Zamknij

Nasz serwis wykorzystuje cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Szczegóły znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

17.08 Google Adwords Kraków Cena: 1 120.00 zł + 23% VAT Wolne miejsca: 5

17.08 – 18.08, Kraków

Google Adwords

Cena: od 1 120.00 zł + 23% VAT
Miejsca:

Informacje o szkoleniu

Dowiesz się, w jaki sposób dotrzeć do swoich klientów w sieci. Nauczysz się odpowiednio konfigurować kampanie reklamowe
Dzięki poznaniu tajników optymalizacji kampanii zwiększysz swój ROAS! Poznasz nowe możliwości systemu AdWords. Nauczysz się analizować efektywność działań prowadzonych przez firmy zewnętrzne. Przekonasz się, że Twoje działania reklamowe w sieci mogą być o wiele skuteczniejsze niż do tej pory!

Nie ma tutaj żadnej gotowej prezentacji, pracujemy na żywych narzędziach. Omawiamy problemy każdego uczestnika szkolenia, nie będziesz biernym słuchaczem! Każde omawiane Case Study na szkoleniu będą dopasowane do Twoich potrzeb. Dostaniesz tylko praktyczną wiedzę na przykładach!

Do kogo skierowane jest szkolenie

Szkolenie jest kierowane do osób, które chcą podnieść efektywność swoich działań związanych z działaniami SEM poprzez Google AdWords: specjalistów ds. marketingu, kierowników i managerów agencji SEO/SEM, a także właścicieli firm, dla których strona internetowa to główny kanał sprzedaży produktów lub usług oraz osób zlecających działania marketingowe firmom zewnętrznym.

Mapa szkolenia

Dzień 1

10:00Start Powitanie

  • Przywitanie, przedstawienie agendy szkolenia
  • Rekonesans wiedzy uczestników oraz omówienie projektów uczestników

10:15Możliwości reklamowe Google AdWords (warsztaty)

  • Przedstawienie możliwości Google AdWords
  • Dobór odpowiednich typów kampanii pod kątem projektu
  • Analiza potencjalnych zwrotów z inwestycji

11:30Przerwa kawowa

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy smaczną kawę lub herbatę oraz wypieki z okolicznej cukierni

11:45Tworzenie kampanii (warsztaty)

  • Planowanie kampanii tekstowych
  • Konfiguracja kampanii tekstowych

13:00Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch

14:00Optymalizacja kampanii (warsztaty)

  • Techniki optymalizacji kampanii
  • Podstawowa optymalizacja kampanii przy wsparciu Google Analytics

15:00Tworzenie strategii (warsztaty)

  • Tworzenie strategii kampanii graficznych zasięgowych

16:00Konfiguracja kampanii graficznych (warsztaty)

  • Odpowiednia konfiguracja reklam remarketingowych

17:00Zakończenie pierwszego dnia szkolenia

  • Sesja pytań i odpowiedzi
Dzień 2

10:00StartPowitanie

  • Wspólna kawa / herbata
  • Społecznościowa rozgrzewka

10:15Konfiguracja kampanii graficznych (warsztaty)

  • Graficzne kampanie zasięgowe
  • Kampanie na gmail
  • Kampanie produktowe
  • Kampanie remarketingowe

12:00Optymalizacja kampanii (warsztaty)

  • Zaawansowane metody optymalizacji kampanii
  • Przykłady efektów zastosowanych metod optymalizacji

13:00Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch

14:00Konfiguracja dodatkowych typów kampanii AdWords (warsztaty)

  • Kampanie mobile
  • Kampanie video
  • Kampanie RLSA

15:30Zaawansowana analiza efektywności prowadzonych kampanii (warsztaty)

  • Analiza efektywności kampanii na podstawie modeli atrybucyjnych
  • Analiza CPA oraz ROAS kampanii

17:00ZakończeniePodsumowanie szkolenia

  • Sesja pytań i odpowiedzi
  • Rozdanie certyfikatów

Profil trenera

Prowadzący Karol Dziedzic

Certyfikowany Trener Google AdWords i specjalista Google Analytics. Na swoim koncie ma ponad 500 przeszkolonych firm. Współpracuje z podmiotami z branży finansowej, FMCG, e-commerce. Wykładowca na Collegium da Vinci i prelegent na konferencjach.

Karol Dziedzic

Google Certified Trainer

Analytics and AdWords certificated trainings with long experience. SEM/SEO/Analytics Audits & Consulting specialist. Professional dedicated trainer, who works with top polish startups, ecommerce sites and real estate developers. Lecturer at Collegium da Vinci in Poznan.

Miejsce szkolenia

Świętego Filipa 16/7, Kraków
500 metrów od Galerii Krakowskiej

sprawdź na mapie

Co nas wyróżnia?

  • Duża dawka praktycznej wiedzy
  • Unikalna atmosfera
  • Małe grupy max. 7 osób
  • Bezpośredni kontakt z prowadzącym
  • Elastyczny kalendarz
  • 1h indywidualnych konsultacji gratis

Opinie uczestników 6 opinii

Karolina BugajSzkolenie bardzo pomocne, dużo wiedzy praktycznej – ważne konkrety czyli coś, czego potrzebowałam, aby rozpocząć moją przygodę z Adwordsem i jego analizą :) Szkolenie odbywało się w bardzo luźnej, przyjaznej atmosferze. Oczywiście pod czujną kontrolą Pana Karola, którego cechuje ogromna cierpliwość i wyrozumiałość. Pilnował nie tylko, aby przerobić wszystkie założone zagadnienia, ale też abyśmy wszyscy je dokładnie zrozumieli. Powtarzał, wyjaśniał, wracał do początków, tak aby każdy z nas był zaopatrzony w dobrą wiedzę. Bardzo serdecznie dziękuję za profesjonalne podejście. Na pewno skorzystam również z dodatkowych konsultacji. Tomasz PawełekZ mojej perspektywy najważniejsze były optymalizatory konwersji, analiza efektywności i reklamy w sieci reklamowej. Największym plusem szkolenia dla mnie było to, że Karol prowadzi je w formie warsztatów a także pokazuje realne przykłady z już trwających kampanii, aspekt praktyczny to właśnie to o co mi chodziło. Michał SadowskiKarol zmienił nasze podejście do analityki webowej pomagając nam zdobyć nowych klientów. Wzniósł nasze działania SEM na nowy poziom!

Wczytaj więcej

Rejestracja

Zostaw kontakt do siebie. Odezwiemy się w przeciągu 24h.

* pola wymagane

Z przyjemnością odpowiem na wszelkie Państwa pytania.

Digital Marketing Concierge Michał Macherzyński 539 993 211