0
EN
szkolenia otwarte
29.11

Trendy w digital marketingu

29.11 Trendy w digital marketingu

Zaawansowany

1 dzień

Warszawa

Pozostały 4 miejsca
720,00 zł +23% VAT
Miejsca 4/8

Program szkolenia

9:00

Powitanie

  • Ćwiczenie warsztatowe na dzień dobry: Future Mapping - jakie trendy identyfikują uczestnicy szkolenia i jak je wartościują?
9:30

Trendy - wprowadzenie

  • Nowa perspektywa interpretacji trendów - podejście humanocentryczne, z nastawieniem na potrzeby naszej grupy docelowej,
  • Makrotrendy psychospołeczne, które warunkują zmiany zachowań konsumentów (np. human brands, joyning, youniverse, fuzzynomics, playsumers). Praktyczne case studies.
  • Ćwiczenie warsztatowe: Consumer Trend Radar, które pozwoli lepiej zrozumieć omawiane trendy i odpowiedzieć sobie na pytanie jak i kiedy wykorzystać je w naszej firmie i komunikacji? 
10:45

Przerwa kawowo-babeczkowa

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy uczestnikom szkolenia smaczną kawę lub herbatę oraz wypieki z okolicznej cukierni

11:00

Trendset - narzędziownik współczesnego innowatora

  • Trendset, czyli wytłumaczenie, czym są i jak rozwijają się we współczesnym makretingu trendy,
  • Techniki szukania trendów i wykrywania ich sygnałów,
  • Poznanie narzędzi i źródeł, skąd czerpać wiedzę na temat trendów. Omówienie narzędzi takich jak: ProductHunt, Trendwatching, Trendexplorer, Google Trends and Google Consumer Barometer, a także wskazanie polecanych raportów i źródeł danych,
  • Stworzenie wspólnej biblioteczki cennych źródeł i narzędzi, która będzie służyła uczestnikom po szkoleniu.
11:30

Customer 2020 - trendy konsumenckie

  • Nowa ścieżka konsumenta (Digital Customer Journey) i zmiany w jego zachowaniu.
  • Trendy behawioralne (mikro-momenty, voice search, mobile-first, shifting, multiscreening, all-in-one) i ich wpływ na komunikację,
  • Wirtualnie boci i asystenci - jak będzie rozwijał się ten trend i jak możemy go wykorzystać już teraz?
  • Trendy wpływu (influencer marketing, user generated content, employee advocacy) i pojęcie wiarygodności, transparencji i zaufania konsumentów w erze digital,
  • Pokolenie postdemograficzne vs generacja Z, Y, X - jakie zmiany i różnice widzimy w kolejnych pokoleniach? 
  • Generacja Z- dyskusja na temat zmian zachowań konsumentów, próba przekazania światopoglądu najmłodszych odbiorców i tego, jak konsumują Internet,
  • Ćwiczenie warsztatowe: Consumer Trend Canvas w celu lepszego zrozumienia i próby wdrożenia wybranych trendów w firmie.
13:00

Przerwa obiadowa

Czas na odpoczynek dla umysłu i ucztę dla duszy - wspólny spacer i obiad w jednej z lokalnych restauracji.

14:00

Video 2.0 

  • Ewolucja treści audiowizualnych - od wideo linearnego, po VOD, semi-live i live streaming,
  • Storydoing jako nowy storytelling. Jak zmienia się sposób prowadzenia narracji o naszych produktach i usługach w dobie nowych trendów? Trend historii efemerycznych (Stories),
  • Przedstawienie możliwych do wdrożenia trendów i nowych rozwiązań w zakresie tworzenia wideo. Omówione zostaną m.in. short video, virtual reality i augmented reality.
  • Trendy azjatyckie w sektorze wideo - przegląd najciekawszych zastosowań i przykładów na rynku, który dominuje w treści video.
  • Social shopping - zmiana podejścia do ścieżki zakupowej i procesu podejmowania decyzji konsumenckich.
  • Ćwiczenie warsztatowe: Consumer Trend Canvas w celu lepszego zrozumienia i próby wdrożenia wybranych trendów w firmie.
15:00

