Kupując kurs, otrzymasz natychmiastowy dostęp do jego aktualnej wersji, a także do nowej, zaktualizowanej i rozszerzonej, której premiera odbędzie się w pierwszym kwartale 2023 r.
Informacje o kursie wideo online
Social Selling
Obecnie jest utworzonych około 3.8 miliarda profili w mediach społecznościowych. Gdyby przełożyć to na populację świata, liczba ta sięgnęłaby 49%. Jeśli do tej pory uznawałeś social media jako narzędzie głównie do zabijania wolnego czasu - najwyższa pora zmienić nieco perspektywę. :) Czy wiesz o tym, że aby doszło do podjęcia decyzji zakupowej w firmie, musi być ona zaakceptowana przez średnio 6 osób? Czy zastanawiałeś się, kto w firmie Twojego potencjalnego klienta tworzy tzw. „krótką listę” dostawców? Czy wiesz co powinieneś zrobić, aby się na niej znaleźć?
W moim kursie „Social Selling” opowiem Ci o tym, jak zbudować za pomocą komunikacji w social mediach trwałą relację z Twoim prospektem i jak zaistnieć w jego oczach jako najlepszy możliwy dostawca rozwiązania, które pomoże mu pokonać jego wyzwania. Pokażę Ci co zrobić, aby Twoi klienci sami zwracali się do Ciebie po produkt lub usługę, które dostarczasz do rynku. Brzmi bajecznie? Nie, jeśli poznasz szereg zasad i dobrych praktyk, które do tego prowadzą.
Wreszcie kurs „Social Selling” odpowie Ci na pytanie jak zaistnieć w social mediach jako godny zaufania profesjonalista, ekspert w swojej dziedzinie, do którego warto zwracać się po poradę. Dowiesz się, jak zbudować sieć kontaktów, która sprawi, że będziesz otaczać się osobami dostarczającymi - tak jak Ty - wartości do rynku i jak wejść do pierwszej ligii ekspertów w Twojej branży. Dodatkowo opowiem Ci o tym, w jaki sposób inni pracownicy Twojej firmy - a nawet sam zarząd - może wesprzeć realizację celów biznesowych dzięki taktykom „Social Selling”. Zobaczysz, że Social Selling to nie wrzucanie postów na LinkedIn lub Facebooka, ale prawdziwie skuteczne narzędzie sprzedażowe, w zupełnie nowy sposób pozycjonujące Twoją firmę na rynku.
Kurs dostępny na platformie online.socjomania.pl
- dostępny jako wygodny e-learning.
10 bogatych w wiedzę praktyczną modułów podzielonych na lekcje tematyczne.
Sam dopasuj czas i tempo nauki:
ucz się na smartfonie, laptopie - przy biurku lub w pociągu!
Co zyskasz dzięki temu kursowi?
- Dowiesz się, czym należy się kierować w komunikacji B2B z wykorzystaniem mediów społecznościowych i czym różni się ona od rozmowy sprzedażowej w innych kanałach.
- Zdobędziesz wiedzę na temat tego, czym się różni klasyczny proces sprzedażowy od Social Sellingu - poznasz dobre i złe praktyki sprzedażowe w social mediach oraz dowiesz się, jak nie zmarnować budżetu na nieefektywne działania, które dodatkowo mogą zrazić Twoich potencjalnych kontrahentów.
- Poznasz cechy efektywnego profilu osobistego oraz przekonasz się, co to znaczy, że Twój profil „sprzedaje”.
- Będziesz wiedzieć jak budować sieć kontaktów biznesowych w social mediach. Poznasz, czym jest digital networking i zobaczysz, jak Twoi znajomi mogą pomóc Ci sprzedawać skuteczniej.
- Zobaczysz, dlaczego dobre rozpoznanie Twojego rynku odbiorców jest kluczowe i jak mogą pomóc Ci w tym platformy social media, takie jak Facebook, LinkedIn czy Instagram.
- Dowiesz się, że social media, takie jak Instagram, Snapchat, Pinterest, Youtube czy nawet TikTok nie są tylko kolorowymi serwisami służącymi do zabicia wolnego czasu, ale mogą stać się strategicznym narzędziem do zdobywania przewagi rynkowej nad Twoją konkurencją.
- Poznasz obsługę specjalnego narzędzia dedykowanego do pozyskiwania, segmentacji, oceniania potencjału sprzedażowego i budowania relacji z najbardziej wartościowymi leadami. Jeśli wykupisz pakiet Plus lub Premium, uzyskasz dostęp do indywidualnego szkolenia 1-na-1 z jego konfiguracji i obsługi - na Twoich własnych kejsach!
Zapraszam Cię do kursu, w którym zebrałem całe moje doświadczenie w budowaniu komunikacji z grupą odbiorców za pośrednictwem social mediów. W tym czasie obserwowałem, analizowałem i wdrażałem taktyki sprzedażowe na rynku zarówno polskim, jak i międzynarodowym. Zdobywając od Microsoft oraz HubSpot Academy certyfikację mojej wiedzy i umiejętności z zakresu Social Sellingu i Inbound Sales (sprzedaż organiczna), zgłębiałem te techniki, codziennie testując je „w terenie”. Pamiętaj podczas kursu, że w każdej chwili możesz zadać mi pytanie lub podzielić się swoją sugestią lub kejsem - otrzymasz zaproszenie do specjalnej grupy dyskusyjnej, na której wraz z innymi uczestnikami kursu będziemy omawiać różne przypadki wykorzystania Social Sellingu. Dodatkowo - jeśli zdecydowałeś się na pakiet Plus lub Premium - masz do dyspozycji indywidualne konsultacje ze mną, podczas których możesz na bieżąco omawiać zdobytą wiedzę lub rozwiać ewentualne wątpliwości. Czekamy na Ciebie i Twój zespół!
Maciej Szeffer | Digital Marketing Lead @ Socjomania
Pracujesz w modelu hybrydowym? Mamy dla Ciebie dedykowane rozwiązanie!
Nasze doświadczenia pokazują, że każdy przypadek bywa inny. Przy kursach online również mamy tę świadomość. Dlatego oferujemy dodatkowy pakiet 3h konsultacji z wybranym trenerem Socjomanii.
Co dzięki temu zyskasz?
Poza kompleksowym kursem, do którego możesz wracać przez 12 miesięcy oraz dostępem do grupy wsparcia z wybranych tematów, da Ci to możliwość zderzenia myśli z ekspertem z danego obszaru.
Konsultacje możesz wykorzystać w dowolny sposób! Prześlij interesujący Cię zakres tematyczny naszemu konsultantowi, a on umówi Cię z trenerem najlepszym w temacie.
Pakiet PLUS (dostępny przy każdym szkoleniu) dodaj do swojego koszyka w cenie kursu + jedynie 1205 zł za 3h indywidualnej pracy z dowolnym trenerem Socjomanii.