwisie i określić cele? Jak prawidłowo wyszukiwać informacje oraz ocenić obecność potencjalnych odbiorców - klientów na Linkedin? Jak stworzyć strategię komunikacji kluczowych pracowników (managerowie, dyrektorzy, eksperci, CEO)? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań trener udzieli podczas szkolenia.
W oparciu o doświadczenia pozyskane w ciągu ostatnich lat, ponad 100 szkoleń i projektów konsultingowo-strategicznych (wśród marek m.in. COTY, Grupa Onet-Ras Polska, Union Investment, BZWBK Leasing, LPE, Oriflame, ABC Data), kilkunastu wystąpień na konferencjach, w których serwis Linkedin był kluczowym kanałem, przygotowaliśmy specjalny program szkolenia. Jego zakres jest dynamiczny, dopasowuję się bowiem do potrzeb zgłoszonych przez przyszłych uczestników. Formuła szkolenia Social selling na LinkedIn składa się z 2 modułów: poznanie potencjału serwisu Linkedin oraz poznania tajników strategii social selling w mediach społecznościowych, gdzie szczególną rolę odgrywa właśnie swerwis biznesowy LinkedIn.
Jeśli szukasz szkolenia, które pomoże Ci przygotować plan działań zwiazanych ze strategią social selling w mediach społecznościowych ze szczególnym skupieniem na LinkedIn, zapraszamy do zapoznania z naszym kursem.