Jaki był problem?
Wprowadzenie
Wykorzystanie sztucznej inteligencji (AI) staje się jedną z kluczowych kompetencji w świecie digital marketingu i istotnym czynnikiem skuteczności działań. Zespół marketingu Saint-Gobain Glass i Glassolutions, będący częścią Grupy Saint-Gobain, jednej ze 100 najbardziej innowacyjnych firm na świecie, rozumie wagę wprowadzenia AI do swoich działań. Dyrektor działu marketingu zwróciła się do nas z prośbą o wsparcie w zmapowaniu dostępnych narzędzi AI pod kątem wykorzystania ich w codziennej pracy zespołu, a także we wdrożeniu wybranych narzędzi w realizację procesów marketingowych.
W Socjomanii prowadzimy szkolenia otwarte, warsztaty oraz szkolenia dedykowane w tym obszarze. Sprawdź, jaki proces zrealizowaliśmy dla Saint-Gobain Glass i Glassolutions Polska.
Jaka była potrzeba?
Saint-Gobain Glass i Glassolutions Polska rozpoznała, że wykorzystanie możliwości, jakie daje AI w dziedzinie marketingu, pozwoli poprawić efektywność, innowacyjność oraz zagwarantować oryginalność realizowanych projektów. Istotne było zrozumienie przez cały zespół marketingu, jakie są potencjalne zastosowania AI, jakie narzędzia są dostępne oraz jak je efektywnie wykorzystać. Konieczne było również usprawnienie przepływu wiedzy i umiejętności w wykorzystaniu narzędzi AI w samym zespole, aby wszyscy mieli jasność co do korzyści i możliwości ich wykorzystania.