Zamknij

Nasz serwis wykorzystuje cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Szczegóły znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

18.09 Szkolenie Twitter Warszawa Cena: 720.00 zł + 23% VAT Wolne miejsca: 7

18.09, Warszawa

Szkolenie Twitter

Cena: od 720.00 zł + 23% VAT
Miejsca:

Informacje o szkoleniu

Twitter w Polsce cieszy się coraz większą popularnością. Jest nie tylko doskonałym źródłem informacji, ale też platformą budowania wizerunku zarówno dla osób publicznych, jak i marek czy instytucji. Skuteczne działania na Twitterze oznaczają również możliwość nawiązywania nowych kontaktów biznesowych - szczególnie, gdy interesuje nas skala globalna. Nasze szkolenie pozwoli Ci nie tylko poznać Twittera od A do Z, ale również wykorzystać tę wiedzę w praktyce, zarówno w budowaniu strategii dla marki, jak i własnego wizerunku - jako eksperta.

Do kogo skierowane jest szkolenie

Szkolenie kierujemy przede wszystkim do specjalistów ds. marketingu, e-marketingu, brand managerów, managerów ds. komunikacji, właścicieli przedsiębiorstw - tych, którzy chcą lepiej poznać i zrozumieć zasady działania serwisu społecznościowego Twitter. Szkolenie dostarczy wiedzy w jaki sposób wykorzystać potencjał Twittera w budowaniu strategii dla swojej marki i jak kreować content w tym kanale społecznościowym.

Mapa szkolenia

Dzień 1

10:00StartPowitanie

  • Powitanie, przedstawienie agendy szkolenia i prowadzącego
  • Rekonesans wiedzy uczestników na temat Twittera oraz zdefiniowanie celów szkolenia

10:30Wprowadzenie do tematyki Twittera

  • Najważniejsze pojęcia, specyfikacja serwisu, statystyki globalne oraz w Polsce
  • Czy na Twitterze mówi się tylko o polityce i piłce nożnej? Generacja Z w natarciu
  • Twitter jako źródło szybszej informacji

11:00Tworzenie profilu na Twitterze krok po kroku

  • Charakterystyka komunikacji na Twitterze. Dobre i złe praktyki
  • Wykorzystywanie funkcji natywnych Twittera: wyszukiwarka, hashtagi, trendy, listy, momenty

11:30Strategia obecności marki na Twitterze

  • 15 elementów do tego, aby dobrze prowadzić komunikację na Twitterze
  • Twitter jako kanał obsługi klienta

12:30Przydatne aplikacje na Twitterze

  • Hashtagify; Tweriod; Keyhole, Click to tweet; Pay with a tweet; Tagboard - omówienie oraz testowanie

12:45Przerwa kawowo-babeczkowa

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy uczestnikom szkolenia smaczną kawę lub herbatę oraz wypieki z okolicznej cukierni

13:00Monitoring i analiza treści na Twitterze za pomocą Tweetdeck

  • Uruchomienie Tweetdecka i opis możliwości
  • Obsługa konta na Twitterze z poziomu Tweetdecka (m.in. dołączanie kilku kont, planowanie tweetów)
  • Monitoring tematu, hashtaga, konta za pomocą Tweetdecka

13:15Analiza grupy docelowej

  • Ustawienie i analiza treści za pomocą narzędzia Tweetdeck
  • Wykorzystanie Twitter Analytics, Tweets Analytics, Audiences Insights
  • Analiza konkurencji za pomocą aplikacji Followerwonk

13:45Reklama na Twitterze

  • Tworzenie kampanii reklamowej na Twitterze
  • Wybieranie grupy docelowej, targetowanie, cena
  • Custom Audiences i remarketing

14:30Optymalizacja bloga, strony www pod kątem działania na Twitterze

  • Instalowanie Twitter Cards i analiza dostępnych danych
  • Twitter social plugins

14:45Wykorzystanie Twittera jako narzędzia komunikacji marki - case studies

  • Dobre praktyki firm, które wykorzystują Twittera do komunikacji z grupą docelową
  • Analiza działań firm z Polski oraz zagranicy

