0
EN

Blog o marketingu internetowym

20 marca 2019 | Marta Telus

Ścieżka rozwoju w digital marketingu. Success story - Kornelia Hendżak

Z Kornelią znamy się od 2012 roku, kiedy to przyszła na nasze szkolenie - 48 godzin z social media. To jaką ścieżkę rozwojową przeszła i czego się nauczyła może być inspiracją dla wielu osób, dlatego zaprosiliśmy Kornelię do podzielenia się swoją historią.

Ścieżka rozwoju w digital marketingu - success story Kornelia Hendżak

Przygotowaliśmy dla Was cykl success stories, w których będziemy pokazywać historie i ścieżki rozwojowe naszych Klientów. Zobaczcie na poniższej grafice, w których momentach rozwoju zawodowego mogliśmy towarzyszyć Kornelii. Koniecznie przeczytajcie także co na ten temat powiedziała sama Kornelia

Ścieżka rozwoju w digital marketingu - success story - Kornelia Hendżak - Socjomania

Pierwsze szkolenie w Socjomanii

"Z Socjomanią jestem związana od 2012 roku, czyli od momentu kiedy Bartek sam jeździł ze szkoleniami. Firma, w której w tamtym czasie pracowałam, podpisała umowę z agencją, która miała obsługiwać działania na Facebooku, ale potrzebowali kogoś kto całościowo zepnie te działania. Byłam w firmie nowa, więc uznałam, że to wyzwanie dla mnie. Dzięki temu wzięłam udział w szkoleniu, które prowadził Bartek.

Dobrze to pamiętam… Przyjechał młody chłopak, z torbą Blog Forum Gdańsk. Byłam sceptycznie nastawiona. Pomyślałam, że będzie nas szkolił jakiś bloger. Jednak po 2 dniach całkowicie zmieniłam zdanie. Bartłomiej wykazał się ogromną wiedzą i profesjonalizmem. 

Kiedy pojawiła się Akademia Socjomanii (to był 2013 rok) uznałam, że chcę wziąć w tym udział. Pracowałam jako PRowiec, ale uważałam, że rozwój w stronę social media w tym czasie będzie wartościowy. Po Akademii zyskałam większą pewność dotyczącą mojej wiedzy – zaczęłam zajmować się reklamami, bliżej współpracować z działem marketingu i ogólnie mocniej ogarniać całościową obecność firmy w przestrzeni cyfrowej. Po jakimś czasie, miałam już na tyle dużą wiedzę i doświadczenie, że zdecydowałam się na zmianę pracy. 

W nowej firmie zostałam Kierownikiem Marketingu. Dostałam zespół odpowiedzialny m.in. za Adwordsy i pozycjonowanie strony. To było dla mnie całkowicie nowe doświadczenie. Z PRowca stałam się kierownikiem marketingu. 

 

Kurs Digital Marketing od Digital Marketing Institute

Po Akademii Socjomanii zdecydowałam, że kolejnym krokiem będzie udział w kursie Digital Marketing DMI. Digital Marketing Institute (DMI) to najpopularniejszy globalny standard certyfikacji w zakresie kompetencji digital marketing. Sylabusy DMI promują najlepsze branżowe praktyki, aktualną wiedzę i adresują najważniejsze kompetencje digital.

I tak w kwietniu 2016 jechałam na pierwsze zajęcia do Warszawy. Pamiętam to bardzo dobrze, bo były to moje urodziny. Ot, taki prezent dla siebie samej. 

Przygotowując się do egzaminu DMI, mogłam na własnym zespole testować rzeczy, których nauczyłam się podczas kursu. Mając ludzi pod sobą, którzy dużo potrafią i sporo wiedzą, byłam w stanie spiąć całościowo wszystkie działania oraz podpowiadać co moglibyśmy zmienić. 

Po zdaniu egzaminu DMI, sprawy potoczyły się błyskawicznie - dostałam pracę w aktualnej firmie - czyli EY Global Delivery Services Poland. Byłam mega dumna, gdy podczas rozmów z kolegami z innych części świata mogłam powiedzieć, że jestem DMI Alumni. W tym momencie ogarniam globalną GDS (Global Delivery Services) w mediach społecznościowych. 

 

Konsultacje indywidualne

W ostatnim czasie miałam także konsultacje u Katarzyny Młynarczyk. Potrzebowałam dyskusji i wymiany myśli związanych z budową strategii employer brandingowej w mediach społecznościowych dla GDS. 

To duży sukces. Jestem bardzo zadowolona z tego jak układa się ta ścieżka. Dostałam możliwość pracowania w globalnym środowisku i wprowadzania zmian, które wspólnie wypracowaliśmy”.

 

Rozwój i doświadczenie

Jak mówi Kornelia zarówno kurs jak i certyfikat od Digital Marketing Institute wpłynęły na jej ścieżkę rozwojową. Po zdanym egzaminie DMI rozpoczęła nowy etap zawodowy, została Senior Brand, Marketing and Communications Associate w EY, zaś obecnie pełni funkcję Supervising Associate - Brand, Marketing and Communications w EY.

Przyznamy, ścieżka rozwoju Kornelii jest imponująca. Bardzo cieszymy się, że możemy jej towarzyszyć. 

 

Chcesz zajmować się digital marketingiem?

Czym jest digital marketing, jak rośnie jego popularność, na jakich stanowiskach jest potrzebna wiedza o digital marketingu i na jakie umiejętności zwracają uwagę rekruterzy? Jeśli chcecie zajmować się digital marketingiem koniecznie przeczytajcie nasz artykuł!

 

Czytaj również

blog1 blog2

Na jakim etapie jesteś?