0
EN
szkolenia otwarte
Online

Pakiet: Social Selling + LinkedIn

(58)
Online Pakiet: Social Selling + LinkedIn

Podstawowy

12h

Kurs Online

Pozostały 2 miejsca
1 228,10 zł 982,00 zł +23% VAT
Miejsca 2/18

Kupując kurs, otrzymasz natychmiastowy dostęp do jego aktualnej wersji, a także do nowej, zaktualizowanej i rozszerzonej, której premiera odbędzie się w pierwszym kwartale 2023 r. Cena promocyjna obowiązuje do 31.12.2022 r.

Informacje o pakiecie kursów: Social selling + LinkedIn

To połączenie naszych dwóch kursów: Social Selling oraz Linkedin, które w pakiecie możesz kupić taniej.

Linkedin to kluczowe narzędzie w komunikacji biznesowej, budowaniu wizerunku eksperta oraz firmy. Jak się po nim poruszać? Co, jak często i w jaki sposób publikować, aby Twój profil został zauważony? Tego wszystkiego (i dużo więcej!) dowiesz się z kursu Social Selling na Linkedin. Przygotuj się na podróż pełną wiedzy, przydatnych case studies i wskazówek dotyczących komunikacji B2B na tym kanale social media dla biznesu. Przez autorską ścieżkę edukacyjną przeprowadzi Cię Katarzyna Młynarczyk - wiceprezes Socjomanii, zarazem praktyk i certyfikowana trenerka Digital Marketing Institue.

 

Kompleksowy zestaw lekcji nauczy Cię:

 

 

A to tylko część zagadnień z modułów, które krok po kroku wyjaśnią meandry Linkedin i social selling’u. Pełna lekcji czeka w sekcji Program Szkolenia.

Co wyróżnia nasz kurs?

 

To połączenie naszych dwóch kursów: Social Selling oraz LinkedIn, które w pakiecie możesz kupić taniej.

Jedyny taki kurs online, łączący dwa ważne zagadnienia, które do tej pory nigdzie indziej nie występowały w jednej ofercie. Połączyliśmy je, ponieważ wyłącznie wiedza techniczna o tej platformie nie wystarczy, by z powodzeniem budować autorytet eksperta i wizerunek silnej marki. 

Zestawienie praktycznych informacji o social sellingu i Linkedin da Ci niebagatelną przewagę nad konkurencją, ponieważ w czasie jednego kursu zrealizujesz program dwóch szkoleń. To także unikatowe zestawienie lekcji, które da Ci szersze spojrzenie na Linkedin i jego możliwości. 

Wiedza, którą chcemy się z Tobą podzielić, jest poparta ponad 7-letnim doświadczeniem zbieranym podczas przeprowadzania szkoleń otwartych, dedykowanych oraz planowania i wdrażania strategii Linkedin w sektorze MŚP i w korporacjach. Dzięki przejściu przez tę unikatową ścieżkę, będziesz mieć ekspercką wiedzę na naprawdę wysokim poziomie.

 

Kupując dostęp do kursu, otrzymujesz również dostęp do wszystkich jego aktualizacji i lekcji, które powstaną w czasie Twojego dostępu. 

 

 

Kurs dostępny na platformie online.socjomania.pl
- dostępny jako wygodny e-learning.

Program szkolenia

Moduł:
1

Wprowadzenie do serwisu LinkedIn

  • Statystyki, użytkownicy, specyfika serwisu, ciekawe case studies.
  • Trendy w mediach społecznościowych - perspektywa LinkedIn
2

Konto firmowe vs profil prywatny na LinkedIn

  • Profil osobowy vs Company Page
  • Strona główna LinkedIn - interfejs użytkownika
  • Profil osobowy - ustawienia profilu
  • Profil firmowy - ustawienia
  • Social Selling Workflow na LinkedIn
3

Optymalizacja profilu osobowego na LinkedIn

  • Wypełnienie profilu osobowego na LinkedIn
  • Wskazówki
  • Jak osiągnąć poziom All-Star w profilu na Linkedin?
4

