0
EN
szkolenia otwarte
25.06

Trendy w digital marketingu

(1)
25.06 Trendy w digital marketingu

Szkolenie przekrojowe

1 dzień

Webinar

Pozostało 8 miejsc
1 320,00 zł 1 060,00 zł +23% VAT
Miejsca 8/8

Jak odbywają się nasze szkolenia w obliczu COVID-19?

Przygotowaliśmy dla Was wiele nowych tematów kursów wideo online, a nasze standardowe szkolenia prowadzimy w formie webinarów live w planowanych terminach. W trosce o Wasze i nasze bezpieczeństwo, dołączamy do akcji #zostańwdomu, równocześnie dbając o możliwie najlepsze zdalne doświadczenia rozwoju i dzielenia się wiedzą. Do standardowych szkoleń otwartych wracamy od lipca 2020 roku z zachowaniem odpowiednich środków bezpieczeństwa (dystans, liczebność grupy, środki dezynfekujące i odpowiednie procedury).

Informacje o warsztatach Trendy w digital marketingu

Wiemy, że świat technologii, Internetu i innowacji w biznesie rozwija się za szybko. Za szybko, by za wszystkim nadążyć, zrozumieć, przeanalizować i móc wykorzystać w naszym biznesie.

Dlatego zaprojektowaliśmy jednodniowe szkolenie warsztatowo-inspiracyjne, dzięki któremu poznasz narzędzia, źródła i cenne case study wdrożeń trendów i ich rozwoju w świecie technologii, biznesu i innowacji.

Na spotkaniu łączymy teorię z praktyką - tłumaczymy różnicę między sygnałem, trendem, a makrotrendem. Opowiadamy o tym, jak identyfikować trendy, opisywać je, priorytetyzować i wykorzystywać w praktyce. Dostarczamy ćwiczeń i szablonów, które pomogą w codziennej pracy indywidualnej i zespołowej.

Drugą część szkolenia poświęcamy w całości sesji przeglądu trendów konsumenckich, audiowizualnych i mobilnych w działaniach marketingowych. Łączymy konwersatorium z ćwiczeniami praktycznymi, dzięki czemu uczestnicy zdobywają wiedzę, ale mają również okazję wymienić się wzajemnie doświadczeniem. 

Jakie są nasze webinary?

  • nasze webinary są interaktywne - zachęcamy do dyskusji z trenerem i pozostałymi uczestnikami oraz do udziału w przygotowanych ćwiczeniach

  • webinar to nie tylko wcześniej ustalony program, to również liczne case studies, które są dobierane przez trenera pod branżę lub konkretne problemy uczestników

  • na początku każdego webinaru, trener wraz z uczestnikami przygotowują kontrakt spotkania i jego plan. Zazwyczaj podczas każdego webinaru planujemy krótkie, 15 minutowe przerwy oraz 1-godzinną przerwę w porze lunchowej :)

  • prowadzący korzysta z najnowszych rozwiązań umożliwiających szkolenie zdalne, ale jeśli coś pójdzie nie tak, nie martw się - zapewniamy dostęp do wszystkich materiałów online

    Przed rozpoczęciem upewnij się, że masz dobre połączenie z internetem, działający mikrofon i słuchawki. Zadbaj o swój komfort w cichym i dobrze oświetlonym pomieszczeniu. :)

Program szkolenia

10:00

Powitanie

  • Ćwiczenie warsztatowe na dzień dobry: Future Mapping - jakie trendy identyfikują uczestnicy szkolenia i jak je wartościują?
10:30

Trendy i makrotrendy - wprowadzenie

  • Nowa perspektywa interpretacji trendów - podejście humanocentryczne, z nastawieniem na potrzeby naszej grupy docelowej,
  • Makrotrendy psychospołeczne, które warunkują zmiany zachowań konsumentów (np. human brands, joyning, youniverse, fuzzynomics, playsumers). Praktyczne case studies.
11:45

Przerwa na kawę

12:00

Trendset - narzędziownik współczesnego innowatora

  • Trendset, czyli wytłumaczenie, czym są i jak rozwijają się we współczesnym makretingu trendy,
  • Techniki szukania trendów i wykrywania ich sygnałów,
  • Poznanie narzędzi i źródeł, skąd czerpać wiedzę na temat trendów. Omówienie narzędzi takich jak: ProductHunt, Trendwatching, Google Trends and Google Consumer Barometer, a także wskazanie polecanych raportów i źródeł danych,
  • Stworzenie wspólnej biblioteczki cennych źródeł i narzędzi, która będzie służyła uczestnikom po szkoleniu.
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Customer 2030 - trendy konsumenckie

  • Nowa ścieżka konsumenta (Digital Customer Journey) i zmiany w jego zachowaniu.
  • Trendy behawioralne (mikro-momenty, voice search, mobile-first, shifting, multiscreening, all-in-one) i ich wpływ na komunikację,
  • Wirtualnie boci i asystenci - jak będzie rozwijał się ten trend i jak możemy go wykorzystać już teraz?
  • Trendy wpływu (influencer marketing, user generated content, employee advocacy) i pojęcie wiarygodności, transparencji i zaufania konsumentów w erze digital,
  • Pokolenie postdemograficzne vs generacja Z, Y, X - jakie zmiany i różnice widzimy w kolejnych pokoleniach? 
  • Generacja Z- dyskusja na temat zmian zachowań konsumentów, próba przekazania światopoglądu najmłodszych odbiorców i tego, jak konsumują Internet,
  • Ćwiczenie warsztatowe: Consumer Trend Canvas w celu lepszego zrozumienia i próby wdrożenia wybranych trendów w firmie.
15:00