15:00ZakończeniePodsumowanie szkolenia

  • Integracja Twittera z pozostałymi serwisami społecznościowymi
  • Przyszłość Twittera i związane z nim trendy
  • Sesja pytań i odpowiedzi
  • Rozdanie certyfikatów

Profil trenera

Prowadzący Łukasz Dębski

Od 8 lat związany zawodowo z nowymi mediami. Pracował w Agencji 121PR oraz Isobar Poland, gdzie zajmował się tworzeniem strategii obecności marki w social media (szczególnie Facebook) oraz kontaktem z liderami opinii.

Łukasz Dębski

Digital Marketing Consultant

For 9 years he is working in social media area. For over 7 years he worked in SM Agencies: 121PR and Socializer/Isobar Poland, where he was responsible for communication, adverts and strategy for clients like Mercedes, LEGO, citibank. In Socjomania he is social media trainer. He uses his knowledge to help people to better understand most popular social media services.

Sprawdź naszą wiedzę

Miejsce szkolenia

Białostocka 22/3, Warszawa,
wejście od strony ulicy i numeru 24,
100 metrów od Galerii Wileńskiej

sprawdź na mapie

Co nas wyróżnia?

  • Duża dawka praktycznej wiedzy
  • Unikalna atmosfera
  • Małe grupy max. 7 osób
  • Bezpośredni kontakt z prowadzącym
  • Elastyczny kalendarz
  • 1h indywidualnych konsultacji gratis

Opinie uczestników 4 opinie

Joanna BrewińskaOgólnie oceniam szkolenie jako bardzo przydatne. Z jednej strony, uzupełniłam braki dotyczące "podstaw" związanych z obsługą Twittera. Z drugiej, Łukasz podpowiedział mi w jaki sposób poszerzyć aktualny zakres moich działań na Twitterze, skąd brać content, jak atrakcyjnie go prezentować oraz jak czytać statystyki. Forma szkolenia finalnie również okazała się trafiona - mogliśmy porozmawiać o moim konkretnym przypadku, dobierając pomysły pod typ obsługiwanego przeze mnie profilu, odnosząc się do profili konkurencyjnych z tej samej branży. Poza tym - Socjomania ma świetną przestrzeń oraz.... dobre i zdrowe przekąski w trakcie szkoleń. Także wyrazy uznania również za pomysł słoika z warzywami :) Wiktor JarkaSzkolenie było ciekawe i wartościowe, w bardzo przyjaznej atmosferze :-). Największą wartością dla mnie było to, że szkolenie pozwoliło mi przełamać mentalną barierę przed używaniem Twittera i poczucie, że wiem co robię. Zdecydowanie poleciłbym każdemu, kto chciałby być bardziej aktywny na Twitterze, a wydaje mu się, że to nie jest medium dla niego :-). Katarzyna MaksymowiczSzkolenie z Łukaszem dedykowane było Twitterowi, jednak zakres poruszonych tematów znacznie wykroczył poza jeden portal. Byliśmy sam na sam, dzięki czemu mogłam liczyć na indywidualne podejście i "konsultacyjną" formę spotkania, którego tematykę i omawiane przykłady dostosowaliśmy dokładnie do moich potrzeb. Bardzo fajnie, że Łukasz zawczasu przygotował się do szkolenia pod kątem tego, czym się zajmuję - feedback dotyczący moich dotychczasowych działań i rekomendacje dotyczące kolejnych były celne i przydatne. To już moje drugie szkolenie z Socjomanią, i po raz kolejny mogę śmiało powiedzieć, że była to dobra inwestycja i bardzo pozytywne doświadczenie.

Wczytaj więcej

Rejestracja

Zostaw kontakt do siebie. Odezwiemy się w przeciągu 24h.

* pola wymagane

Z przyjemnością odpowiem na wszelkie Państwa pytania.

Digital Marketing Concierge Michał Macherzyński 539 993 211