0
EN
szkolenia otwarte
30.11

Twitter

Ocena szkolenia (118)

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

Twitter

Informacje o szkoleniu

Twitter w Polsce cieszy się coraz większą popularnością. Jest nie tylko doskonałym źródłem informacji, ale też platformą budowania wizerunku zarówno dla osób publicznych, jak i marek czy instytucji. Skuteczne działania na Twitterze oznaczają również możliwość nawiązywania nowych kontaktów biznesowych - szczególnie, gdy interesuje nas skala globalna. Nasze szkolenie pozwoli Ci nie tylko poznać Twittera od A do Z, ale również wykorzystać tę wiedzę w praktyce, zarówno w budowaniu strategii dla marki, jak i własnego wizerunku - jako eksperta.

Program szkolenia

10:00

Powitanie

  • Powitanie, przedstawienie agendy szkolenia i prowadzącego
  • Rekonesans wiedzy uczestników na temat Twittera oraz zdefiniowanie celów szkolenia
10:30

Wprowadzenie do tematyki Twittera

  • Najważniejsze pojęcia, specyfikacja serwisu, statystyki globalne oraz w Polsce
  • Czy na Twitterze mówi się tylko o polityce i piłce nożnej? Generacja Z w natarciu
  • Twitter jako źródło szybszej informacji
11:00

Tworzenie profilu na Twitterze krok po kroku

  • Charakterystyka komunikacji na Twitterze. Dobre i złe praktyki
  • Wykorzystywanie funkcji natywnych Twittera: wyszukiwarka, hashtagi, trendy, listy, momenty
11:30

Strategia obecności marki na Twitterze

  • 15 elementów do tego, aby dobrze prowadzić komunikację na Twitterze
  • Twitter jako kanał obsługi klienta
12:30

Przydatne aplikacje na Twitterze

  • Hashtagify; Tweriod; Keyhole, Click to tweet; Pay with a tweet; Tagboard - omówienie oraz testowanie
12:45

Przerwa kawowo-babeczkowa

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy uczestnikom szkolenia smaczną kawę lub herbatę oraz wypieki z okolicznej cukierni

13:00

Monitoring i analiza treści na Twitterze za pomocą Tweetdeck

  • Uruchomienie Tweetdecka i opis możliwości
  • Obsługa konta na Twitterze z poziomu Tweetdecka (m.in. dołączanie kilku kont, planowanie tweetów)
  • Monitoring tematu, hashtaga, konta za pomocą Tweetdecka
13:15

Analiza grupy docelowej

  • Ustawienie i analiza treści za pomocą narzędzia Tweetdeck
  • Wykorzystanie Twitter Analytics, Tweets Analytics, Audiences Insights
  • Analiza konkurencji za pomocą aplikacji Followerwonk
13:45

Reklama na Twitterze

  • Tworzenie kampanii reklamowej na Twitterze

  • Wybieranie grupy docelowej, targetowanie, cena
  • Custom Audiences i remarketing
14:30

Optymalizacja bloga, strony www pod kątem działania na Twitterze

  • Instalowanie Twitter Cards i analiza dostępnych danych
  • Twitter social plugins
14:45

Wykorzystanie Twittera jako narzędzia komunikacji marki - case studies

  • Dobre praktyki firm, które wykorzystują Twittera do komunikacji z grupą docelową
  • Analiza działań firm z Polski oraz zagranicy
15:00

Podsumowanie szkolenia

  • Integracja Twittera z pozostałymi serwisami społecznościowymi
  • Przyszłość Twittera i związane z nim trendy
  • Sesja pytań i odpowiedzi
  • Rozdanie certyfikatów
indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Zobacz jak wyglądają konsultacje online

Opinie naszych uczestników

Dla kogo jest to szkolenie?

Osób rozpoczynających przygodę z Twitterem

Chcących poznać mechanikę działania serwisu i dostępne funkcje.

Specjalistów ds. komunikacji

Poszukujących nowych sposobów i narzędzi ułatwiających prowadzenie komunikacji.

Osób odpowiedzialnych za planowanie komunikacji marki

Poszukujących interesujących przykładów wykorzystania Twittera do komunikacji oraz obsługi klienta.

 

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?