Skuteczna komunikacja na LinkedIn na profilu osobowym

  • Dostępne formaty publikowania treści na LinkedIn
  • Wskazówki
  • Tematy i Przykłady wykorzystania potencjału publikacji na Linkedin
5

Rozwijanie sieci kontaktów

  • Wykorzystaj potencjał wyszukiwarki Linkedin
  • Dobre praktyki budowania sieci kontaktów na LinkedIn
  • Savoir-vivre na Linkedin
  • Znajdź w pobliżu - przybliżenie funkcji 
6

Charakterystyczne funkcje i możliwości

  • Linkedin Publishing - twój własny blog ekspercki
  • Slideshare - jak pozycjonować Twoje prezentacje?
7

Skuteczna komunikacja na LinkedIn na Company Page

  • Jak zachęcić do obserwowania Strony firmowej?
  • Jakie są dobre praktyki w komunikacji na Company Page?
  • Employee Advocacy na LinkedIn
  • Case studies programów employee advocacy na Linkedin
8

Reklamy na LinkedIn

  • Wprowadzenie do managera reklam
  • Rodzaje reklam, umiejscowienie, opcje targetowania
  • Reklama na Linkedin - dobre praktyki i wskazówki
9

Konta premium na LinkedIn

  • Jakie dodatkowe dane oferuje Sales Navigator?
  • Możliwości Sales Navigator
  • Strategia wykorzystania Sales Navigator
10

Analiza działań na LinkedIn

  • Statystyki profilu osobowego 
  • Statystyki Company Page 
  • Jak strategicznie wykorzystać dane analityczne Linkedin?
Moduł 1 40 min

Komunikacja B2B w Social Mediach

  • Czym jest komunikacja B2B?
  • Jakie treści są typowe dla B2B?
  • Świadomość marki i jej wizerunek.
  • Trendy w komunikacji.
Moduł 2 35 min

Założenia Social Sellingu

  • Social Selling to nie sprzedaż!
  • Czym jest Social Selling?
  • Czym nie jest Social Selling?
  • Kiedy i dlaczego warto wybrać Social Selling?
Moduł 3 65 min

4 Siły w Social Selling

  • Marka osobista.
  • Umiejętność dotarcia do właściwych osób.
  • Budowanie zaangażowania.
  • Budowanie relacji.
  • Social Selling Index.
Moduł 4 65 minut

Orientacja na Social Selling

  • Organizacja działu sprzedaży.
  • Rola działu marketingu.
  • Eksperci.
  • Udział i rola managerów.
Moduł 5 45 minut

Profil osobisty

  • Kiedy Twój profil sprzedaje?
  • Silne strony profilu osobistego.
  • Słabe punkty profilu osobistego.
  • Rozbudowa i ulepszanie profilu.
Moduł 6 50 min

Profil LinkedIn Premium i jego funkcje

  • Czym jest LinkedIn Premium?
  • InMail, czyli email wewnątrz LinkedIn.
  • Kto oglądał mój profil?
  • Informacje o firmach.
  • LinkedIn Learning.
  • Open Profile.
  • SlideShare.
Moduł 7 30 min

Profil firmowy

  • Czym jest profil firmowy?
  • Profil Marki a profil firmowy.
  • Analityka profilu firmowego.
  • Sugerowane treści (Content Suggestion).
Moduł 8 40 min

Komunikacja i relacja

  • Business-2-Business czyli Human-2-Human.
  • Employee Advocacy.
  • Profil firmowy vs. profil osobisty.
Moduł 9 35 min

Sales Navigator

  • Czym jest Sales Navigator?
  • Jak używać Sales Navigatora?
Moduł 10 45 min

Social Selling Toolbox

  • Social Listening.
  • Analiza trendów.
  • Analiza obszarów zainteresowania.
  • Obserwujący.
  • Specjaliści z Twojej branży.
Moduł 11 60 min

Podsumowanie i test wiedzy

Zobacz przykładową lekcję! 

Lekcja: Profil prywatny - ustawienia

12:33

Dla kogo jest to szkolenie?

