0
EN
szkolenia otwarte
Online

Social selling na LinkedIn

(58)
Online Social selling na LinkedIn

Podstawowy

12h

Kurs Online

Pozostały 2 miejsca
1 298,00 zł 1 059,00 zł +23% VAT
Miejsca 2/18

Informacje o kursie Social selling na Linkedin

Linkedin to kluczowe narzędzie w komunikacji biznesowej, budowaniu wizerunku eksperta oraz firmy. Jak się po nim poruszać? Co, jak często i w jaki sposób publikować, aby Twój profil został zauważony? Tego wszystkiego (i dużo więcej!) dowiesz się z kursu Social Selling na Linkedin. Przygotuj się na podróż pełną wiedzy, przydatnych case studies i wskazówek dotyczących komunikacji B2B na tym kanale social media dla biznesu. Przez autorską ścieżkę edukacyjną przeprowadzi Cię Katarzyna Młynarczyk - prezes Socjomanii, zarazem praktyk i certyfikowana trenerka Digital Marketing Institue.

 

Kompleksowy zestaw lekcji nauczy Cię:

 

 

A to tylko część zagadnień z modułów, które krok po kroku wyjaśnią meandry Linkedin i social selling’u. Pełna lekcji czeka w sekcji Program Szkolenia.

Co wyróżnia nasz kurs?

 

Social Selling na Linkedin to jedyny taki kurs online, łączący dwa ważne zagadnienia, które do tej pory nigdzie indziej nie występowały w jednej ofercie. Połączyliśmy je, ponieważ wyłącznie wiedza techniczna o tej platformie nie wystarczy, by z powodzeniem budować autorytet eksperta i wizerunek silnej marki. 

Zestawienie praktycznych informacji o social sellingu i Linkedin da Ci niebagatelną przewagę nad konkurencją, ponieważ w czasie jednego kursu zrealizujesz program dwóch szkoleń. To także unikatowe zestawienie lekcji, które da Ci szersze spojrzenie na Linkedin i jego możliwości. 

Wiedza, którą chcemy się z Tobą podzielić, jest poparta ponad 7-letnim doświadczeniem zbieranym podczas przeprowadzania szkoleń otwartych, dedykowanych oraz planowania i wdrażania strategii Linkedin w sektorze MŚP i w korporacjach. Dzięki przejściu przez tę unikatową ścieżkę, będziesz mieć ekspercką wiedzę na naprawdę wysokim poziomie.

 

Kupując dostęp do kursu, otrzymujesz również dostęp do wszystkich jego aktualizacji i lekcji, które powstaną w czasie Twojego dostępu. 

Program szkolenia

Moduł:
1

Wprowadzenie do serwisu LinkedIn

  • Statystyki, użytkownicy, specyfika serwisu, ciekawe case studies.
  • Trendy w mediach społecznościowych - perspektywa LinkedIn
2

Konto firmowe vs profil prywatny na LinkedIn

  • Profil osobowy vs Company Page
  • Strona główna LinkedIn - interfejs użytkownika
  • Profil osobowy - ustawienia profilu
  • Profil firmowy - ustawienia
  • Social Selling Workflow na LinkedIn
3

Optymalizacja profilu osobowego na LinkedIn

  • Wypełnienie profilu osobowego na LinkedIn
  • Wskazówki
  • Jak osiągnąć poziom All-Star w profilu na Linkedin?
4

Skuteczna komunikacja na LinkedIn na profilu osobowym

  • Dostępne formaty publikowania treści na LinkedIn
  • Wskazówki
  • Tematy i Przykłady wykorzystania potencjału publikacji na Linkedin
5

Rozwijanie sieci kontaktów

  • Wykorzystaj potencjał wyszukiwarki Linkedin
  • Dobre praktyki budowania sieci kontaktów na LinkedIn
  • Savoir-vivre na Linkedin
  • Znajdź w pobliżu - przybliżenie funkcji 
6

Charakterystyczne funkcje i możliwości

  • Linkedin Publishing - twój własny blog ekspercki
  • Slideshare - jak pozycjonować Twoje prezentacje?
7