Mobile

  • Potencjał interaktywnych reklam, ekosystemu naklejek, filtrów i emoji,
  • Potęga komunikatorów i ich wpływ na budowanie relacji z odbiorcami,
  • Nowoczesna komunikacja wizualna - przegląd angażujących formatów,
  • HTML5, aplikacje mobilne i hybrydowe,
  • Ćwiczenie warsztatowe: Consumer Trend Canvas w celu lepszego zrozumienia i próby wdrożenia wybranych trendów w firmie.
16:00

Podsumowanie i zakończenie szkolenia

  • Przykłady niestandardowych kampanii z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji,
  • Trendy azjatyckie jako inspiracja do poszukiwania kolejnych trendów w zakresie marketingu,
  • Co dalej? Sesja pytań i odpowiedzi

.
indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Poznaj trenera i dowiedz się więcej o szkoleniu

Zapowiedź szkolenia „Trendy w digital marketingu" — Martyna Tarnawska

0:56 min

Dla kogo jest to szkolenie?

Osób planujących komunikację oraz strategów

Chcących planować działania marki zgodnie z najnowszymi trendami.

Pracowników agencji reklamowych

Poszukujących uaktualnienia wiedzy, poznania nowych rozwiązań które pozwolą w jeszcze bardziej efektywny sposób wykorzystywać dostępne kanały.

Osób potrzbeujących przeglądu najnowszych trendów

Poszukujących interesujących przykładów wykorzystania najnowszych trendów, innowacji, technologii.

 

Co nas wyróżnia?

bulb

Duża dawka
praktycznej wiedzy

atmosphere

Unikalna
atmosfera

atmosphere

Małe grupy
max. 8 osób

contact

Bezpośredni kontakt
z prowadzącym

calendar

Elastyczny
kalendarz

tools

Zajęcia prowadzone
na narzędziach

Potrzebujesz przekonać pracodawcę?

Twój dar przekonywania tym razem nie zadziałał? Twój szef ma wątpliwości, czy aby na pewno szkolenie u nas to dobrze zainwestowane pieniądze? Spieszymy z pomocą! Pobierz PDF, w którym wymieniliśmy największe zalety szkoleń u nas. Teraz musi się udać! :)

Pobierz PDF

hand

Sprawdź naszą wiedzę

Szkolenia w pakiecie

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Co potrzebuję mieć ze sobą na szkoleniu otwartym?
Nie zapomnij komputera, ponieważ szkolenia prowadzimy w formie warsztatowej wykorzystując często narzędzia internetowe.
Czy to szkolenie jest dla mnie?
Na to pytanie chętnie odpowiedzą nasi Concierge, do których numer telefonu i adres mailowy znajdziesz w zakładce Kontakt :)
Kiedy mogę skorzystać z konsultacji po szkoleniu?
Konsultacje mogą się odbyć w naszym biurze w Krakowie, Warszawie lub online za pomocą wideokonferencji. Zalecamy by konsultacje odbywać w momencie, kiedy zaczynasz stosować wiedzę w praktyce. W ten sposób trener może się przygotować do konsultacji by odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania i dostarczyć praktycznych porad.
Czy mogę zapisać na szkolenie więcej niż jedną osobę?
Tak. Zapisując kolejną osobę zapisujesz ją z 10% zniżką (5% w przypadku szkoleń DMI).

Podobne szkolenia

Trendy w digital marketingu

+ 1 h konsultacji GRATIS 720,00 zł + 23% VAT

Inne terminy tego szkolenia w Warszawie w Krakowie Online

Trendy w digital marketingu
29.11 4 wolne miejsca

Na jakim etapie jesteś?