0
EN
szkolenia otwarte
Online

Social Selling na LinkedIn

(7)
Online Social Selling na LinkedIn

Podstawowy

11h

Kurs Online

Pozostało 12 miejsc
690,00 zł +23% VAT
Miejsca 12/20

 

Informacje o kursie wideo online
Social Selling na LinkedIn

 

Obecnie jest utworzonych około 3.8 miliarda profili w mediach społecznościowych. Gdyby przełożyć to na populację świata, liczba ta sięgnęłaby 49%. Jeśli do tej pory uznawałeś social media jako narzędzie głównie do zabijania wolnego czasu - najwyższa pora zmienić nieco perspektywę. :) Czy wiesz o tym, że aby doszło do podjęcia decyzji zakupowej w firmie, musi być ona zaakceptowana przez średnio 6 osób? Czy zastanawiałeś się, kto w firmie Twojego potencjalnego klienta tworzy tzw. „krótką listę” dostawców? Czy wiesz co powinieneś zrobić, aby się na niej znaleźć?

W moim kursie „Social Selling” opowiem Ci o tym, jak zbudować za pomocą komunikacji w social mediach trwałą relację z Twoim prospektem i jak zaistnieć w jego oczach jako najlepszy możliwy dostawca rozwiązania, które pomoże mu pokonać jego wyzwania. Pokażę Ci co zrobić, aby Twoi klienci sami zwracali się do Ciebie po produkt lub usługę, które dostarczasz do rynku. Brzmi bajecznie? Nie, jeśli poznasz szereg zasad i dobrych praktyk, które do tego prowadzą.

Wreszcie kurs „Social Selling” odpowie Ci na pytanie jak zaistnieć w social mediach jako godny zaufania profesjonalista, ekspert w swojej dziedzinie, do którego warto zwracać się po poradę. Dowiesz się, jak zbudować sieć kontaktów, która sprawi, że będziesz otaczać się osobami dostarczającymi - tak jak Ty - wartości do rynku i jak wejść do pierwszej ligii ekspertów w Twojej branży. Dodatkowo opowiem Ci o tym, w jaki sposób inni pracownicy Twojej firmy - a nawet sam zarząd - może wesprzeć realizację celów biznesowych dzięki taktykom „Social Selling”. Zobaczysz, że Social Selling to nie wrzucanie postów na LinkedIn lub Facebooka, ale prawdziwie skuteczne narzędzie sprzedażowe, w zupełnie nowy sposób pozycjonujące Twoją firmę na rynku.

Kurs dostępny na platformie online.socjomania.pl
- dostępny jako wygodny e-learning.

 

10 bogatych w wiedzę praktyczną modułów podzielonych na lekcje tematyczne.


Sam dopasuj czas i tempo nauki:
ucz się na smartfonie, laptopie - przy biurku lub w pociągu!

Co zyskasz dzięki temu kursowi?

 

 

Zapraszam Cię do kursu, w którym zebrałem całe moje doświadczenie w budowaniu komunikacji z grupą odbiorców za pośrednictwem social mediów. W tym czasie obserwowałem, analizowałem i wdrażałem taktyki sprzedażowe na rynku zarówno polskim, jak i międzynarodowym. Zdobywając od Microsoft oraz HubSpot Academy certyfikację mojej wiedzy i umiejętności z zakresu Social Sellingu i Inbound Sales (sprzedaż organiczna), zgłębiałem te techniki, codziennie testując je „w terenie”. Pamiętaj podczas kursu, że w każdej chwili możesz zadać mi pytanie lub podzielić się swoją sugestią lub kejsem - otrzymasz zaproszenie do specjalnej grupy dyskusyjnej, na której wraz z innymi uczestnikami kursu będziemy omawiać różne przypadki wykorzystania Social Sellingu. Dodatkowo - jeśli zdecydowałeś się na pakiet Plus lub Premium - masz do dyspozycji indywidualne konsultacje ze mną, podczas których możesz na bieżąco omawiać zdobytą wiedzę lub rozwiać ewentualne wątpliwości. Czekamy na Ciebie i Twój zespół!

Maciej Szeffer | Digital Marketing Lead @ Socjomania

 

Moje poświadczenia uzyskanych kompetencji z zakresu Social Selling oraz sprzedaży organicznej

Maciej Szeffer - kurs online Social Selling - certyfikat Microsoft SocialSellingMasterMaciej Szeffer, Socjomania - kurs online Social Selling - certyfikat HubSpot Academy Inbound Sales 

 

 

 

Z kursu dowiesz się, m. in. jak na skuteczność Twojego biznesu wpływa budowanie długotrwałej relacji, w jaki sposób pozyskać ekspertów, którzy będą wspomagać Twoją sprzedaż oraz jak zbudować sieć cennych kontaktów, które zmienisz w klientów.