Skuteczna komunikacja na LinkedIn na Company Page

  • Jak zachęcić do obserwowania Strony firmowej?
  • Jakie są dobre praktyki w komunikacji na Company Page?
  • Employee Advocacy na LinkedIn
  • Case studies programów employee advocacy na Linkedin
8

Reklamy na LinkedIn

  • Wprowadzenie do managera reklam
  • Rodzaje reklam, umiejscowienie, opcje targetowania
  • Reklama na Linkedin - dobre praktyki i wskazówki
9

Konta premium na LinkedIn

  • Jakie dodatkowe dane oferuje Sales Navigator?
  • Możliwości Sales Navigator
  • Strategia wykorzystania Sales Navigator
10

Analiza działań na LinkedIn

  • Statystyki profilu osobowego 
  • Statystyki Company Page 
  • Jak strategicznie wykorzystać dane analityczne Linkedin?
Moduł 1 40 min

Komunikacja B2B w Social Mediach

  • Czym jest komunikacja B2B?
  • Jakie treści są typowe dla B2B?
  • Świadomość marki i jej wizerunek.
  • Trendy w komunikacji.
Moduł 2 35 min

Założenia Social Sellingu

  • Social Selling to nie sprzedaż!
  • Czym jest Social Selling?
  • Czym nie jest Social Selling?
  • Kiedy i dlaczego warto wybrać Social Selling?
Moduł 3 65 min

4 Siły w Social Selling

  • Marka osobista.
  • Umiejętność dotarcia do właściwych osób.
  • Budowanie zaangażowania.
  • Budowanie relacji.
  • Social Selling Index.
Moduł 4 65 minut

Orientacja na Social Selling

  • Organizacja działu sprzedaży.
  • Rola działu marketingu.
  • Eksperci.
  • Udział i rola managerów.
Moduł 5 45 minut

Profil osobisty

  • Kiedy Twój profil sprzedaje?
  • Silne strony profilu osobistego.
  • Słabe punkty profilu osobistego.
  • Rozbudowa i ulepszanie profilu.
Moduł 6 50 min

Profil LinkedIn Premium i jego funkcje

  • Czym jest LinkedIn Premium?
  • InMail, czyli email wewnątrz LinkedIn.
  • Kto oglądał mój profil?
  • Informacje o firmach.
  • LinkedIn Learning.
  • Open Profile.
  • SlideShare.
Moduł 7 30 min

Profil firmowy

  • Czym jest profil firmowy?
  • Profil Marki a profil firmowy.
  • Analityka profilu firmowego.
  • Sugerowane treści (Content Suggestion).
Moduł 8 40 min

Komunikacja i relacja

  • Business-2-Business czyli Human-2-Human.
  • Employee Advocacy.
  • Profil firmowy vs. profil osobisty.
Moduł 9 35 min

Sales Navigator

  • Czym jest Sales Navigator?
  • Jak używać Sales Navigatora?
Moduł 10 45 min

Social Selling Toolbox

  • Social Listening.
  • Analiza trendów.
  • Analiza obszarów zainteresowania.
  • Obserwujący.
  • Specjaliści z Twojej branży.
Moduł 11 60 min

Podsumowanie i test wiedzy

Zobacz przykładową lekcję! 

Lekcja: Profil prywatny - ustawienia

12:33

Dla kogo jest to szkolenie?

Pracowników działów sprzedaży

Poszukujących informacji dotyczących zaawansowanych funkcjonalności takich jak Linkedin Sales Navigator i pakietów Premium

Zarządzających organizacją, Ekspertów (personal branding)

Chcących osiągać jak największe efekty, dzielić się wiedzą i przyciągać klientów

Pracowników działów HR

Którzy chcą wykorzystać Linkedin, aby zwiększyć jakość aplikacji kandydatów

Działów sprzedaży i marketingu

Sprawdź nasze pakiety szkolenia szytego na miarę dla całej organizacji

 

Szkolenia poprowadzą doświadczeni trenerzy

Co nas wyróżnia?

bulb

Duża dawka
praktycznej wiedzy

 


Bezpieczeństwo -
pracujesz zdalnie

contact

Bezpośredni kontakt
z autorem kursu

calendar

Elastyczny
harmonogram

tools

Kurs prowadzony
na narzędziach

Sprawdź naszą wiedzę

Potrzebujesz przekonać pracodawcę?