Pracowników działów sprzedaży

Poszukujących informacji dotyczących zaawansowanych funkcjonalności takich jak Linkedin Sales Navigator i pakietów Premium

Zarządzających organizacją, Ekspertów (personal branding)

Chcących osiągać jak największe efekty, dzielić się wiedzą i przyciągać klientów

Pracowników działów HR

Którzy chcą wykorzystać Linkedin, aby zwiększyć jakość aplikacji kandydatów

Działów sprzedaży i marketingu

Sprawdź nasze pakiety szkolenia szytego na miarę dla całej organizacji

 

Szkolenia poprowadzą doświadczeni trenerzy

Co nas wyróżnia?

bulb

Duża dawka
praktycznej wiedzy

 


Bezpieczeństwo -
pracujesz zdalnie

contact

Bezpośredni kontakt
z autorem kursu

calendar

Elastyczny
harmonogram

tools

Kurs prowadzony
na narzędziach

Sprawdź naszą wiedzę

Potrzebujesz przeszkolić więcej osób?

Dowiedz się wiecej o szkoleniach dedykowanych

Dowiedz się więcej

Szkolenia w pakiecie

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Kiedy otrzymam dostęp do kursu?
Zaproszenie do platformy online otrzymasz mailowo najpóźniej do 48h po zaksięgowaniu przez nas płatności.*

Jeżeli zaproszenie nie dotarło - sprawdź SPAM lub skontaktuj się z nami.

Co jeśli będę mieć pytania do którejś lekcji?
Pytania będziesz mógł/mogła zadawać na grupie na Facebooku i/lub naszej platformie online.
Jak długo będę mieć dostęp do materiałów?
Kupując kurs otrzymujesz dostęp na rok do kursu oraz wszystkich aktualizacji, które powstaną w tym czasie.

Po roku będziesz miał/a możliwość przedłużenia dostępu do kursu i kolejnych aktualizacji w promocyjnej cenie.
Chcę kupić kurs dla kilku osób - czy otrzymam zniżkę?
Pewnie, prześlij nam informację, ile osób chcesz przeszkolić, a przygotujemy indywidualną ofertę z odpowiednią zniżką.
Czy mogę otrzymać certyfikat po ukończeniu kursu?
Tak, możesz otrzymać go w wersji papierowej i elektronicznej, ale będziesz musiał/a przejść przez przygotowany przez nas test wiedzy. :)
Czego potrzebuję żeby zacząć kurs?
1. Kurs "Reklama na Facebooku i Instagramie":

Minimum to konto prywatne na Facebooku oraz dostęp do dowolnej Strony na Facebooku (Fan Page) - może to być również Strona „testowa”.

2. Kurs "Instagram dla biznesu":

Minimum to konto prywatne na Instagramie i podstawowa orientacja w aplikacji Instagrama (np. wiedza jak opublikować post). W kursie nie omawiamy takich tematów jak zakładanie konta prywatnego na Instagramie czy jak opublikować post.

3. Kurs "Facebook dla biznesu":

Minimum to już założona strona firmowa na Facebooku i orientacja w interfejsie Facebooka (np. wiedza jak opublikować post). W kursie nie omawiamy takich tematów jak zakładanie konta prywatnego, zakładanie strony firmowej, czy jak opublikować post.

Wymagana także ciekawość, otwartość na nową wiedzę i wygospodarowanie czasu na praktykę - resztą zajmiemy się podczas kursu. :)

4. Kursy "LinkedIn" i "Social Selling":

Minimum to już założone konto prywatne i orientacja w interfejsie LinkedIn.

Wymagana także ciekawość, otwartość na nową wiedzę i wygospodarowanie czasu na praktykę - resztą zajmiemy się podczas kursu. :)

Podobne szkolenia

Pakiet: Social Selling + LinkedIn

1 228,10 zł 982,00 zł + 23% VAT

Inne terminy tego szkolenia w Warszawie w Krakowie Online

Pakiet: Social Selling + LinkedIn

Już wkrótce podamy kolejne terminy!

Jeśli zależy Ci na szkoleniu w bliższym czasie skontaktuj się z nami

Na jakim etapie jesteś?