Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Amet animi aperiam at autem culpa deserunt esse excepturi fugiat id, iusto, labore mollitia neque, nisi obcaecati quam sequi suscipit veniam veritatis.
Specjalizuje się w temacie service design jako metodyki prowadzenia projektów i procesów innowacji. Jest absolwentką londyńskich studiów Digital Management na Hyper Island, drugą w Polsce posiadaczką międzynarodowej certyfikacji SDN Accredited Service Design Professional, uczestnikiem programu tw:in (TrendWatching’s Insight Network). Doradza klientom w zakresie komunikacji w kanałach digital i projektowania innowacji. Facylituje warsztaty i procesy, stosując autorskie ćwiczenia i narzędzia.
Specjalizuje się w planowaniu strategii digital oraz zarządzaniu projektami internetowymi. Ma przekrojową wiedzę na temat głównych narzędzi digital marketingu. Jego mocną stroną są szkolenia z content marketingu. Certyfikowany trener Digital Marketing Institute. Prowadził zajęcia na studiach podyplomowych i magisterskich na ALK, AGH, WSE, WSB oraz WSIZ.
Specjalizuje się w temacie service design jako metodyki prowadzenia projektów i procesów innowacji. Jest absolwentką londyńskich studiów Digital Management na Hyper Island, drugą w Polsce posiadaczką międzynarodowej certyfikacji SDN Accredited Service Design Professional, uczestnikiem programu tw:in (TrendWatching’s Insight Network). Doradza klientom w zakresie komunikacji w kanałach digital i projektowania innowacji. Facylituje warsztaty i procesy, stosując autorskie ćwiczenia i narzędzia.
Specjalizuje się w planowaniu strategii digital oraz zarządzaniu projektami internetowymi. Ma przekrojową wiedzę na temat głównych narzędzi digital marketingu. Jego mocną stroną są szkolenia z content marketingu. Certyfikowany trener Digital Marketing Institute. Prowadził zajęcia na studiach podyplomowych i magisterskich na ALK, AGH, WSE, WSB oraz WSIZ.
Dane digital to ogromny potencjał, który pomożemy Ci wykorzystać przy podejmowaniu właściwych decyzji w kontekście strategii oraz rozwoju Twoich usług.
Jakie elementy składają się na audyt danych digital?
Wprowadzenie nowego produktu, usługi na rynek lub wdrożenie innowacji w zakresie aktualnej oferty? A może zdefiniowanie grupy docelowej i określenie jej potencjału? Nasz zespół pomoże Ci wykorzystać dane ze świata digital do Twoich decyzji biznesowych.
Wiedza z obszaru socjologii, psychologii, filologii, kulturoznawstwa oraz marketingu i analityki danych, a także umiejętność identyfikowania trendów w wybranej tematyce/branży pozwala nam na dostarczenie wartościowych raportów uwzględniających kierunki strategiczne. Dostarczamy nie tylko wnioski, ale pomagamy też dostrzec i zaplanować potencjalne zmiany wewnątrz organizacji na poziomie działów marketingu, R&D oraz kadry zarządzającej.
Tworzymy strategie, które pomagają efektywnie wykorzystać kanał digital do realizacji celów biznesowych marki.
Łączymy nie tylko podejście strategiczne doświadczonych ekspertów, ale też wiedzę narzędziową trenerów.
Rodzaje strategii:
Strategie narzędziowe:
W naszej ofercie znajdziesz szkolenia otwarte, dedykowane i rozproszone.
Po zbadaniu potrzeb, dopasujemy odpowiednią formę szkolenia dla Ciebie lub Twojego zespołu. Dobierzemy również odpowiedniego trenera - w zależności od wybranej tematyki i zakresu szkolenia.
Co jest dla nas szczególnie ważne na tym etapie:
Ciągłe zmiany w świecie marketingu wymagają od nas rozwoju
i stałego dostępu do nowej wiedzy. Odpowiadając na te potrzeby oraz z myślą o tych, którzy potrzebują indywidualnego, elastycznego podejścia do nauki w idei lifelong learningu, zaprojektowaliśmy model szkoleń rozproszonych.
W modelu rozproszonym łączymy korzyści szkoleń tradycyjnych
i online. Na specjalnie przygotowanej platformie online udostępniamy materiały w różnych formatach, oferując elastyczną formę nauki i dopasowanie do poziomu wiedzy. To Ty decydujesz jak je wykorzystasz oraz kiedy nadejdzie czas na szkolenie warsztatowe z uczestnikami, którzy są na podobnym etapie nauki.
Jedną z umiejętności, które nasz zespół rozwija to wystąpienia publiczne. Mamy doświadczenie w projektowaniu programów i realizowaniu wystąpień dla grup od kilku do kilku tysięcy osób. Potrafimy zainspirować naszą wiedzą, doświadczeniem i podejściem.
Przygotujemy dla Ciebie wystąpienia z zakresu:
Na nasze wieloletnie doświadczenie w branży digital marketingu składa się nie tylko czas spędzony w Socjomanii. Wielu z nas pracowało wcześniej w agencjach interaktywnych i PR, a także po tej drugiej stronie, po stronie firmy.
Często jesteśmy pośrodku procesu zmian w firmach, zasiadając przy jednym stole z agencją i Klientem. Naszą rolą jest pomoc obu stronom, dlatego monitorujemy obszary współpracy, definiujemy wspólnie elementy do poprawy i pomagamy znaleźć właściwe rozwiązania.
Zajmujemy się też tworzeniem wytycznych przetargów, wspieramy markę już od etapu tworzenia briefu dla agencji. Trzymamy pieczę nad samą organizacją procesu, by pomóc wybrać właściwą agencję digital.
Nasze doświadczenia w rekrutacji i budowaniu zespołów w agencjach interaktywnych oraz kontakt z setkami osób na szkoleniach pozwalają nam na właściwą ocenę kompetencji i potencjału kandydatów, a tym samym pomoc w zbudowaniu zespołu w Twojej organizacji.
Od kilku lat jesteśmy zafascynowani metodyką i podejściem service design. Od tamtego momentu, planując strategię, warsztaty, czy projektując nowe rozwiązania, wykorzystujemy jej elementy. Wierzymy, że taki sposób działania najlepiej odpowiada na potrzeby współczesnego rynku.