0
EN
szkolenia otwarte
18.06

Trendy w digital marketingu

18.06 Trendy w digital marketingu

Zaawansowany

1 dzień

Warszawa

Pozostało 7 miejsc
720,00 zł +23% VAT
Miejsca 7/7

Program szkolenia

9:00

Powitanie

  • Przedstawienie agendy szkolenia i prowadzącego
  • Wymiana doświadczeń z uczestnikami szkolenia
9:15

Trendy

  • Przedstawienie nowych trendów w marketingu: potęga komunikacji wizualnej, short-video, semi-live, czas mobile, livestreaming,
9:45

Nowe aplikacje vol. 1: Periscope, Facebook Live

  • Livestreaming - mechanika i specyfika,
  • Periscope vs Facebook Live - porównanie funkcjonalności aplikacji,
  • Omówienie case studies marek, który wykorzystują format livstreamingu,
10:15

Przerwa kawowo-babeczkowa

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy uczestnikom szkolenia smaczną kawę lub herbatę oraz wypieki z okolicznej cukierni

10:30

Wprowadzenie do Snapchata

  • Grupa docelowa – charakterystyka użytkowników Snapchata
  • Mechanika serwisu – konfiguracja, nawigacja w aplikacji, nawiązywanie relacji, wysyłanie Snapów, funkcja „story”, filtry, efekty i opisy
  • Dodatkowe funkcje – Snapchat discover, funkcja „na żywo” i chat, ustawienia prywatności, reklama
  • Tips&tricks
11:30

Snapchat w portfolio marki

  • Przykłady wykorzystania Snapchata w marketingu, dobre praktyki i wskazówki,
  • Zasady efektywnego tworzenia treści na Snapchat’cie,
  • Cele i efekty – jak mierzyć efektywność działań na Snapchat’cie,
  • Jak robią to inni – case studies marketingowych działań marek w różnych branżach.
12:00

Przerwa kawowa

Krótka przerwa na kawę oraz wymianę doświadczeń z pozostałymi uczestnikami

12:00

Instagram, czyli potęga komunikacji wizualnej

  • Grupa docelowa – charakterystyka użytkowników Instagrama
  • Mechanika serwisu – podstawowe funkcje, nawigacja, wykorzystanie hashtagów, dystrybucja treści,
  • Instagram Stories - mechanika, dobre przykłady i alternatywa Snapchata,
  • Wyznaczanie celów, mierzenie efektywności, optymalizacja działań
  • Dodatkowe narzędzia, aplikacje i serwisy wspierające tworzenie treści i działania marketingowe na Instagramie
  • Jak robią to inni – case studies marketingowych działań marek w różnych branżach
13:30

Nowe aplikacje vol. 2: Spotify i Tinder

  • Spotify - przykłady formatów reklamowych.
  • Tinder - niestandardowe narzędzie do budowania społeczności z grupą odbiorców, mechanika, specyfika i przykłady wykorzystania w kampaniach,
14:00

Podsumowanie i zakończenie szkolenia

  • Przykłady niestandardowych kampanii z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji
  • Sesja pytań i odpowiedzi


indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Zobacz jak wyglądają konsultacje online

Dla kogo jest to szkolenie?

Osób planujących komunikację oraz strategów

Chcących planować działania marki zgodnie z najnowszymi trendami.

Pracowników agencji reklamowych

Poszukujących uaktualnienia wiedzy, poznania nowych rozwiązań które pozwolą w jeszcze bardziej efektywny sposób wykorzystywać dostępne kanały.

Osób potrzbeujących przeglądu najnowszych trendów

Poszukujących interesujących przykładów wykorzystania najnowszych trendów, innowacji, technologii.

 

Co nas wyróżnia?

bulb

Duża dawka
praktycznej wiedzy

atmosphere

Unikalna
atmosfera

atmosphere

Małe grupy
max. 7 osób

contact

Bezpośredni kontakt
z prowadzącym

calendar

Elastyczny
kalendarz

tools

Zajęcia prowadzone
na narzędziach

Potrzebujesz przekonać pracodawcę?

Twój dar przekonywania tym razem nie zadziałał? Twój szef ma wątpliwości, czy aby na pewno szkolenie u nas to dobrze zainwestowane pieniądze? Spieszymy z pomocą! Pobierz PDF, w którym wymieniliśmy największe zalety szkoleń u nas. Teraz musi się udać! :)

Pobierz PDF

hand

Sprawdź naszą wiedzę

Szkolenia w pakiecie

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Co potrzebuję mieć ze sobą na szkoleniu otwartym?
Nie zapomnij komputera, ponieważ szkolenia prowadzimy w formie warsztatowej wykorzystując często narzędzia internetowe.
Czy to szkolenie jest dla mnie?
Na to pytanie chętnie odpowiedzą nasi Concierge, do których numer telefonu i adres mailowy znajdziesz w zakładce Kontakt :)
Kiedy mogę skorzystać z konsultacji po szkoleniu?
Konsultacje mogą się odbyć w naszym biurze w Krakowie, Warszawie lub online za pomocą wideokonferencji. Zalecamy by konsultacje odbywać w momencie, kiedy zaczynasz stosować wiedzę w praktyce. W ten sposób trener może się przygotować do konsultacji by odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania i dostarczyć praktycznych porad.
Czy mogę zapisać na szkolenie więcej niż jedną osobę?
Tak. Zapisując kolejną osobę zapisujesz ją z 10% zniżką (5% w przypadku szkoleń DMI).

Podobne szkolenia

Trendy w digital marketingu

+ 1 h konsultacji GRATIS 720,00 zł + 23% VAT

Inne terminy tego szkolenia w Warszawie w Krakowie Online

Trendy w digital marketingu

Na jakim etapie jesteś?