 

 

Poznaj naszą platformę online.socjomania.pl

 

Kurs online Social Selling  - po polsku, na platformie e-learning Socjomanii

Na naszej platformie online uczysz się w swoim tempie, dzięki nagraniom wideo, prezentacjom i innym materiałom - kiedy chcesz, gdzie tylko chcesz, na komputerze, tablecie, czy smartfonie, w domu, czy w podróży: Ty wybierasz.

Dzięki temu, po kursie nie tylko będziesz znać teorię i najważniejsze pojęcia związane z Social Sellingiem, ale będziesz praktycznie przygotowany do tego, aby od razu zacząć budować swoje taktyki budowania relacji biznesowych i skutecznej sprzedaży poprzez media społecznościowe. 

 

Co wyróżnia ten kurs online?

Kurs online Instagram dla biznesu - uczysz się w swoim tempie - Socjomania

Uczysz się w swoim tempie
i w dowolnym czasie

Kurs ma formę lekcji wideo, które krok po kroku przeprowadzą Cię przez zagadnienia związane z taktykamim sprzedażowymi Social Selling. Masz cały rok na ukończenie kursu.

Kurs online Instagram dla biznesu - nauka na platformie online - Socjomania

Dostęp do specjalnie przygotowanych materiałów

Wraz z naszym kursem otrzymujesz dostępy do specjalnie przygotowanego szkolenia z wykorzystania Sales Navigatora - narzędzia do digital networkingu.

 

Kurs online Instagram dla biznesu - praktyczna wiedza - Socjomania

Tylko aktualna wiedza
i praktyczne porady

Udostępnię Ci wszystkie nowe lekcje, i aktualizacje, które pojawią się w czasie Twojego dostępu do tego kursu. Chcesz więcej? Otrzymasz dostęp do specjalnej grupy dyskusyjnej!

 

Program szkolenia

Moduł 1 40 min

Komunikacja B2B w Social Mediach

  • Czym jest komunikacja B2B?
  • Jakie treści są typowe dla B2B?
  • Świadomość marki i jej wizerunek.
  • Trendy w komunikacji.
Moduł 2 35 min

Założenia Social Sellingu

  • Social Selling to nie sprzedaż!
  • Czym jest Social Selling?
  • Czym nie jest Social Selling?
  • Kiedy i dlaczego warto wybrać Social Selling?
Moduł 3 65 min

4 Siły w Social Selling

  • Marka osobista.
  • Umiejętność dotarcia do właściwych osób.
  • Budowanie zaangażowania.
  • Budowanie relacji.
  • Social Selling Index.
Moduł 4 65 minut

Orientacja na Social Selling

  • Organizacja działu sprzedaży.
  • Rola działu marketingu.
  • Eksperci.
  • Udział i rola managerów.
Moduł 5 45 minut

Profil osobisty

  • Kiedy Twój profil sprzedaje?
  • Silne strony profilu osobistego.
  • Słabe punkty profilu osobistego.
  • Rozbudowa i ulepszanie profilu.
Moduł 6 50 min

Profil LinkedIn Premium i jego funkcje

  • Czym jest LinkedIn Premium?
  • InMail, czyli email wewnątrz LinkedIn.
  • Kto oglądał mój profil?
  • Informacje o firmach.
  • LinkedIn Learning.
  • Open Profile.
  • SlideShare.
Moduł 7 30 min

Profil firmowy

  • Czym jest profil firmowy?
  • Profil Marki a profil firmowy.
  • Analityka profilu firmowego.
  • Sugerowane treści (Content Suggestion).
Moduł 8 40 min

Komunikacja i relacja

  • Business-2-Business czyli Human-2-Human.
  • Employee Advocacy.
  • Profil firmowy vs. profil osobisty.
Moduł 9 35 min

Sales Navigator

  • Czym jest Sales Navigator?
  • Jak używać Sales Navigatora?
Moduł 10 45 min

Social Selling Toolbox

  • Social Listening.
  • Analiza trendów.
  • Analiza obszarów zainteresowania.
  • Obserwujący.
  • Specjaliści z Twojej branży.
Moduł 11 60 min

Podsumowanie i test wiedzy

Dla kogo jest to szkolenie?

Managerów i osób odpowiadających za sprzedaż oraz skuteczne dotarcie do grup odbiorców

Którzy szukają nowych, efektywnych sposobów na dotarcie do swoich potencjalnych klientów, zanim zrobi to konkurencja.

Specjalistów ds. komunikacji z odbiorcami oraz budowania wizerunku firmy na rynku i jej postrzegania

Chcących pozycjonować swoją markę i firmę na rynku, docierając z jej wartościami do osób podejmujących decyzje zakupowe.

Osób chcących budować markę osobistą i wizerunek eksperta oraz pozyskiwać swoich klientów w sposób organiczny

Budujących swój wizerunek eksperta lub chcących umiejętnie stymulować pracowników do prezentowania swoich wartości sprzedażowych.

