Zamknij

Nasz serwis wykorzystuje cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Szczegóły znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

12.09 Pozycjonowanie (SEO) Warszawa Cena: 820.00 zł + 23% VAT Wolne miejsca: 6

12.09, Warszawa

Pozycjonowanie (SEO)

Cena: od 820.00 zł + 23% VAT
Miejsca:

Informacje o szkoleniu

Google to najpopularniejsza wyszukiwarka w Polsce i na świecie. Każdego dnia wpisywane jest do niej kilka miliardów zapytań. Użytkownicy szukają informacji o markach i produktach przed podjęciem decyzji zakupowych. Obecność firmy w wyszukiwarce jest zatem kluczowa dla każdego rodzaju działalności. Na szkoleniu SEO uczestnik pozna najważniejsze zagadnienia związane z pozycjonowaniem stron www oraz zasadę działania wyszukiwarki Google. Szkolenie dostarczy także wiedzy w jaki sposób analizować efekty (przy użyciu dodatkowych narzędzi) oraz jak wybrać partnera/agencję SEO. Jest to szkolenie od podstaw.

Do kogo skierowane jest szkolenie

Kurs SEO przeznaczony jest dla osób początkujących, posiadających własną firmę lub pracujących w działach marketingu małych, średnich oraz dużych przedsiębiorstw. W ramach szkolenia uczestnicy uzyskają wiedzę na temat najważniejszych elementów SEO, które pozwolą zaplanować przyszłe działania SEO. Zdobyta wiedza pozwoli także analizować efekty współpracy z zewnętrznym partnerem, np. agencją SEO. Wiedza przekazana będzie w taki sposób, aby była przystępna dla osób, które nie posiadają wiedzy technicznej dotyczącej budowy stron www.

Mapa szkolenia

Dzień 1

10:00StartPowitanie uczestników

  • Przedstawienie agendy i prowadzącego
  • Rekonesans wiedzy uczestników dotyczącej SEO

10:15Wstęp do SEO

  • Jakie elementy pojawiają się w wynikach wyszukiwania Google
  • Jakie są trendy wyszukiwania przez użytkowników
  • Czym jest pozycjonowanie stron internetowych
  • SEO w kontekście kampanii PPC - jak te dwa kanały uzupełniają się ze sobą
  • Jak działają wyszukiwarki? Dlaczego widać określone strony w wynikach Google
  • Podział SEO na elementy On Site oraz Off Site

11:00Kwestie techniczne

  • Dowiesz się, na które elementy warto zwrócić uwagę podczas pozycjonowania strony www/sklepu internetowego

11:30Najważniejsze elementy On Site SEO

  • Meta Dane - jedne z najważniejszych elementów strony pod kątem SEO. Sprawdzisz, przy pomocy narzędzi, jak wdrożone są na Twojej stronie

12:15Działania poza stroną wpływające na SEO - Off Site

  • Link Building, czyli pozyskiwanie linków, rodzaje linków - jakie są sposoby zdobywania linków oraz czego nie robić, aby uniknąć kary od Google
  • Nauczysz się jak sprawdzić profil linków prowadzących do Twojej strony
  • Content Marketing - jak tworzyć treści na portale zewnętrzne? 
O czym pamiętać, żeby przynosiły korzyści także dla SEO

13:00Przerwa obiadowa

  • Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch

14:00Wybór słów kluczowych i tworzenie treści na stronie

  • Poznasz narzędzia, które pomogą Ci wybrać słowa kluczowe i sprawdzić ich popularność w Google
  • Treści na stronie - dowiesz się jak je tworzyć, aby były wartościowe dla użytkownika i dla wyszukiwarek (przydatne narzędzia)

15:00Analiza skuteczności działań SEO

  • Monitorowanie wyników SEO - pozycje, widoczność, ruch, konwersje
  • Narzędzia do analizy SEO - poznasz możliwości takich narzędzi jak Google Search Console, Google Analytics, Senuto, Semstorm
  • Sprawdzisz, przy pomocy poznanych narzędzi, jak Twoja strona ma wdrożone poszczególne elementy SEO omawiane podczas szkolenia

16:30Współpraca z zewnętrznym partnerem/agencją

  • Jak wybrać partnera, który realizować będzie działania SEO
  • Możliwe modele współpracy oraz rozliczeń
  • Na co zwracać uwagę podczas współpracy z partnerem SEO

17:00ZakończeniePodsumowanie szkolenia

  • Sesja pytań i odpowiedzi
  • Wręczenie certyfikatów

Profil trenera

Prowadzący Maciej Wojtowicz

Doświadczenie z zakresu SEO, Google AdWords oraz Google Analytics zdobywał w pracy w agencji SEO/SEM, gdzie obsugiwał projekty dla Klientów z wielu różnych branż. Potwierdzeniem jego wiedzy są posiadane certyfikaty Google AdWords oraz Analytics.

Maciej Wojtowicz

Digital Marketing Consultant

He achieved a practical experience in a SEO, Google AdWords and Google Analytics field during his work in a digital agency. He has cooperated with Clients from different industries for almost 3 years. His knowledge is based also on external courses and conferences. He has received Google AdWords and Google Analytics certificates.

Sprawdź naszą wiedzę

Miejsce szkolenia

Białostocka 22/3, Warszawa,
wejście od strony ulicy i numeru 24,
100 metrów od Galerii Wileńskiej

sprawdź na mapie

Co nas wyróżnia?

  • Duża dawka praktycznej wiedzy
  • Unikalna atmosfera
  • Małe grupy max. 7 osób
  • Bezpośredni kontakt z prowadzącym
  • Dodatkowe materiały po szkoleniu
  • 1h indywidualnych konsultacji gratis

Rejestracja

Zostaw kontakt do siebie. Odezwiemy się w przeciągu 24h.

* pola wymagane

Z przyjemnością odpowiem na wszelkie Państwa pytania.

Digital Marketing Concierge Michał Macherzyński 539 993 211