Video 2.0 

  • Ewolucja treści audiowizualnych - od wideo linearnego, po VOD, semi-live i live streaming,
  • Storydoing jako nowy storytelling. Jak zmienia się sposób prowadzenia narracji o naszych produktach i usługach w dobie nowych trendów? Trend historii efemerycznych (Stories),
  • Przedstawienie możliwych do wdrożenia trendów i nowych rozwiązań w zakresie tworzenia wideo. Omówione zostaną m.in. short video, virtual reality i augmented reality.
  • Trendy azjatyckie w sektorze wideo - przegląd najciekawszych zastosowań i przykładów na rynku, który dominuje w treści video.
  • Social shopping - zmiana podejścia do ścieżki zakupowej i procesu podejmowania decyzji konsumenckich.
  • Ćwiczenie warsztatowe: Consumer Trend Canvas w celu lepszego zrozumienia i próby wdrożenia wybranych trendów w firmie.
16:00

Mobile

  • Potencjał interaktywnych reklam, ekosystemu naklejek, filtrów i emoji,
  • Potęga komunikatorów i ich wpływ na budowanie relacji z odbiorcami,
  • Nowoczesna komunikacja wizualna - przegląd angażujących formatów,
  • Ćwiczenie warsztatowe: Consumer Trend Canvas w celu lepszego zrozumienia i próby wdrożenia wybranych trendów w firmie.
17:00

Podsumowanie i zakończenie szkolenia

  • Przykłady niestandardowych kampanii z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji,
  • Trendy azjatyckie jako inspiracja do poszukiwania kolejnych trendów w zakresie marketingu,
  • Co dalej? Sesja pytań i odpowiedzi

.
indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Poznaj trenera i dowiedz się więcej o szkoleniu

Zapowiedź szkolenia „Trendy w digital marketingu" — Martyna Tarnawska

0:56 min

Dla kogo jest to szkolenie?

Osób planujących komunikację oraz strategów

Chcących planować działania marki zgodnie z najnowszymi trendami.

Pracowników agencji reklamowych

Poszukujących uaktualnienia wiedzy, poznania nowych rozwiązań które pozwolą w jeszcze bardziej efektywny sposób wykorzystywać dostępne kanały.

Osób potrzbeujących przeglądu najnowszych trendów

Poszukujących interesujących przykładów wykorzystania najnowszych trendów, innowacji, technologii.

 

Co nas wyróżnia?

bulb

Duża dawka
praktycznej wiedzy

 


Bezpieczeństwo -
pracujesz zdalnie

contact

Bezpośredni kontakt
z autorem kursu

calendar

Elastyczny
harmonogram

tools

Kurs prowadzony
na narzędziach

Sprawdź naszą wiedzę

Potrzebujesz przekonać pracodawcę?

Twój dar przekonywania tym razem nie zadziałał? Twój szef ma wątpliwości, czy aby na pewno szkolenie u nas to dobrze zainwestowane pieniądze? Spieszymy z pomocą! Pobierz PDF, w którym wymieniliśmy największe zalety szkoleń u nas. Teraz musi się udać! :)

Pobierz PDF

hand

Potrzebujesz przeszkolić więcej osób?

Dowiedz się wiecej o szkoleniach dedykowanych

Dowiedz się więcej

Szkolenia w pakiecie

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Czego potrzebuję, aby wziąć udział w webinarze?
Wystarczy komputer, dostęp do internetu, sprawny mikrofon i kamera. Przed webinarem otrzymasz od nas dostęp do naszej platformy e-learningowej, na której umieszczone są materiały dydaktyczne, m.in te którymi będzie posiłkował się podczas zajęć trener.
Kiedy najpóźniej mogę zapisać się na webinar?
Rezerwacja miejsca na webinarze odbywa się na podstawie opłaconej faktury proforma. W związku z tym o zapisie na zajęcia decyduje kolejność zgłoszeń i opłacenie faktury proforma w terminie.
Czy ten webinar jest dla mnie?
Na to pytanie chętnie odpowiedzą nasi Concierge, do których numer telefonu i adres mailowy znajdziesz w zakładce kontakt.
Czy na webinar mogę zapisać więcej niż jedną osobę?
Tak. Zapisując kolejną osobę (podczas jednej rejestracji), zapisujesz ją z 10% zniżką (5% w przypadku certyfikowanych kursów DMI).
Czy podczas webinaru pracujemy na własnych kontach?
Każdy z uczestników może podczas zajęć pracować na własnym koncie w omawianych narzędziach, dzięki czemu ma możliwość wdrażania zdobytej podczas webinaru wiedzy. Jeżeli nie posiada konta w danym narzędziu z pewnością warto je założyć przed webinarem. Na zajęciach z Google AdWords oraz Google Analytics uczestnicy mają możliwość pracy na kontach demo udostępnianych przez trenera.

Podobne szkolenia

Trendy w digital marketingu

+ 1 h konsultacji GRATIS 1 320,00 zł 1 060,00 zł + 23% VAT

Inne terminy tego szkolenia w Warszawie w Krakowie Online

Trendy w digital marketingu

Już wkrótce podamy kolejne terminy!

Jeśli zależy Ci na szkoleniu w bliższym czasie skontaktuj się z nami

Na jakim etapie jesteś?