Zamknij

Nasz serwis wykorzystuje cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Szczegóły znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

31.07 Google Analytics Warszawa Cena: 1 320.00 zł + 23% VAT Wolne miejsca: 3

31.07 – 01.08, Warszawa

Google Analytics

Cena: od 1 320.00 zł + 23% VAT
Miejsca:

Informacje o szkoleniu

Na szkoleniu przede wszystkim nauczysz się analizować efektywność prowadzonych działań reklamowych. Dodatkowo dowiesz się, które kanały reklamowe przynoszą Ci największy zwrot z inwestycji. Ponadto poznasz zasady działania Google Analytics oraz możliwości jego wykorzystania pod kątem Twojego projektu. Zrozumiesz także jak użytkownicy popadają w interakcję z Twoją stroną i czego na niej szukają. Nauczysz się analizować efektywność działań prowadzonych przez firmy zewnętrzne. Przekonasz się, że Twoje działania reklamowe w sieci bez odpowiedniego wsparcia analitycznego nie miały prawa być efektywne!

Nie ma tutaj żadnej gotowej prezentacji, pracujemy na żywych narzędziach. Omawiamy problemy każdego uczestnika szkolenia, nie będziesz biernym słuchaczem! Każde omawiane Case Study na szkoleniu będą dopasowane do Twoich potrzeb. Dostaniesz tylko praktyczną wiedzę na przykładach!

Do kogo skierowane jest szkolenie

Szkolenie jest kierowane do osób, które chcą podnieść efektywność swoich działań związanych z działaniami SEM poprzez analitykę internetową: specjalistów ds. marketingu, kierowników i managerów agencji SEO/SEM, a także właścicieli firm, dla których strona internetowa to główny kanał sprzedaży produktów lub usług oraz osób zlecających działania marketingowe firmom zewnętrznym.

Mapa szkolenia

Dzień 1

10:00StartPowitanie

  • Przywitanie, przedstawienie agendy szkolenia
  • Rekonesans wiedzy uczestników oraz omówienie projektów uczestników

10:15Wprowadzenie do Google Analytics (warsztaty)

  • Sposoby instalacji Google Analytics oraz sprawdzenia jej poprawności
  • Poprawna konfiguracja Google Analytics
  • Interpretacja podstawowych danych oraz wskaźników pod kątem dalszego trafnego wyciągania wniosków

11:30Przerwa kawowa

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy smaczną kawę lub herbatę oraz wypieki z okolicznej cukierni

11:45Analiza pozyskiwanego ruchu (warsztaty)

  • Odpowiednia konfiguracja źródeł ruchu pod kątem analiz
  • Odfiltrowanie spamowego ruchu ze statystyk

13:00Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch

14:00Konfiguracja celów

  • Konfiguracja mikro i makro celów na stronie
  • Konfiguracja modułu e-commerce

15:00Analiza zachowań użytkowników na stronie (warsztaty)

  • Segmentacja użytkowników na stronie ze względu na stadium zakupowe lub/i charakterystykę ich zachowań na stronie
  • Tworzenie list remarketingowych w oparciu o utworzone segmentacje
  • Analiza przepływu użytkowników przez stronę

16:00Raportowanie (warsztaty)

  • Tworzenie niestandardowych raportów

17:00Zakończenie pierwszego dnia szkolenia

  • Sesja pytań i odpowiedzi
Dzień 2

10:00StartPowitanie

  • Wspólna kawa / herbata
  • Powtórka wiadomości z dnia poprzedniego

10:15Google Tag Manager (warsztaty)

  • Wprowadzenie do narzędzia
  • Korzystanie z GTM

11:30Przerwa kawowa

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy smaczną kawę lub herbatę oraz wypieki z okolicznej cukierni

11:45Narzędzia pomocnicze do Google Analytics (warsztaty)

  • Przedstawienie narzędzi wspomagających GA
  • Integracja narzędzi z Google Analytics
  • Implementacja narzędzi poprzez GTM
  • Import danych do GA

13:00Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch

14:00 Zaawansowane analizy (warsztaty)

  • Konwersje wspomagane
  • Ścieżki wielokanałowe
  • Modele atrybucyjne
  • Funkcja user-ID
  • Śledzenie użytkowników pomiędzy urządzeniami
  • Integracja Google Analytics poprzez funkcję user-ID z CRM
  • Tworzenie raportów za pomocą Google Data Studio
  • Testy A/B z wykorzystaniem Google Optimize

17:00ZakończeniePodsumowanie szkolenia

  • Pytania i odpowiedzi
  • Rozdanie certyfikatów

Profil trenera

Prowadzący Karol Dziedzic

Certyfikowany Trener Google AdWords i specjalista Google Analytics. Na swoim koncie ma ponad 500 przeszkolonych firm. Współpracuje z podmiotami z branży finansowej, FMCG, e-commerce. Wykładowca na Collegium da Vinci i prelegent na konferencjach.

Karol Dziedzic

Google Certified Trainer

Analytics and AdWords certificated trainings with long experience. SEM/SEO/Analytics Audits & Consulting specialist. Professional dedicated trainer, who works with top polish startups, ecommerce sites and real estate developers. Lecturer at Collegium da Vinci in Poznan.

Sprawdź naszą wiedzę

Miejsce szkolenia

Białostocka 22/3, Warszawa,
wejście od strony ulicy i numeru 24,
100 metrów od Galerii Wileńskiej

sprawdź na mapie

Co nas wyróżnia?

  • Duża dawka praktycznej wiedzy
  • Unikalna atmosfera
  • Małe grupy max. 7 osób
  • Bezpośredni kontakt z prowadzącym
  • Elastyczny kalendarz
  • 1h indywidualnych konsultacji gratis

Opinie uczestników 7 opinii

Grzegorz AndruszkiewiczSzkolenie było świetne. Jeśli chodzi o Analyticsa to w pełni go zrozumiałem, co do GMT - mam trochę z nim problemów jednakże moja wina, ponieważ podczas tego etapu troszkę się gubiłem, jednakże doczytam i nie powinienem mieć z tym problemu. Podsumowując moja ocena to 10/10. Bartłomiej LewickiSzkolenie było przygotowane profesjonalnie, Karol opowiadał ciekawie łącząc zarówno podstawowe jak i zaawansowane aspekty Analyticsa. Mała grupa sprzyjała pracy (indywidualne podejście). Smaczne babeczki :) Ogólnie szkolenie oceniam bardzo pozytywnie. Jakub UtkoWrażenia jak najbardziej ok. Fajna lokalizacja i małe grupy dobrze sprzyjają ogarnięciu tematu.Podobało mi się, że prezentowane przykłady były z życia wzięte i Karol omawiał każde pytania na konkretnych, prawdziwych przykładach.

Wczytaj więcej

Rejestracja

Zostaw kontakt do siebie. Odezwiemy się w przeciągu 24h.

* pola wymagane

Z przyjemnością odpowiem na wszelkie Państwa pytania.

Digital Marketing Concierge Michał Macherzyński 539 993 211