 

Pracujesz w modelu hybrydowym? Mamy dla Ciebie dedykowane rozwiązanie!


Nasze doświadczenia pokazują, że każdy przypadek bywa inny. Przy kursach online również mamy tę świadomość. Dlatego oferujemy dodatkowy pakiet 3h konsultacji z wybranym trenerem Socjomanii. 

Co dzięki temu zyskasz?

Poza kompleksowym kursem, do którego możesz wracać przez 12 miesięcy oraz dostępem do grupy wsparcia z wybranych tematów, da Ci to możliwość zderzenia myśli z ekspertem z danego obszaru. 

Konsultacje możesz wykorzystać w dowolny sposób! Prześlij interesujący Cię zakres tematyczny naszemu konsultantowi, a on umówi Cię z trenerem najlepszym w temacie. 

Pakiet PLUS (dostępny przy każdym szkoleniu) dodaj do swojego koszyka w cenie kursu +  jedynie 1205 zł za 3h indywidualnej pracy z dowolnym trenerem Socjomanii. 
 

 

Certyfikat po ukończeniu kursu

 

Po kursie możesz przystąpić do testu wiedzy
i otrzymać elektroniczny certyfikat, który potwierdzi Twoje umiejętności.

Certyfikat możesz łatwo zamieścić w sieci lub przypiąć do konta na LinkedIn.

Maciej Szeffer, Socjomania - kurs online Social Selling - certyfikat

 

Materiały Exclusive

 

Wraz z kursem otrzymasz szkolenie wideo z wykorzystania specjalnego narzędzia do wyszukiwania, analizowana i segmentacji leadów o potencjale sprzedażowym w działaniach Social Selling.

To nie wszystko. Jeśli zdecydowałeś się na pakiet Plus lub Premium - specjalnie uzyskasz dodatkową godzinę szkolenia 1-na-1 z zakresu konfigurowania i wykorzystania Sales Navigatora w Twojej firmie!

 

Dzięki niemu m. in.:

  • znajdziesz leady, które posiadają największą wartość sprzedażową dla Twojej firmy;
  • przeanalizujesz i posegmentujesz Twoją grupę odbiorców na LinkedIn pod katem zainteresowań, decyzyjności lub potencjału;
  • będziesz mógł rejestrować komunikacje ze swoimi prospektami tak, jak robisz to w systemie CRM.
Content Marketing w Strategii Digital, kurs online, Socjomania - gotowe do użycia szablony contentplanu

Co nas wyróżnia?

bulb

Duża dawka
praktycznej wiedzy

 


Bezpieczeństwo -
pracujesz zdalnie

contact

Bezpośredni kontakt
z autorem kursu

calendar

Elastyczny
harmonogram

tools

Kurs prowadzony
na narzędziach

Karnet open na wiedzę

Zyskaj dostęp do wszystkich autorskich kursów online Socjomanii w cenie 1500 zł netto
na okres 3 miesięcy!

Sprawdź ofertę!

Szkolenia w pakiecie

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Kiedy otrzymam dostęp do kursu?
Zaproszenie do platformy online otrzymasz mailowo najpóźniej do 48h po zaksięgowaniu przez nas płatności.*

*Jeżeli zaproszenie nie dotarło - sprawdź SPAM lub skontaktuj się z nami.

Jak długo będę mieć dostęp do materiałów?
Kupując kurs otrzymujesz dostęp na rok do kursu oraz wszystkich aktualizacji, które powstaną w tym czasie.

Po roku będziesz miał/a możliwość przedłużenia dostępu do kursu i kolejnych aktualizacji w promocyjnej cenie.

Dostęp do grupy na Facebooku będzie nieograniczony. Liczymy na Twoje zaangażowanie w niej. :)
Czy mogę otrzymać certyfikat po ukończeniu kursu?
Tak, możesz otrzymać go w wersji papierowej i elektronicznej, ale będziesz musiał/a przejść przez przygotowany przez nas test wiedzy. :)
Chcę kupić kurs dla kilku osób - czy otrzymam zniżkę?
Pewnie, prześlij nam informację, ile osób chcesz przeszkolić, a przygotujemy indywidualną ofertę z odpowiednią zniżką.
Czy wybierając kurs online muszę logować się na platformę w określonym czasie?
Forma kursu nie wymaga dostępności uczestnika na żywo. Na platformę można logować się w dowolnym czasie. Na kursantów czekają tam materiały video, transkrypty, prezentacje, case studies, dodatkowe artykuły, quizy, oraz słowniczki terminów.

Podobne szkolenia

Social Selling na LinkedIn

690,00 zł + 23% VAT

Inne terminy tego szkolenia w Warszawie w Krakowie Online

Social Selling na LinkedIn

Już wkrótce podamy kolejne terminy!

Jeśli zależy Ci na szkoleniu w bliższym czasie skontaktuj się z nami

Na jakim etapie jesteś?