0
EN

Blog o marketingu internetowym

1 października 2018 | Marta Telus

Service Design Network Poland Chapter - #1 Meetup w Warszawie

Service Design Network Poland Chapter rozpoczął swą działalność z impetem. 19 maja 2018 roku odbyła się inauguracja, której celem było wprowadzenie profesjonalistów i osób zainteresowanych projektowaniem usług do świata SDN oraz współtworzenie z nimi przyszłości dla SDN Polska.

Kolejnym krokiem w rozwoju SDN Poland Chapter jest zbudowanie społeczności wokół tematyki service design, wymiana kompetencji, wiedzy i doświadczenia oraz krytyczne spojrzenie na rozwój usług w Polsce.

Katarzyna Młynarczyk CEO Socjomanii jest jednym ze współtwórców obok Piotra Wojciechowskiego z Fuzers, Marty Kuroszczyk z In Visible Studio, Tomka Bieńkowskiego z Innovation Titans i Beaty Bieńkowskiej Polskiego oddziału Service Design Network

Podczas #1 Meetupu, który odbył się 26 września w biurze Socjomanii w Warszawie, a zarazem oficjalnym biurze Service Design Network Poland Chapter, wysłuchaliśmy dwóch wystąpień dotyczących przykładów wdrożeń projektów w metodyce Service Design.

Service Design Network Poland Chapter Meetup 1 Warszawa Socjomania

Service Design Network Poland Chapter #1 meetup - Socjomania Warszawa

Magdalena Macko - Customer Experience Director w ING Banku Śląskim - opowiedziała o tym jak wykorzystywać Service Design do projektowania rozmów sprzedażowych. Pracując nad sprzedażą projektanci pracowali de facto nad dwoma aspektami - rozwiązaniami dla klientów, ale także dla pracowników.

Magdalena w swoim wystąpieniu mówiła o wykorzystaniu modelu Double Diamond oraz całej ścieżce procesu i napotkanych wyzwaniach - od fazy badań i obserwacji klientów (oraz pracowników) do fazy testowania i wdrożenia (oraz walidacji) wypracowanych materiałów. Magdalena wspomniała także o istotnym znaczeniu zastosowania założeń ekonomii behawioralnej w procesie projektowym. 

Drugi prelegent - Wiesław Kotecki - Experience Design Leader, Deloitte CE mówił o tym jak być elastycznym i pragmatycznym w designie. Zwrócił również uwagę na to jak ważna jest umiejętność wyciągania wniosków z popełnianych błędów oraz implementacja ich do dalszych działań.

Wiesiek szczególnie zaznaczył jak ważna w designie jest perspektywa użytkownika.  Aby zobrazować tę perspektywę omówił przykład projektowania candidate experience podczas rekrutacji. 

Podczas obu prezentacji zostały przedstawione przykłady realnych wdrożeń, które zawierały bardzo konkretne i wartościowe informacje. W trakcie spotkania uczestnicy rozmawiali z prelegentami, wymieniali myśli i spostrzeżenia oraz prowadzili długie rozmowy przy pysznych przekąskach oraz miłych napojach.

Serdecznie dziękujemy wszystkim, za tak liczne przybycie i współtworzenie Service Design Network Poland Chapter. Zapraszamy na kolejne spotkania! Najbliższe 20.10 w Poznaniu oraz w 16.11 w Krakowie.

Powstaje także strona www.servicedesign.pl, na której będzie można dowiedzieć się więcej na temat projektowania usług.

Jeśli chcesz współtworzyć z nami SDN Poland napisz! [email protected] czekamy! Jak nas znaleźć? Oto kilka możliwości:

SDN Global strona oficjalna 

SDN Poland Chapter 

SDN Poland Chapter Facebook 

SDN Poland Chapter Linkedin

 

Masz dodatkowe pytania? Chcesz dowiedzieć się czegoś więcej? Napisz! Chętnie porozmawiam - [email protected]

Czytaj również

blog1 blog2

Na jakim etapie jesteś?