Twój dar przekonywania tym razem nie zadziałał? Twój szef ma wątpliwości, czy aby na pewno szkolenie u nas to dobrze zainwestowane pieniądze? Spieszymy z pomocą! Pobierz PDF, w którym wymieniliśmy największe zalety szkoleń u nas. Teraz musi się udać! :)

Pobierz PDF

hand

Potrzebujesz przeszkolić więcej osób?

Dowiedz się wiecej o szkoleniach dedykowanych

Dowiedz się więcej

Szkolenia w pakiecie

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Kiedy otrzymam dostęp do kursu?
Zaproszenie do platformy online otrzymasz mailowo najpóźniej do 48h po zaksięgowaniu przez nas płatności.

Jeżeli zaproszenie nie dotarło - sprawdź SPAM lub skontaktuj się z nami.
Szkolenie stacjonarne/webinar czy kurs online - które lepiej wybrać?
Z naszego doświadczenia najlepiej sprawdza się wersja hybrydowa - uczestnicy naszych szkoleń najbardziej chwalą sobie uczestnictwo w szkoleniach stacjonarnych/webinarach, gdzie późniejszy dostęp do kursu online stanowi uzupełnienie wiedzy zdobytej podczas spotkania oraz pozwala w łatwy sposób wrócić do zagadnień, które wymagają przypomnienia.

Jeśli cenisz sobie elastyczność i zindywidualizowany tryb oraz tempo nauki, kurs online zdecydowanie jest dla Ciebie.
Co jeśli będę mieć pytania do którejś lekcji?
Pytania będziesz mógł/mogła zadawać na grupie na Facebooku i/lub naszej platformie online.
Jak długo będę mieć dostęp do materiałów?
Kupując kurs otrzymujesz dostęp na rok do kursu oraz wszystkich aktualizacji, które powstaną w tym czasie.

Po roku będziesz miał/a możliwość przedłużenia dostępu do kursu i kolejnych aktualizacji w promocyjnej cenie.
Chcę kupić kurs dla kilku osób - czy otrzymam zniżkę?
Pewnie, prześlij nam informację, ile osób chcesz przeszkolić, a przygotujemy indywidualną ofertę z odpowiednią zniżką.
Czy mogę otrzymać certyfikat po ukończeniu kursu?
Tak, możesz otrzymać go w wersji papierowej i elektronicznej, ale będziesz musiał/a przejść przez przygotowany przez nas test wiedzy. :)
Czego potrzebuję żeby zacząć kurs?
1. Kurs "Reklama na Facebooku i Instagramie":

Minimum to konto prywatne na Facebooku oraz dostęp do dowolnej Strony na Facebooku (Fan Page) - może to być również Strona „testowa”.

2. Kurs "Instagram dla biznesu":

Minimum to konto prywatne na Instagramie i podstawowa orientacja w aplikacji Instagrama (np. wiedza jak opublikować post). W kursie nie omawiamy takich tematów jak zakładanie konta prywatnego na Instagramie czy jak opublikować post.

3. Kurs "Facebook dla biznesu":

Minimum to już założona strona firmowa na Facebooku i orientacja w interfejsie Facebooka (np. wiedza jak opublikować post). W kursie nie omawiamy takich tematów jak zakładanie konta prywatnego, zakładanie strony firmowej, czy jak opublikować post.

Wymagana także ciekawość, otwartość na nową wiedzę i wygospodarowanie czasu na praktykę - resztą zajmiemy się podczas kursu. :)

Podobne szkolenia

Social selling na LinkedIn

1 298,00 zł 1 059,00 zł + 23% VAT

Inne terminy tego szkolenia w Warszawie w Krakowie Online

Social selling na LinkedIn

Już wkrótce podamy kolejne terminy!

Jeśli zależy Ci na szkoleniu w bliższym czasie skontaktuj się z nami

Na jakim etapie jesteś?